Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    na kulturistice nakupuji již několik roků a nakoupil jsem tam za nemalou částku. S eshopem jsem byl vždy spokojen a líbilo se mi jednání lidí co eshop spravovali, nicméně poslední půl rok cítím velkou změnu až mě to donutilo napsat tenhle příspěvek na Heureku.

    1) Z kraje letošního roku byla zákazníkům prezentována změna věrnostního systému jako nejvíc nejlepší věc pro zákazníky, realita je trochu jiná. Zatímco dříve, jsem dostával za utracenou korunu jeden bod a když jsem si body našetřil, mohl jsme si 20 000 bodů vyměnit za 1 000 korun slevu (5% z nákupů), momentálně se z nákupu vrací 3%. Ano produkty zdražují a původní systém se nemusel vyplatit, všechno chápu, ale pokud to eshop odprezentuje tak, že změna je vlastně k lepšímu, připadá mi to jako podraz na zákazníka. Místo toho aby na férovku řekli "Sorry jako, cenny jdou nahoru, musíme to upravit."

    2) Eshop na svých stránkách prezentuje, že při zaslání objednávky je zboží připraveno k expedici ihned. Reálně ale poslední dobou čekám 2 pracovní dky než se dostane k expedici ve skutečnosti.

    3) To, že si člověk objedná nějaký produkt který se tváří, že je skladem a ve finále skladem není se stát může, živím se jako php programátor a děláme i eshopy a tak vím, že občas nastane nejaký problém. Nicméně bych očekával, že se mi lidi z eshopu ozvou, že balíček bude mít spoždění. A ne, že tam člověk musí telefonovat proč je objednávka pořád nevyřízená. Paní to tedy ochotně vysvětlí a omluví se, řekne, že na omluvu pošle nějaké vzorky - no nepřišel žádný, ale to nevadí, ten vzorek mě nevytrhne, víc mě mrzí, že uprostřed strongman sezóny jsem se musel týden obejít bez glutaminu a ani nevěděl proč není na cestě.

    4) S bodem 1 souvisí ještě jedna věc. Na FB se pod příspěvkěm o "Nejvíc nejlepším věrnostním systému" objevily příspěvky nespokojených zákazníků, který poukazovali na to, že je to zhoršení a ne zlepšení. Na to kulturistika.com reagovala tak, že ale vlastně produkty ještě zlevnili, takže i to je pro nás super. No nevím, třeba 2,3 kila Amix Fusion Whey Protein už nestojí 999 korun, ale 1 029 - děkuji moc za skvělou slevu.

    5) Kulturistika mi přijde, že si přestala vážit dobrých zákazníků. Dříve když jsem udělal velikou objednávku (nad 7000), jako dárek zákazník dostal třeba půl kila kreatinu (možná to bylo 300g - je to asi rok a půl zpět a nepamatuji si přesně), nebo pixlu arašídového másla. Tuhle mi to u objednávky za 10 000 nabídlo vzorek proteinu :-D, do poznámky jsem poprosil tedy aspoň o pár vzorků - no asi jako s tou spožděnou objednávkou NULA

    Kulturistika.com má na produkty, které nakupuji nejlepší cenny. Funguje tam něco jako věrnostní systém, který tyhle cenny ještě sráží, proto tu stále nakupuji. To, že musí zdražit, upravit věrnostní systém a podobné věci bych pochopil, přece jen ten prodej je živí, ale HODNĚ MI VADÍ, KDYŽ ZE MĚ DĚLÁ NĚKDO BLBCE.

  • Dobrý den, proč Váš skvělý eshop nemá takovou základní funkci jako je srovnat zboží podle ceny? Máte jen TOP, Nejnovější, Nejlépe hodnocené, ale chybí Cena.
    S pozdravem
    Václav Tomášek

  • Budou opět platné slevové kódy?

    • můžete využívat i kódy ambasadorů, které jsou ještě dokonce 5% :)

  • Dnes/vcera jste meli akci - nekde jste se udajne uklepli - ja si proteiny objednal jako 1+1. Za hodinu telefonat, ze to je Vase chyba a ze si mohu objednat jinou akci misto toho, kde je navic jen maly protein. Nakupuji u Vas uz asi deset let...ale to nejlepsi, co jste mi dnes nabidli, bylo maly protein nebo zrusit objednavku... Sorry jako.

