Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednávka dorazila, ano sice delší doba dodání ale dorazila v pořádku a přece jen v dnešní době je člověk rozmazlený a chce vše hned...
    Obchod je či se týče komunikace perfektní, nemám co vytknout.

  • Objednané zboží přišlo velmi rychle, před Vánoci opravdu velmi příjemná zkušenost. Díky hlavně paní operátorce za vstřícný přístup :) Petr Sigmund

  • Hrozný obchod, přišlo jiné zboží, vymlouvali se , že toho mají hodně. Nakonec se ozvali z jiného obchodu VISO TRADE s.r.o., abych zboží zabalila a odnesla na zásilkovnu a pak mi pošlou peníze, ale neznají číslo účtu :-) překupníci se živí a zákazník čeká... na zboží, na peníze.....Nedoporučuji tento obchod.

  • Tento nepoctivý prodejce, který odmítl dodat zboží s tím, že došlo ke změně podmínek u distribuce a objednané telefony již distributor nemá. Po ověření u distribuce telefony standardně skladem... Tedy kukačka.cz jsou podvodníci, kteří si asi zvyšují proklik falešnou cenou. Následně výmluvy... A lži... S nějakým odškodněním / kompenzaci si hlavu nelámou. Proto bděte jsou to podvodníci... Nedoporučuji ...

  • NEDOPORUCUJI !!!
    Po zaplaceni objednavky zadna reakce, termin expedice nedodrzen, po vyzve o informace stavu objednavky prisla odpoved, ze v systemu bylo nastavene spatne datum expedice, ze objednavka je expedovana. Po kontrole stranky dokonce uz system uvadel cislo zasilky u zasilkovny, o den pozdeji dosel email, ze zasilka stornovana, protoze dodavatel nedodal potrebne mnozstvi. WTF ???
    Co to je za jednani? Trva to dyl nez slibuji, a po omluve a ujisteni expedice, dalsi den napisi storno, ze to vlastne nemaji? Po tydnu a nejaky den?
    Tohle neni solventni obchod, kdyz nevi ani co prodava a zakaznik tak ztraci cas cekanim na konecne neuspesne vyrizeni objednavky.

  • NEDOPORUČUJI! Ke zboží, které měli uvedené jako skladem se den po původně slibované expedici vyjádřili, že nemají a již nedodají. Na požadovanou kompenzaci dopravného k ostatnímu objednanému zboží absolutně bez reakce.

  • NEDOPORUČUJI! 22.12.2020 jsem objednala dětskou hru s motivem Frozen s dodáním do 7.1.2021. Po urgenci emailem o nezaslání mě bylo zboží doručeno 13.1. bohužel s motivem Princess. Volala jsem na zákaznickou linku kde mi bylo řečeno, že obrázek je pouze ilustrační, že musím motiv uvést do poznámky. Ať odstoupím od smlouvy a vytvořím novou objednávku. Odstoupila jsem tedy od smlouvy a tentýž den objednala znovu s poznámkou o motivu Frozen. Dodání mělo být do týdne. Po další urgenci za cca 10 dní, že mi zboží nepřišlo jsem dostala odpověď, že jsem přece odstoupila od smlouvy, tak objednávku zrušili a vrátili peníze na účet. Jenže stornovali TU NOVOU OBJEDNÁVKU, NIKOLI TU PŘEDEŠLOU, i když měli přesné číslo obj. uvedené v odstoupení od smlouvy. Volala jsem tedy opět na linku, kde se mi paní omluvila, vytvořila opět novou objednávku s tím, že zboží zaplatím až po informaci o dostupnosti motivu Frozen. Poté mi za několik dní volali, že tento motiv nemají. Také mi přišel email, že obdrželi ode mne vrácené zboží z první objednávky.
    Je to již 14 dní a žádné peníze za vrácené zboží nepřišli. Opět musím urgovat.
    Doufám, že po poslední urgenci peníze zašlou a s tímto obchodem bohužel již nechci mít nic společného. Je to o nervy a asi pro lidi s dostatkem času na vyřizování nepříjemností.

  • NEDOPORUČUJI obchod poslal jinou barvu než jsem objednal - Spokey Shield 3 dílná sada dětských chráničů, černé, vel. M - tyto chrániče i na foto v černé barvě. Zboží došlo do týdne, ale v jiném barevném provedení a to v šedé barvě.

    Reakce obchodu:
    omlouváme se ale jiné nám dodavatel nedodává. Pokud si přejete zboží vrátit, necháme Vám zaslat reklamačního asistenta pro bezplatné vrácení. - kopie jejich textu

    následně ještě obchod doplnil:
    velice se omlouváme za způsobené nepříjmenosti. Obrázky na našem eshopu jsou dodávané od našeho dodavatele a není v našich silách kontrolovat zda jsou dle skutečnosti, nebo se od skutečného zboží liší. - kopie jejich textu

    Je třeba dodat, že šedou variantu obchod také prodává a obchod přišel s tím, že můžu zboží vrátit, ale vzhledem k ceně zboží a poštovného a dalšího týdne až dvou čekání jsem tohoto nevyužil

  • Objednala jsem si holínky s "oušky", protože takové jsem sháněla pro syna a protože právě takové byly na vyobrazení výrobku (fotka s logem kukacka.cz). Dorazily holínky bez oušek a vysvětlení z obchodu bylo, že obrázky u produktů jsou pouze ilustrační - s odkazem na obchodní podmínky.
    V obchodních podmínkách ale určitě není nic o tom, že obrázek výrobku může být podstatně jiný, než výrobek samotný, protože rozdíl mezi holínkami s oušky a bez nich se nedá považovat za "drobnou odchylku" (viz citace z OP: Upozornění: rozměry a barevná vyobrazení na stránkách www.kukacka.cz jsou jen orientační, tudíž jsou možné jejich drobné odchylky.)
    Obchod ani po mém upozornění nezměnil fotku výrobku, ani nijak "nevaruje" zákazníky v popisu, že obrázek neodpovídá realitě. Nabízí pouze možnost reklamace.
    Celkově to považuji za dost neseriózní jednání a pro mě to byla jediná a poslední zkušenost s tímto e-shopem.

