Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nedoporučuji. Je to banda podvodníků. Přišlo mi něco jiného než jsem objednal. Reklamaci neuznali. Chovají se arogantně. Již nikdy více. Peníze už měsíc nebyli schopni vrátit.

  • V úterý jsem volala do kukačky, že potřebuji 150 bublifuků nutně do pátku. Ubezpečili mě, že se to určitě stihne. Nadiktovali mi, kolik mají kterých přesně počtů a že kdyby někdo stihnul objednat dříve než já, že se určitě ozvou a počty doplníme jinými druhy. Platba za ně došla tentýž den. V pátek volám, kde mám bublifuky a že objednávka není ani zpracovaná a v klidu mi oznámili, že jeden druh neměli v tolika počtech a tak objednávka ani nebyla zpracována. Určitě ještě někdy něco objednám.

  • Jak mohu hodnotit obchod, kdyz zbozi nedodaji a penize nevratili?? To pak maji samozrejme jen kladne recenze a jedna se pritom o podvod.

  • Tak nevím. Všichni píší jak je to skvělý obchod. Já si tam objednal zboží, po týdnu mi napsali, že nemají jedno zboží na skladě. Když jsem se podíval na stránky, zboží tam bylo a šlo objednat a dodání bylo ihned. Proto jsem objednávku zrušil. Ani po měsíci se mi nevrátili peníze, které jsem hloupě zaplatil dopředu. A dnes jsem tam volal a bylo mi řečeno, že pán na účtárně je asi pomalý. Ani je nezajímalo číslo objednávky. Tak nevím. Raději si rozmyslete, než pošlete peníze dopředu.

  • Žádný problém. Koupil jsem jako dárek masážní kameny a vše OK.

  • Dobrý den,
    všimla jsem si zde několika špatných příspěvků a rozhodla jsem se zveřejnit vlastní zkušenost. Hodněkrát se tu zmiňuje špatná komunikace - to mohu naprosto vyloučit. Objednala jsem zboží, které nebylo skladem, do hodiny mi volala paní z informační linky a upozornila mě, že mám objednané zboží, které bude asi až za týden. To jsem jí potvrdila a ona mi hned nabídla alternativu stejné kvality, které má přímo skladem, že to mohu mít zítra. To je podle mého názoru případ skvělé komunikace - nabídku jsem ráda využila a se zbožím jsem byla spokojená. Budu tento obchod doporučovat ostatním!

  • Na Kukačce.cz jsem nakoupil matraci pro děti, která mi dorazila hned druhý den! Mám špatné zkušenosti s dopravci, proto jsem ocenil kvalitní zabalení zboží. S obchodem i výrobkem jsem moc spokojený. Doporučuji!

  • Michal Malý: Stejná zkušennost....

  • Nekupovat!!!!! Firma je velmi nesolidní, pokud kliknete na zboží přes Heureku, nabídne se vám sice nižší cena, ale během objednávky se vám připočítá balné (v našem případě 71 Kč), které se při standardní objednávce rovnou přes e-shop nepočítá. Důvod je jednoduchý - zobrazovat se jako nejlevnější nabídka!!!!

  • Dobrý den,
    možná jsem měla jen štěstí, ale dlouho jsem se nesetkala s tak dobrým e-shopem: výborná komunikace a vyšli mi neuvěřitelně vstříc - domluvili se mnou individuální přepravu do zahraničí, kde se právě nacházím.
    Když k tomu přidám další pozitivum, že spoustu jimi prodávaného zboží jsem v žádném jiném eshopu nenašla a vše co uváděli skladem opravdu obratem expedovali, jsem naprosto spokojena. Mohu jen doporučit.

    Hanka

  • Dobrý den. Také nemohu než internetový obchod kukacka.cz NEDOPORUČIT. Zakoupila jsem synovci k Vánocům limitovanou edici hračky Tatra 148 spolu lopatkou navíc zdarma. Jelikož mi šlo o právě tuto limitovanou edici s lopatkou, vybrala jsem si zmíněný internetový obchod, který její dodání garantoval a měla být skladem. Samozřejmě mi byla doručena pouze hračka Tatra bez lopatky. Internetový obchod mi na můj dotaz ohledně nedodržení předmětu koupě sdělil, že byla doprodána, tak mi tedy poslali jen Tatru. Vůbec mne nikdo neinformoval a nikdo se mi předem neomluvil, že limitovaná edice je vyprodána a jestli chci obchod dokončit. SAMOZŘEJMĚ BYCH JEJ NEDOKONČILA! Prodejce mi jen sdělil, že mi může nabídnou slevu na další nákup. Po takové komunikaci a přístupu na internetovém obchodě kukacka.cz již nikdy nic kupovat nebudu!!! Tudíž "sleva" je mi k ničemu.