  • Vážení zákazníci, pokračujeme v tradici a i pro rok 2018 jsme si pro Vás připravili slevový kód na 4% při nákupu u nás.
    Stačí zadat v krocích objednávky do pole pro slevové kupóny kód: sleva-heureka-2018

  • Michal: Ano...jiz je funkcni. Staci zadat kod: sleva-heureka-2018

  • Dobry den. Bude i letos slevovy kupon? Diky

  • Vážení zákaznníci, i pro rok 2017 jsme si pro Vás připravili slevový kód na 4% při nákupu u nás. Stačí zadat v krocích objednávky do pole pro slevové kupóny kód: sleva-heureka-2017

    Z Vaší objednávky Vám odečteme automaticky 4% slevu!

  • Velice Vám děkujeme!

  • velký výběr
    dobré ceny
    slevy na základě registrace
    doprava levná
    dárek k nákupu
    velká spokojenost
    opravdu moc chválím
    všem doporučuji

  • I pro letošní rok máte možnost získat slevu 4% na nákup u nás.

    Stačí v průběhu objednávky na http://shop.kulturistika.com zadat slevový kód: sleva-heureka-2016 a sleva se Vám po odeslání objednávky odečte.

    Ať se Vám daří a děkujeme za případné vužití této nabídky.

  • Dobrý den,

    no možná Vy máte času "třiprdele", že můžete lítat po městě a hledat bankomaty, já rozhodně ne. Můj volný čas se počítá na minuty a šetřím všude každou minutu. Navíc jsem několikrát ztratil peněženku a v ní značné hotovosti, takže se toho od jistě doby snažím vyhnout.

    Platbu kartou řidiči u ppl mají i ostatní eshopy se sportovní výživou např. ptservis apod. Ale platba kartou na webu by byla OK. Sice kdyby mě dorazil rozmlácený balík, tak to nic neřeší, stejně bych to měl už zaplacené, takže jen komplikace. U platby kartou řidiči bych takovou zásilku ani nepřevzal. Ale stalo se mi to jen jednou z těch mnoha zásilek od vás, takže to bude snad v pohodě.
    Pěkny den
    Honza

  • : Dobry den, prirpavujeme platby kartou primo na webu. Jinak nejak moc nechapu jaky problem je vybrat z bankomatu a prevzit dobirku, pokud je zakaznik informovan predem. Kazdopadne verte, ze PPL si uctuje nehorazne sumy za tuto sluzbu, proto je zrusena, jelikoz dopravy dotujeme od sameho zakladu. Proto jak pisu na zacatku, tak bude platba kartou na webu..verim, ze to zlepsi kvalitu v platebni casti. Jinak si nemyslim, ze by nas eshop se zhorsil, ba naokpak klademe duraz na lepsi support, expedici, skladovost a dalsi sluzby pro zakazniky jako informovanost, videology, clanky atd atd...verim, ze budete spokojen a urcite i zaroven souhlasim, ze je stale co zlepsovat a na tom take usilovne pracujeme. Diky za vas nazor a a se Vam dari. Hezky den! Michal Kraml

  • Teď jsem udělal objednávku a férově uznávám, že dárky máte zdarma. Takže vracím v tomto ohledu svoje tvrzení, že jste zhoršili podmínky. Máte totiž u těch dárků nějaké číslo a já myslel, že je to cena, ale po odeslání není. Úplně mě to zmatlo, tohle bych vychytal.

    Jinak nevracím tvrzení o zhoršení ohledně platby kartou dopravci. To jste zrušili ač to bylo super. Teď musím pouze na dobírku nebi u vás platby předem bankou, ale to se zase protáhne o 2-3 dny než k vám platba dorazí a pak teprve expedujete. Takže zhoršení tady je a to férově nezastírejte.
    Honza