  • Určitě obchod nemůžu doporučit. Objednala jsem hnojivo a dva květináče na balkon. Hnojivo bylo po rozbalení balíku z poloviny rozlité do květináčů (nedotáhlý uzávěr, chyba určitě na straně e-shopu, nemohlo nastat při přepravě) a jeden z květináčů byl dost poškrábaný. Domluvila jsem se, že květináč pošlu zpět a chci vyměnit za nový. Po 14 dnech čekání jsem se dozvěděla, že mi nový nepošlou, že mi vrátí peníze, přestože na e-shopu Kukacka.cz vidím, že ho mají skladem. Nyní čekám další téměř dva měsíce na vrácenou platbu, několikrát jsem urgovala, že mi na účet nic nepřišlo a vždy jen výmluva že předají účetnímu oddělení. Zatím peníze stále nemám! Už zde nic nekoupím.

  • Hledal jsem 16 položek, všechny mi vyhodilo hledání a dodali to druhý den. Nevím, kde to skladují, ale ten sklad musí být jak fotbalové hřiště ;-)

  • NEDOPORUČUJI, klamné informace o skladovosti zboží!!! Nulová komunikace, amatérismus vskutku na úrovni

  • Zboží objednáno 9.12. (13.12. přijatá platba), žádná reakce na emaily, na telefon není možné dovolat. Po negativní recenzi konečně telefon, paní byla milá a ochotná - to je bohužel asi vše pozitivní na celé objednávce. Odesláno tedy 21.12., doručeno 22.12. Měla jsem radost, že to stihli do Vánoc, protože bylo vše pro děti. Bohužel jsem po rozbalení byla v šoku - jedna věc v jiné velikosti, další poškozená a třetí má úplně rozbitý obal. A samozřejmě opět žádná reakce na email ani na telefon. Je 3.1.2017, stále není možné se dovolat, na 3 emaily mi nikdo neodepsal. HRŮZA, NEMŮŽU DOPORUČIT!!!!!!

  • Zakoupil jsem zboží které bylo skladem a vzápětí odeslal peníze.Přišla mi informace o doručené platbě a že moje objednávka je předána k vyřízení atd. Když jsem po týdnu neobdržel zboží,tak jsem psal dotaz na e-mail.Odpověď přišla vcelku rychle,ale záporná že zboží neni skladem,aniž by mě někdo o tom informoval.Dále dotaz jestli chci objednávku stornovat což jsem potvrdil.Po týdnu jsem na účtě očekával navrácení platby a nic se nedělo,takže opět dotaz co se děje.Odpověď zněla: V průběhu příštího týdne Vám kolega peníze pošle.Týden uběhl jako voda a peníze stále nikde.Takže opět dotaz e-mailem a odpověď zněla:Urgovala jsem na účetní oddělení.Vzhledem k tomu že storno objednávky proběhlo dne 19. 2. 2016 a dnes je 7.3,2016 a vrácení peněz neproběhlo,tak tento obchod nedoporučuji !!!!!

  • Koupil jsem auto na ovládání a po 15ti minutách náhle přestalo fungovat.Vyměnil jsem baterie za nové ale bez úspěchu.Okamžitě jsem auto odeslal na reklamaci a požádal o písemné vyjádření.Po 14ti dnech kdy se nikdo neozval jsem poslal mail jak to vypadá a bylo mi zděleno,že se mi budou vracet peníze.Po 28dnech od odeslání reklamace mi auto přišlo domů a v reklamačním protokolu stálo,že je reklamace neoprávněná,zamítá se a po vložení baterií jim auto fungovalo.Vložil jsem tedy ty samé baterie které jsem vyjmul před odesláním na reklamaci a s autem jsem jezdil více než hodinu.Buď zázrak nebo podvod.

  • Tak jsem dnes dostal zpět peníze, které jsem zaslal předem za vybrané zboží.
    To mi nebylo dodáno, protože ho na skladě neměli, ačkoli to na svých stránkách inzerovali, když jsem si ho objednával.
    Sháněli ho skoro měsíc, ale nesehnali, takže jsme objednávku zrušili.
    Níže v diskusi Martin psal, že mu nevrátili peníze ani po měsíci, mě přišly zpět do týdne.
    Velkou jejich chybou bylo, že když zjistili, že na skladě to zboží nemají, tak se zákazníka vůbec nesnažili o tom ihned informovat.
    Informace, že ho shánějí, jsem dostal až po tom, co mi více jak po týdnu od objednávky nic nepřišlo, takže jsem jim napsal e-mail s dotazem, proč jsem ještě zboží neobdržel.

  • Reklamoval jsem zaslané zboží. Dřevěné štafle v tak příšerné kvalitě, že bych je stejně stloukl a ohobloval já sám. Vyřizování reklamace zdlouhavé, chaotické. Peníze vrátí jen za zboží ale, že jste si zaplatil dopravu nekvalitního výrobku nikoho už nezajímá.

  • Před třemi dny jsem si koupila černé skládací boty a je to fakt super! Dodání rychlé a komunikace zatím nejlepší, co jsem na internetových obchodech zažila.

  • Koupil jsem super dárek za super cenu!

  • Neměla jsem problém. Vše proběhlo OK.