Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vazeny pane, zadna reakce se od Vas necekala, nevim kde jste nabyl toho dojmu. A poucovat a neco dokazovat bych si nedovolil, nevim kde jste opet nabyl toho dojmu, sam delam chyb spoustu.
    Pouze jsem napsal svuj nazor na recenzi, ktera mi od Heureky prisla do emailu a neveril jsem, ze v teto dobe existuje jeste eshop, kde si dovoli takovym zpusobem komunikovat se zakaznikem. Tot vse :)
    At se dari!

  • Vazeny pane, jiz jsem se vyjadril a dal to nema cenu....obrazek si jiste udelaji o vas, kdyz mate potrebu tu neustale neco nesmyslne dokazovat...Na Vasi otazku jsem Vam odpovedel...TECKA..pokud mate nejaky problem, zavolejte nam a jiste jej vyresime...na tyto nesmyslne dohady a vase poucovani namam dale cas a radeji jej venuji jinym zakaznikum a vy svou energii venujte taktez nekomu jinemu.

  • Pane Kraml, myslim, ze Vase reakce a styl komunikace hovori za vse :) Necht, si zakaznici udelaji obrazek sami :)
    Dekuji i Vam prijemny den :)
    JN

    -------------
    Dal jsem nedoporucuji, ale abych to upresnil.
    Doporucuji tem kterym jde o ceny (s vernostnim programem neni asi levnejsi eshop).

    Nedoporucuji tem, kteri ocekavaji rychle zpravy o zmeny dostupnosti zbozi (ozvou se az na vas dotaz). Co ocekavaji komunikaci na urovni. Pak Kraml vam odpovi ve stylu ja jsem majitel obchodu a ty jsi ubohy zakaznik. Ktery ale panu Kramlovi plati vyplatu, na to asi zapomina :) Emaily jsou plne preklepu, tecek, arogance, zduvodneni proc jsme nejlepsi na svete a co vlatne jako vubec po nich chci a resim. Tak asi tak :)

    Reakce obchodu kulturistika.com

    kulturistika.com
    Vazeny pane, posilal jste email s informaci o stavu objednavky. V rychlosti jsem Vam odpovedel, ze zasilka je odeslana a ze si stav muzete pripadne kontrolovat po prihlaseni v nasem eshopu. Nenapsal jsme Vam nic urazliveho ci arogantniho. Bohuzel jsem ve sve zprave udelal par preklepu, ktere vas jiste asi popudili na coz jste upozornil a ja jsme se Vam za preklepy omluvil. Dle vasi komunikace zrejme rad poucujete lidi a jste neomylny. To jen na nasi obranu, kdyz jste se tu rozepsal absolutne nesmylsne a urazlive na moji stranu a naseho obchodu. Dal se k tomu nehodlam vyjadrovat. Nas eshop je na trhu jiz 13let a za tu dobu mame zakladnu spokojenych zakazniku a u tech u kterych vznikl nejaky problem, tak vi, ze se vzdy k nemu stavime celem a vzdy napravime pripadne chyby, ktere se samozrejme obcas stavaji. Hezky den! Kraml Michal. Kulturistika.com

  • Chcete slevu 4%? Stačí v průběhu objednávky zadat kód do patřičného pole: heureka-sleva-2014

    Po odeslání objednávky se cena sníží o 4%. Minimální hodnota nákupu je 800Kč. Platnost do 31.12.2014

  • Michal Swed: Dobry den, bohuzel. I tak Vam dekujeme za recenzi, snad priste bude vse v naprostem poradku.

  • Kurde,omylem jsem dal nedoporučuji obchod :o( jde to změnit někde? Sweed

  • Vše v pořádku :) jen mi místo světlého šejkru poslali tmavý...a já nevidím, kolik v něm mám.

  • Chcete 7% slevu ihned na veškerý náš sortiment? Stačí v průběhu objednávky na http://shop.kulturistika.com vložit do patřičného pole pro slevové kupóny kód: heureka-kulturistika

    7% Vám poté bude z částky odečteno.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.