Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Plus je cena, slušné hry,někdy i v českém jazyce.
    Mínus je to že už se nám několikrát stalo, že jsme si předobjednali hru, která tam má datum, kdy vyjde. Objednali jsme si Prince of Persia-Sands of time remake, Ale bylo tam datum vydání asi někdy v půlce března, Když jsme se chtěli podívat, kdy to vyjde, tak jak je tam předobjednávka, zrušili datum. Nevíme proč, na komentáře taky neodepisuji často, jenom někdy.

  • KOupil podobnou možná lepší na vícerální tuk. Doporučju váhu na vícerlní tuk stála 900kč nomálně. Z aukra 350. m8m s andoridem vicelrní tuk

  • Na emaily neodpovídají, telefon nezvedají. Nemožnost stornovat objednávku.

  • Dostal jsem zboží s poškozeným obalem,pošta řekla že to udělal odesolatel a odesilatel Kuma řekl že je to dobré.
    Obrázek si udělejte sami.

  • Chtěl jsem koupit nějaký hry na PC, tenhle obchod je ve městě, kudy minimálně jednou týdně projíždim, tak mě napadlo, že nakoupim u Kumy. Naštěstí mě ale taky napadlo si nejdřív přečíst recenze na Heuréce. Hodnocení 97% sice vypadá efektně, ale když jsem si přečetl příspěvky nas*aných zákazníků, nějak mě zatim nenapadá důvod, proč bych měl riskovat, že budu dalším z těch, z kym tak pěkně "vy*ebou". V příspěvcích zákazníků čtu: poslali poškozené zboží... obchod nekomunikuje, ani po telefonu, ani emailem... chybné info o tom, jestli je zboží skladem... poslali jiné zboží (místo angl.verze poslali španělskou)... papírek s kódem ke hře vydávají za krabicovou verzi... k nákupu produktu nalákají "dárkem" zdarma, který nedodají... odmítli vyměnit nepoužité zboží... atd... asi netřeba pokračovat. Nepoužité zboží nechtějí vyměnit, ale přitom (jak píšou zákazníci) z obchodu posílají zboží neoriginálně zabalené, jako by ho už někdo používal, často v poškozeném obalu - neskutečná drzost! Tenhle jejich přístup: "Hlavně shrábnout prachy - reklamace a komunikace se zákazníkem mam na praku" se mi vůbec nezamlouvá. Že bych si měl přečíst i pochvalné komentáře? Však jo, i ty jsem četl, ale nevidim důvod, proč by to měla být omluva jejich neprofesionálního jednání vůči zákazníkům. Ano, i pochválit je třeba (když je za co), ale to že se prodejce chová seriózně, slibuje jen to co dokáže splnit a reklamace zákazníků řeší profesionálně - nemělo by to náhodou tak být normální? Jak tak koukam na to, co tu čtu, tak u Kumy to bohužel normální neni. Takže sorry jako... po tom, co jsem se tu dozvěděl žádnej kšeft nebude a na mé "doporučení" se můžete spolehnout. Ahoj.

  • GTA V verze ENG..... přišlo ve španělštině paráda

  • Super obchod, 100% spokojenost!

  • Prasnutý obal, o den zpožděné doručení, pomalé komunikace.

  • Z tohoto obchodu jsem uskutečnil 2 objednávky kdy mi zboží bylo posláno Českou Poštou na dobírku... V obou případech veliká spokojenost jak s rychlostí odeslání tak i komunikací. Zboží bylo přesně takové jak bylo popsáno a uvedeno prodejce. Všem ostatním můžu jen doporučit a osobně se těším na další nákupy.

  • Web Kuma z jedno nejlepších obchodů a ten kdo tu řve že je špatnej je na omilu rači si kupujte v obchodech osobně a nekupujte si to na webu když neumíte nakupovat

  • Nechápu tak vysoké hodnocení tohoto obchodu. Objednal jsem si odtud dva balíky. První hru v předobjednávce, u které garantovali, že hra dojde v den vydání. No stalo se to, že hra došla o 8 dní později. Vymlouvali se, že je to chyba dopravce. Řekl jsem si "stane se no." Pak přišla druhá hra, ke které jsem si objednal i volant a zase se stalo, že mi balík došel o dva týdny později. Tak jsem nějak zjišťoval po tom co se znovu vymluvili, že dopravce zavlekl balík omylem na jiné depo, jak to vlastně bylo. No zjistil jsem, že to nebylo dopravcem, ale zdechlostí někoho z tohoto eshopu zabalit a poslat balík.

  • VIKTORCH78: Mě přišla konzole také jen v bíle krabici.. A když jsem se zeptal tak mi napsali - bohužel máme je od výrobce v bílé krabici, nic jiného v tom není. Tohle mi přijde zvláštní...

