Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Dva balíčky proteinu v kartonu, praskly a většina vysypaná v kartonu.

    Škoda, chtělo by to zapracovat na baleni

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi a omlouváme se za nepříjemnosti s poškozeným balením. Mrzí nás, že proteiny dorazily v tomto stavu, a rozhodně na tomto problému zapracujeme. Prosím, kontaktujte nás na e-mailu: [email protected], a my vám rádi pomůžeme s řešením této situace, ať už výměnou nebo vrácením poškozeného zboží.
    Doufáme, že nám dáte příležitost vám v budoucnu poskytnout lepší zkušenost.

    Krásný den
    Natálie z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem zboží za určitou částku. Měli mi dát náramek zdarma, ale nezařadili ho do mého balíčku.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, velmi nás mrzí vaše hodnocení, koukám na vaší objednávku a žádný náramek zdarma v ní není, znamená to tedy, že jste si ho pravděpodobně nezvolil jako dárek v nákupním košíku. To ale není problém se nám ozvat a určitě bychom něco vymysleli, abyste byl spokojený. Bohužel to jste neudělal a jen vyplníte takto negativně tento dotazník. Chyba nevznikla námi, stejně tak jako avizované týdenní doručení. Objednávka k nám dorazila 1.10.24 a my jsme jí 2.10.24 ihned expedovali. Dle sledování zásilky https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=4854516383 je vidět, že balíček byl k vyzvednutí již 3.10.2024. vy jste ho vyzvedl až 5.10.24. Když to shrnu, tak nás mrzí takový přístup zákazníka, přitom jsme otevření k řešení jakékoliv situaci, jen o tom musíme vědět. Věřím, že to nyní zcela chápete a bez problémů se nám ozvěte na email či online chat v pracovní den a vymyslíme nějaký benefit, abychom vás přesvědčili, že rozhodně vždy hrajeme fér. Krásný den! Michal z Kulturistika.com

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dlouha doba doruceni

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že doručení vaší objednávky nesplnilo vaše očekávání. Rádi bychom uvedli, že jste zboží objednala 25. září ve 13:31, což bylo ve středu. Následující den, ve čtvrtek, jsme objednávku připravovali k odeslání, ale kvůli pozdnímu doplnění skladových zásob byla zásilka dopravcem vyzvednuta až v pátek. Bohužel se zde projevila také prodleva způsobená víkendem, kdy přepravní společnosti zpravidla nedoručují, což mohlo zpozdit doručení do následujícího úterý.

    Chápeme, že delší čekání může být nepříjemné, nicméně se vždy snažíme o co nejrychlejší vyřízení a odeslání objednávek. Bohužel, jakmile zásilka opustí náš sklad, nemůžeme ovlivnit rychlost doručení dopravce, zejména přes víkend. Je nám velmi líto, že toto zpoždění ovlivnilo vaši zkušenost.

    Vážíme si zpětné vazby a doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci ukázat, že jde o ojedinělou situaci.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. Michal z KULTURISTIKA.COM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod lze - vyplnil jsem at mi nezasilaji dotaznik spokojenosti a poslali ho, u lharu uz nikdy nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti, které vám zaslání dotazníku způsobilo. Zasílání dotazníků je u nás automatickou součástí procesu po každé objednávce, abychom mohli získat cenné názory našich zákazníků a neustále zlepšovat naše služby. Vaše zpětná vazba nám skutečně pomáhá vylepšovat vše od zákaznického servisu po kvalitu našich produktů.

    V tomto případě došlo k nedorozumění, které nás mrzí. Rádi bychom vás ujistili, že pracujeme na tom, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala, a zároveň zvažujeme, jak celý proces lépe přizpůsobit přáním našich zákazníků.

