Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba probiha dva dny a ted jsem ji zrusila, hruza

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychle dodani
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychlé reakce a dodávka objednaného zboží... dobrá komunikace...

    Pořád není naskladněné zboží o které mám zájem...už půlroku...přišel mi flakon bez víčka,jakoby ho někdo používal...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ešte mi neprišiel tovar, nemám čo hodnotiť

    Reakce obchodu Kudrnaté vlasy

    Dobrý den paní Mirko,

    velice nás mrzí udělená negativní recenze. Při procházení záznamů Vaší objednávky jsme ale zjistili, že jste k 9. červenci, kdy jste nám ji udělila, bohužel svou objednávku neměla ani zaplacenou. Platba proběhla teprve 14. července, dva týdny po Vašem nákupu a po opakovaném zaslání platebních údajů z naší strany. Následující den po platbě jsme potom balíček odeslali.

    Z Vaší mailové komunikace vidím, že situace byla nedorozuměním, kdy jste si myslela, že eshop zasílá všechny objednávky automaticky na dobírku, neuvědomila si, že máte nejprve zaplatit. Přesto mne velmi mrzí výsledek, kdy po mailu jsme si sice vše vysvětlili (Kudrnatý eshop v tuto chvíli dobírku mezi platebními metodami ani nenabízí), recenze zde však už zůstala a vrhá zkreslený a negativní dojem pro zákaznice budoucí.

    Za sebe mohu slíbit, že do budoucna uděláme maximum pro to, aby se služba dobírky na eshopu zavedla a i Vy jste mohla spokojeně nakupovat. Prozatím ale doufám, že když pominu počáteční nedorozumění, produkty Vám přišly v pořádku, a hlavně fungují.

    Srdečně,

    Karolina Srncová, Kudrnaté vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhé dodací lhůty.
    Při výběru dodání přes Zásilkovnu může dojít k chybě (Zásilkovna se nepotvrdí), přesto objednávka proběhne, je uhrazena a "visí".....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výrobky sú skvelé, osobne mi sadla značka Cantu, ktorú som opakovane objednala.
    • Nerozumiem prístupu majiteľky e-shopu Karolíne Srncovej. Ešte pred Vianocami som si objednala Cantu kozmetiku, plus dva nekozmetické výrobky - sponu Puff Cuff a spony na tvarovanie kučier. Tieto dva výrobky sa mi nepozdávali a nesadli na moje vlasy, tak som sa ich rozhodla vrátiť, na čo mám ako spotrebiteľ právo. S majiteľkou sa mi nepodarilo skontaktovať. Nedvíhala telefón, písala som mail, nereagovala ani na ten, a neozvala sa ani s5. Tak som výrobky poslala do ČR na adresu, ktorú má uvedenú na e-shope. Zásielku som podala cez e-podací hárok, tak som si odsledovala, že 28.12 boli dva pokusy o doručenie, ale neúspešné. Skúsila som jej zavolať a našťastie mi to zdvihla. Tvrdila mi, že na adrese už nebýva, lebo sa presťahovala, ale na pôvodnú adresu chodí a vyzdvihne si lístok a zásielku preberie. Sledovala som to každý týždeň, ale stále nič. V januári som jej zavolala opäť a poprosila ju o vyzdvihnutie. Už mi tvrdila, že nešoféruje a jej priateľ je mimoriadne vyťažený, ale že ho skúsi poslať na adresu pre lístok a následne vyzdvihnúť zásielku. Moja zásielka bola v Prahe od 28.12 do 28.1 a dnes 2.2 sa mi vrátila na Slovensko. Celým tým chcem povedať, že som necítila najmeší záujem ani snahu zo strany majiteľky e-shopu o spoluprácu. Ja ako spotrebiteľ musím vrátiť tovar do 14 dní, ale ona nemala ani len snahu si prebrať vrátený tovar. Ani raz nezodvihla telefón, aby sme situáciu riešili. Neodpovedala mi na sms správu, ani na e-mail. Možno má tisíce spokojných zákazníčok, ale ja sa už nevrátim, i napriek tomu, že výrobky sú skvelé. Nechcené výrobky rada podarujem do kaderníctva svojim známym, keď sa Covid opatrenia uvoľnia... Prajem Vám všetko najlepšie, pani Srncová, ale aj ja mám svoje hranice. Ako človek i ako zákazník a za celých 10 rokov online nákupov sa mi niečo podobné ešte nikdy nestalo...
  • Nedoporučuje obchod

    • v balíčku chyběl produkt
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přeposílání zásilek z ciziny
    • bez českého návodu (ani v balíčku, ani na webu)

    Info o doručení zásilky mi došlo až několik týdnů po té, co jsem měla balíček již doma. Zboží bylo poškozeno, bez českého návodu. O této skutečnosti jsem nebyla předem informována.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací doba. Na stránkách napsáno, že zboží skladem odesílají do druhého pracovního dne. Proto jsem objednavala z tohoto e-shopu. Objednané zboží bylo skladem, ale přišlo týden po objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásielka mi nebola do vianoc doručená. Myslím že to bola moja posledná objednávka cez zásielkovňu.
    Ďakujem štastné a veselé

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání, nebyl přiložen český návod a informace o produktu

    Reakce obchodu Kudrnaté vlasy

    Dobrý den paní Slouková,

    děkuji, že jste si udělala čas s recenzí, a mrzí mne, že nemohla být pozitivnější. S Vaší kritikou však souhlasím... dodání týden po platbě není v dnešní expresní době nijak zářné - ve srovnání s bleskurychlými lhůtami velkých eshopů - A není zářné ani ve srovnání s tím, jaké lhůty máme nyní, po dalším půlroce fungování. Doba loňského listopadu však pro mne byla v mnohém velkou zkouškou. Kudrnatý eshop jsem dosud rozjížděla. Měla jsem více entuziasmu než zkušeností, vše dělala na koleni (ještě s miminkem na tom druhém) a v řadě ohledů jsem zažívala prudké zvraty, na které jsem musela co nejrychleji reagovat. Jedním z nich byl právě strmý nárůst prodejů v posledním listopadovém týdnu, se kterým jsem sice původně počítala, ale rozhodně ne v této míře. Balila jsem denně do noci, docházely lidské i logistické síly, a podobně na tom patrně byli i mí partneři a dodavatelé, protože docházelo k opoždění dodávek zboží (často i o ten týden), a část velkého nákladu mi přepravci beze stopy ztratili.
    Toto vše se pravděpodobně promítlo do dostupnosti produktů a zpoždění Vašeho balíčku (nemýlím-li se, měla jste v objednávce sadu Jessicurl, což byl právě ten ztracený náklad).
    Moc mne to mrzí a slibuji, že pokud někdy v budoucnu dostaneme příležitost Váš názor opravit, uděláme to v plné míře.

    Co se chybějících návodů týče, muselo jít jen o můj přehmat v předvánočním shonu, protože příbalové letáky standardně ke všem produktům dodáváme. Pokud bych Vám mohla ještě takto zpětně s nějakou informací pomoci, neváhetje se prosím ozvat - ráda dopošlu.

    Mějte se pěkně,

    Karolina Srncová, Kudrnaté vlasy