  • Dagmar Johnová: Tak já tohle potvrdím jako přes kopírák ! :-D , Pokuď někdo zabalí věc do větší krabice a tu ani nevyplní ( bublinkovou folií nebo novinama či kartónem ) je podle mého usudku ***** . Když věc dorazila, pulka chyběla ... jasně, že si někdo u PPL šáhl do rozjeban* krabice a udělal si hezčí vánoce ! :-) Opravdu po této zkušenosti už nikdy ! Zlatá předražená Alza a její osobní odběr :-)

  • Dnes mi bylo doručeno zboží z tohoto "obchodu".
    Mohu říct, že jsem velmi znechucena jak kvalitou zboží, tak jednáním údajného pana prodejce. Zboží mi bylo dodáno v rozbitých obalech. Po kontaktování obchodu se prodejce k této reklamaci stavěl stylem: Já nic, já muzikant. On to nebalil, on to posílal v pořádku. V tomto obchodě jsem nakoupila poprvé a také naposledy. Jestli mohu dobře radit, nedoporučuji v tomto obchodě nakupovat. Myslím, že je velkým kandidátem pro ČOI.

  • منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي
    V DNEŠNÍ DOBĚ, ZAPOMEŇTE NA "ŽIDOVSKÉ" POŘEKADLO Z PRVNÍ REPUBLIKY-NÁŠ ZÁKAZNÍK, NÁŠ PÁN (PŘIBLBLEJ MORAVSKÝ BAŤA S TÍM TO NEMÁ NIC SPOLEČNÉHO).
    KDYBY SE MĚL PRODEJCE ŘÍDIT PODLE TOHOTO SMYSL NEDÁVAJÍCÍHO POŘEKADLA, MŮŽE HNED SVŮJ OBCHOD ZAVŘÍT.
    VYCHÁZET VSTŘÍC VŠEM VYČŮRANÝM ČECHŮM JEN PROTO, ABY PRODEJCE NEŠPINILI PO SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, POMLOUVALI, UDÁVALI......TOMU SE ŘÍKÁ: VYDÍRÁNÍ!
    STÁT-SYSTÉM-OBCHODNÍ ZÁKONÍK ÚMYSLNĚ NASTAVIL A SCHVÁLIL PRODEJ PO INTERNETU TAK ABY LIKVIDOVAL PRODEJCE.
    PROTO SE NEDIVÍME, ŽE NA INTERNETU "NENARAZÍTE" NA ŽÁDNÝ E-SHOP KTERÝ BY PROVOZOVAL VIETNAMEC ČI ČÍŇAN.
    A VÍTE PROČ?
    PROTOŽE VIETNAMEC A ČÍŇAN JE CHYTRÝ, V KLIDU SI PRODÁVÁ ZBOŽÍ TŘEBA U SILNICE, NIKDY NEPŘIJÍMÁ ŽÁDNÉ REKLAMACE, NIKDY NEVYSTAVUJE DAŇ.DOKLAD, NIKDY NEMLUVÍ ČESKY I KDYŽ SE NARODIL V ČR, A HLAVNĚ VIETNAMEC NEBO ČÍŇAN "VŽDYCKY" DRŽÍ SPOLU. SPOLEČNĚ TÁHNOU ZA JEDEN PROVAZ PROTI SYSTÉMU ČR. NIKDY NEPLATÍ DANĚ ČECHŮM ALE POSÍLÁ PENÍZE DO VIETNAMU ČI ČÍNY.
    A TO JE TA VĚC CO VIETNAMCE A ČÍŇANY DĚLÁ "HODNĚ MOC BOHATÉ A NEPRŮSTŘELNÉ".

    ČEŠI BUDOU DÁL HRÁT DRUHÉ, TŘETÍ, ČTVRTÉ HOUSLE.....A VIETNAMCI SPOLEČNĚ S ČÍNOU BUDOU JEZDIT V NOVÝCH AUTECH S PROTEKČNÍMA SPZtkama A BYDLET KOLEM PRAHY VE VELKÝCH BARÁKÁCH. ČEŠI BUDOU VŮBEC RÁDI, ŽE MAJÍ BYT V PANELÁKU, KTERÝ BUDOU SPLÁCET JEŠTĚ 25 LET.
    ČEŠTÍ ZÁKAZNÍCI JSOU ŠVÁBY, KTERÉ UŽ DÁVNO ASIJSKÉ KOMUNITY PŘEŘADILI NA DRUHOU, TŘETÍ KOLEJ.

    UMĚJÍ TO, A ZE SRDCE JIM TO VŠECHNO PŘEJEME, KDYŽ ČEŠI JSOU GUMY!

    منبر التوحيد و الجهاد الملف الخاص بأبي أنس الشامي

  • Zboží konzole PS4 dodána v obyčejne bíle krabici bez potisku.O čemž na svych stránkách neinformují.Ted řeším už druhou reklamaci konzole.Shrnutí-?Po měsící co jsem zaplatil 10.000 kč stale jen reklamuji a čekam

  • Jakub: Soucítím s vámi. Také jsem velice znechucen obchodními praktikami tohoto obchodu. E-shop uvádí nepravdivé údaje o výrobcích. Místo požadovaného výrobku mi dorazí jen nějaká laciná náhražka a prodávající se navíc tvrdí, že to v podstatě není jejich chyba, ale jejich dodavatelů! V tomto obchodě jsem nakoupil poprvé a naposledy a již nikdy více! Již jsem podal stížnost na ČOI a komukoliv jinému nedoporučuji v tomto obchodě cokoliv nakoupit, nedejte se obalamutit vysokým hodnocením obchodu zde na Heurece!

  • Hrozný obchod-protiprávní jednání.
    Reklamace neuznána-neoriginální obal.
    Už si od vás nekoupím ani tkaničky do bot.