    Omlouváme se za způsobené nepohodlí a děkujeme za vaše pochopení. Velmi si vážíme vaší zpětné vazby a pokud budete mít jakékoliv další otázky nebo návrhy, jsme vám k dispozici. Michal z KULTURISTIKA.COM

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Posílají otevřené zboží

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den paní Cimburková,

    děkuji Vám za zpětnou vazbu, vidim, že jste si u nás objednávala kollagen. Můžete nám prosím poslat přímo mě na [email protected] popis + foto? Rádi Vám pošleme nový :-) Samozřejmě otevřené produkty neposíláme, na skladě ani žádné nejsou, spíše si myslim, že ochranný kryt pod víčkem se uvolnil při přepravě a tím se produkt mohl jevit jako otevřený. To se bohužel stát ve vyjímečných případech může, nicméně takovéto stížnosti vůbec nezaznamenáváme. Snažíme se produkty vycpávat v balíčkách, ale ani to nezaručí, že to bude 100%, ikdyž se o to snažíme a daří se nám to. Moc se za to omlouváme a prosím o zaslání emailu ať to mohu k Vaší spokojenosti vyřešit. Na druhou stranu stačilo nám to poslat hned, co jste to zjistila a vše by se vyřešilo k Vaší spokojenosti, takto se to dozvídáme až z této recenze, což nás mrzí.

    S přátelským pozdravem,
    Hrouzek František

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doprava

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor. Věříme, že Vaše zkušenost s námi bude příště lepší. Budeme se těšit na další spolupráci.

    Krásný den
    Romana z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální stav Skladovosti
    • Nedostatečná informovanost o stavu objednávky,nemyslím si, že je v pohodě oznámit nedostupnost druhý den po objednávce

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za vzniklé komplikace se zdržením objednávky. Něco ale musíme vyvrátit. Zboží, které jste zakoupil bylo těsně před vámi již zarezervováno, tudíž jsme museli vyčkat na další zásilku, která měla dorazit následující den. Bohužel z důvodu komplikace na straně dodavatele se tato lhůta prodloužila, což nás velmi mrzí. Vidím, že objednávka byla odeslána v pozdní odpolední hodině, tedy až následující den jsme Vás mohli o této komplikaci informovat. Náš zákaznický servis funguje na 100 %, tedy jsme vás o této komplikaci informovali co nejdříve to bylo možné.
    Doufáme, že tato zkušenost Vás neodradí od dalšího nákupu na našem e-shopu. Budeme se těšit na další spolupráci.

    Přejeme krásný den
    Lucie z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nabízí produkty které nemají

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, velmi se vám omlouváme, koukal jsem na vaší objednávku a problém vznikl u našeho nového produktu Super Electrolytes, který se totálně nečekaně strašně rychle vyprodal díky obrovské poptávce, kterou jsme v takové míře nečekali. Ihned jsme řešili výrobu a tento týden by produkt měl být naskladněn již v dostatečných zásobách. Ještě jednou tedy prosím přijměte naší omluvu za tuto vzniklou situaci a pokud budete objednávat příště, napište si o nějaké vzorečky k objednávce zdarma, rádi vám přidáme nějaké zajímavé vzorky na vyzkoušení. Krásný den. Michal

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Doba dodání

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, pane Štěpáne,

    Vaše recenze nás velice mrzí. Vaši objednávku jsem prověřila a vidím, že byla vytvořena v pátek 10.5. ve večerních hodinách kdy má náš sklad již zavřeno. Zboží expedujeme standardně do dvou pracovních dní. Vaše objednávka byla tedy přijata následující pracovní ten tj v pondělí a hned v úterý byla předána přepravci, z naší strany byla tedy expedice do dvou pracovních dní dodržena. Věříme, že příště budeme zase o něco rychlejší.

    Přejeme hezký den,
    Bára z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr na e-shopu.
    • Na balíček jsem čekal týden od objednání.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, pane Janků,

    velice nás mrzí tato Vaše špatná zkušenost. Vaši poslední objednávku jsem prověřila a nyní vidím, že byla vytvořena 6.5.2024 v čase, kdy má náš sklad již zavřeno. Přijali jsem ji tedy a začali zpracovávat následující pracovní den tj. 7.5.2024. Bohužel vzhledem ke středečnímu státnímu svátku, se nám opozdila nová várka zboží. O této skutečnosti Vás obratem informovala kolegyně následující pracovní den tj. 9.5.2024. Vaši objednávku jsme poté expedovali 10.5.2024 což je den po našem limitu. Za tuto skutečnost se velice omlouváme a věříme, že se již nebude opakovat. Těšíme se na další spolupráci s Vámi.