  • Dobry den, musim opet oponovat! kolega Vam psal 22teho jelikoz jsme nevedeli ze dana prichut neni skladem! To jsem Vam vysvetloval v recenzi..sklad nam vykazoval chybne kladny stav! Nasledne Vas kolega kontaktoval, zde ale musim uznat, ze kolega pouzil spatnou formulaci emailu, coz chapu a za to se Vam omlouvam. Jinak dale pisete o zhorsujicih podminkach, coz je lziva informace, jelikoz pokud jste nezaregistroval, system darku jsme rozsirili a to dost radikalne, navic z darku si muzete nyni vybrat sam jaky vam vyhovuje pri urcitem nakupu a to nemluvim ze vetsinou pokud mame podporu vyrobcu, tak pridavame do baliku i neco navic. Co se tyce roztrzene krabice, tak to je zalezitost ciste a jen DOPRAVCE..ballime do NOVYCH krabic,ale pokud se zamyslite, tak vam musi byt jasne, ze nekdy dopravci s baliky manipuluji opravdu nepekne..setkavame se s tim casto. Nevidim tedy nic o zhorsujicich podminkach ba naopak...vetsinou zasilky epxedujeme nasledny den nebo jeste tentyz den..zalezi podle fronty objednavek a mysllim si, ze delame svoji praci velmi dobre, ale zaroven je smaozrejme stale co zlepsovat. A odsoudit obchod za takovou vec mi prijde rozhodne neferove, ale ja nemam zapotrebi Vam vyvracet vaas nazor...vysvetlil jsme Vam vse dostatecne, nabidl i kompenzaci..je to na vas zda u nas budete nakupovat ci nikoliv. Hezky den! Kraml Michal Kulturistika.com

  • Nechtěl jsem reagovat, ale musím abych vysvětlil nepravdivé tvrzení pana Michala Kramla s odpovědí na moji recenzi. Tedy fakta:

    1) Objednal jsem 19. září v sobotu
    2) První reakci jsem dostal až 22. září a to tuto:
    Dobrý den,
    Omlouváme se, ale bohužel není skladem a dlouhodobě nebude Váš objednaný produkt 100% Pure Whey Isolate - 2500g - čokoláda. Můžeme tuto položku vystornovat a poslat zbytek objednávky nebo Vám můžeme nabídnout za tento produkt náhradu či jinou příchuť? Skladem máme jahodu. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Hezký den!

    S pozdravem
    Fanda Hrouzek
    ---------------------
    Dle mého tedy 4 dny čekat na informaci, že něco není, není reagování téměř ihned jak píše pan Kraml.

    3) Tedy s informací, že zboží dlouhodobě NEBUDE, jsem objednávku zrušil.
    4) Produkt tam ale obchod měl nadále a dal se normálně nakoupit. Drobný výpadek 1-4dny dle pana Kramla, není informace, že produkt DLOUHODOBĚ NEBUDE.
    5) Následně jsem objednávku udělal znovu na ten produkt, který dlouhodobě neměl být, ale už najednou byl.

    To jen faktické upřesněné informace. Myslím, tedy, že mé hodnocení je férové, jenom máte smůlu, že dotazník mě přišel právě po těchto zkušenostech (objednávka před tím jsem měl hodně roztrženou krabici a vysypané zboží, dopravce dal odpovědnost na prodejce).

    Můj názor na obchod je stále stejný i když už obchod přestal nabízet dárky zdarma (pouze za příplatky) a zrušil platby kartou dopravci. Tedy podmínky se spíše zhoršují. Nicméně tam objednávám stále kvůli dobrým cenam a slevovým kuponům.

  • Petr Kubát: Velice Vám děkujeme za Vaší recenzi a doufáme, že nám i nadále zůstanete věrný.

    Za tým kulturistika.com Randáček.

  • Kulturistika.com je naprosto bezkonkurenční, co se týče doby dodání. Např. včera jsem objednal zboží v 10:15, v 10:19 oznámení, že zboží bylo vyexpedováno, a dnes by mělo přijet PPLkem. Tak to má vypadat :) Ceny taktéž velice výhodné.
    Rád bych se zde ještě zmínil o jejich projektu Supertrenér. Mám s ním osobní zkušenost a vám všem, co uvažujete a vylepšení postavy, vřele doporučuji jejich služeb. Sám jsem začínal jako většina, že jsem bez rozmyslu nakupoval gainery a proteiny,ale sám nevěděl, jak je používat a jídlo jsem neřešil. Tuhle základní chybu nedělejte, nechte si sestavit za litr jídelníček, a uvidíte výsledky :)
    Mějte se!

  • Jak získat NEJNIŽŠÍ CENY na doplňky výživy v ČR se dozvíte pod tímto odkazem: http://shop.kulturistika.com/clanky/rady-nakupujicim/#vernostni-system

  • 4% SLEVA na nákup u nás. Stačí zadat v krocích objednávky slevový kód: heureka-sleva-2015