  • NEKUPOVAT!! Kdyz bych jim nevolal tak by mi objednavku kterou jsem delal 4 tydny pred vanocema ( samozrejme na vanoce ) poslali az na 3 krale...
    Panenka byla zaprasena tak ze jsem ji musel nejdriv vyprat. U nekterych polozek byly ceny udajne bez DPH a cena byla nakonec o 21% vic. taky NAKUPOVAT UZ NIKDY NEBUDU

  • Dodávám k mému hodnocení ze včerejška: nikdo mě OPAKOVANĚ nekontaktoval!
    Myslím, že místo takovéto dlouhé odpovědi na veřejném místě, by se pracovníci obchodu měli věnovat jasným a úplným odpovědím na e-maily zákazníků a rychlému řešení reklamací.
    Děkuji.
    Jinak, kdo se podívá na pár starších hodnocení pochopí, že by bylo lepší nakoupit jinde.

  • Takový internetový obchod jako je Kukacka.cz jsem v životě ještě neviděl!!
    Objednal jsem si dvě věci z tohoto obchodu, u kterých bylo, že jsou skladem. Po týdnu čekání na objednávku jsem si tam zavolal, jak to vypadá s mou objednávkou a řekli mi, že jednu z těch věcí nemají skladem ani u dodavatele (přitom na svých internetových stránkách to stále mají zobrazené a skladem). Když jsem žádal nějakou adekvátní náhradu za tu věc,kterou jsem si objednal a chtěl to nějak řešit, vedoucí obchodu mi dala 10 Kč slevu a jen opakovala, že má další hovor a že už to musí položit. To mi přijde jako velmi neslušné a nezdvořilé chování ke mě jako k zákazníkovi.
    Kdyby měli aspoň tu slušnost mi dát vědět, že to zboží už prostě nikde nemají, ale oni se neobtěžovali ani s tímto.
    Opravdu nejhorší internetový obchod na jaký jsem zatím narazil!!!

  • : dobrý den,
    kdepak, nic balit neplánujeme, tedy kromě balíčků s objednávkami :-).
    Muselo se jednat o lokální výpadek Vašeho připojení k Internetu, naši technologii máme neustále monitorovánu a je provozována ze dvou oddělených lokalit, aby nemohlo pokud možno dojít k žádnému výpadku.

  • : teď to zase funguje

  • Kukačka to zabalila, stránky neexistují! Objednal jsem zboží a neuváženě rychle rovnou zaplatil převodem a asi jsem o peníze přišel!

  • viso: Nikdy nedávám souhlas k zasílání reklamy. samozřejmě pokud není e-shopem formulován tak, abych automaticky souhlasil a tuto skutečnost přehlédl. Třikrát jsem se ohlašoval linkem skrze newsletter, dvakrát jsem psal žádost odpovědí na e-mail. Výsledek? Dnes mi přišel další newsletter... :D Je to zkrátka úporná "kukačka" se vším všudy - pusťte ji do hnízda a už ji nevyženete. Takže jediná šance - vrazit její adresu navždy do klece s ostatním spamem. Howgh - stalo se.

  • BeeZee: Dobrý den,
    každý newsletter obsahuje link pro odhlášení. Další možností je odpovědět na e-mail se žádostí o odstranění e-mailové adresy.

    Po odhlášení e-mailové adresy již žádné nabídky odesílány nejsou, e-shop odesílá pouze na adresy zákazníků, kteří k tomu udělili při registraci souhlas a při odvolání souhlasu již k dalšímu zasílání nedochází.

  • Úporní spameři - nedá se odhlásit - pořád ve schránce nějaké jejich komerční srákoty. Příště raději nakoupit jinam