    Přejeme hezký den,
    Bára z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Používají služby Seznamu, které nejsou zdarma.
    • Předávají informace o nákupu Seznamu, které se komplikovaně odstraňují.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, můžete nám prosím nejlépe na můj email [email protected] vysvětlit co používáme za služby seznamu, které nejsou zdarma? To je naprostý nesmysl a myslím si, že máte problém někde jinde, my žádné služby seznamu nevyužíváme, kromě reklamního systému Sklik, který zákazníka nic nestojí, ale POUZE NÁS. Ostatně daný reklamní systém využívají všichni prodejci. Pokud nechcete předávat informace o nákupech apod, tak od toho máte na webu stránku s cookies, kde můžete zamítnou veškeré informace, které nám zůstanou při nákupu. Tato vaše recenze je tedy velmi nefér vůči nám. Hezký den! Michal Kraml

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po mesici zbozi stale nedorazilo

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi, Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Váši objednávku jsem prověřila a byla odeslaná dne 20.3.2024. Pravděpodobně byl balík ztracen přepravcem, prověřovala jsem přes sledování zásilky. Rádi Vás kontaktujeme přes email a domluvíme se na sjednání nápravy.

    Níže přikládáme odkaz na sledování zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/NB2426143354C
    O této skutečnosti jsme bohužel neměli ponětí. Při kontaktování nás na náš email [email protected], infolinku, chat, a dotazy, kde jsem online od pondělí do pátka v časech 7:30 - 16:00, bychom chybu dopravce obratem vyřešili. Bohužel o nedoručení této zásilky jsme se dozvěděli pomocí této recenze až po měsíci od jejího uskutečnění. Zároveň se omlouváme za chybu dopravce a věříme, že Vás toto neodradí od dalšího nákupu na našem e-shopu.

    Přejeme hezký den,
    Bára z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Háky byly zjevně někým použité, odřená barva, zplstnatělý textil,...za cenu nového prodávají použité produkty. Šejkr nedovíral.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a návštěvu na naší prodejně, kde jste měl možnost si zboží prohlédnout a já taktéž. Na sponě bylo opravdu lehce znatelné odření, což v případě produktu nesnižuje jeho účinnost. Na prodejně jsme společně konzultovali stav produktu, přičemž jsme Vám dali možnost produkt vyměnit za jiný, který bohužel nebyl skladem. Přes danou situaci jste se rozhodl si produkt ponechat ve stavu v jakém bylo. Co se týče šejkru, byl Vám ihned vyměněn za jiný kus. Vzhledem k tomu, jak byla celá situace řešena, nám přijde tato recenze zcela neadekvátní.

    Přejeme hezký den,
    Bára z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    otravovali mě , že na skladě něco nemají a vnucovali mi náhražky. Potom mě zase otravovali, že to nakonec mají a že mi pošlou co jsem si objednal původně. Vůbec jsem na to otravování neměl náladu a byl jsem z toho otrávený.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, pane Arbter,

    vůbec nerozumíme této recenzi. Náš zákaznický servis pracuje na jedničku a dle vašeho popisu Vám vadí, že je tak skvělý, že o každém kroku či komplikaci naše zákazníky informujeme a snažíme se vyjít vstříc, tedy nabídnou nejlepší možné varianty a nejlépe zařídit původní kousek, což se v tomto případě stalo. Jestliže Vám nevyhovuje perfektní zákaznická linka, doporučujeme nakupovat na podprůměrných e-shopech.

    Přejeme hezký den,
    Lucie z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba !

    Zboží (výrobky) dobré, bohužel vyřízení objednávky je velmi zdlouhavé :-(
    Moji zaplacenou objednávku jsem bohužel, ani po 10 dnech, stále neobdržela ...

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, paní Pokorná,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Nyní vše kontroluji a vidím, že vaše objednávky byla odeslána večer před velikonočními svátky, tedy 4 následující dny jsme ji bohužel nemohli vyřídit. Co nás velmi mrzí, tak je 2 denní zdržení po svátcích z důvodu velkého množství objednávek a zdržení dodávek od výrobců, o čemž jsme Vás ihned informovali. Dále kontroluji sledování dopravce a vidím, že vaše zásilka je již připravena na výdejně, jen stále nebyla vyzvednuta. Věříme, že příště budeme rychlejší. Budeme se těšit na další spolupráci.

    Přejeme hezký den,
    Lucie z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané zboží nebylo na skladu

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, pane Válek,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Nyní kontroluji vaši objednávku a vidím, že zboží nám bohužel skladově nevyšlo do vaší objednávky, o čemž jsme Vás co nejdříve informovali telefonicky. Telefonický kontakt se zákazníky je pro nás důležitý, jestliže se jedná o situaci, která nás velmi mrzí a chceme ji vysvětlit a napravit. Věřím, že kolegyňka nabídla jinou náhradu za tento produkt a za nás se omluvila za vzniklé komplikace. Věříme, že příště budeme pohotovější a bezchybní.
    Budeme se těšit na další spolupráci.

    Přejeme hezký den,
    Lucie z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V obchodě nakupuji jen kvůli tomu, že si zboží mohu vyzvednout osobně. Jinak je většinou ve všem dražší než ostatní. Když toho budu brát víc, tak raději nakoupím jinde.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, pane Říha,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že nás navštěvujete přímo na naší pobočce. Ohledně cen oproti jiným e-shopům se ale musíme ohradit. Pro naše zákazníky vymýšlíme různé akce, jen nyní máme přes 390 akčních produktů. Dále také máme bohatý věrnostní systém, díky kterému můžete sbírat penízky na příští objednávky. Dle vašich objednávek nevidíme, že byste tento systém využil, ačkoli jste u nás zaregistrovaný.
    Budeme se těšit na další návštěvu na našem e-shopu.

    Přejeme hezký den,
    Lucie z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem bandáž na lokty. V obsahu krabičky byl pouze jeden kus. Měly tam být dva.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, paní Šebelová,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, jestli balení obsahovalo pouze jeden kus. Taktéž nás mrzí, že jste nás nekontaktovala dříve například na náš mail, chat či dotazy a rádi bychom tuto situaci vyřešili a předešli takové recenzi.
    V příští objednávce nám prosím napište do poznámky a rádi přidáme nové balení na naše náklady.
    Budeme se těšit na další spolupráci.

    Přejeme hezký den,
    Lucie z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace z obchodem akc 1+1 nedoporucuji

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den, pane Šimeček,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, které moc nerozumíme. Nyní jsem kontrolovala vaši objednávku, ve které jste této akce nevyužil a proto Vám byl zaslán pouze jeden kus. Na veškeré informace ohledně akcí 1+1 píšeme do vyskakovacích oken i přímo do košíku. Mrzí nás, že jste tyto výrazná upozornění přehlédl a zakoupil tak pouze jednu akci, což ale není naše chyba. Abyste o akční kousek nepřišel, napište nám do poznámky k vaší příští objednávce, že jsme se domluvili na přidání tohoto produktu.
    Budeme se těšit na další spolupráci.

    Přejeme hezký den,
    Lucie z KULTURISTIKA.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    5.12. jsem zakoupil doplněk stravy Amix ProVEGAN Quercetin s Bromelainem Plus, který byl podle e-shopu skladem a ihned jsem ho zaplatil. 6.12. mi přišel mail, že nastaly komplikace a doplněk nemohou dodat. Požádal jsem ihned o storno objednávky a vrácení peněz, po týdnu - přesně do 12.12. se mi peníze stále nevrátily, což mi v době téměř okamžitých převodů připadá přinejmenším podivné. Důrazně nedoporučuji.

    Reakce obchodu kulturistika.com

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí vaše recenze, kterou jste napsal. Je zcela evidentní, že nečtete reklamační řád, kde je vše jasně popsané. O své peníze samozřejmě nepřijdete a již koukám, že je zadaný v platebních příkazech. Storna se u nás dělají hromadně 1x týdně. Bohužel nejsme eshop tzv "z obýváku" a musí u nás proběhnout patřičné procesy a tak to chvilku trvá. Na trhu jsme před 20 let a na spokojenosti zákazníka si zakládáme, ostatně místní recenze ověřených zákazníků mluví za vše a věřím, že zde vaše recenze vznikla velmi unáhleně. Hezký den! Michal Kraml KULTURISTIKA.COM