• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • o výhodě nevím
    • Dne 26.1. 2020 jsem si objednala bundu. Do dnešního dne tj. 21.2. 2020 jsem nedostala ani zboží ani zprávu ,co se s objednávkou děje. Mám pouze potvrzení objednávky. A ted mě ještě žádají o vyplnění dotazníku jak jsem spokojena s obchodem. Jak asi ?!!!

    Reakce obchodu KS-sport.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost s naším obchodem, nicméně dovolte mi uvést, že o změně stavu ve vyřizování Vaší objednávky, jsme se Vás snažili informovat opakovaně telefonicky a e-mailem. Telefonické pokusy byly neúspěšné, na e-mail jsme bohužel také neobdrželi reakci. E-maily odeslané dne 5.2., 10.2. a 18.2. Vám nechávám přeposlat, v případě dalších dotazů se na mne nás neváhejte obrátit.

    Kateřina Poláková za KS-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • objednáno skoro 3 týdny a nic, jen mi přišel dotazník , jak jsem spokojena s nákupem

    Reakce obchodu KS-sport.cz

    Vendulo,

    děkujeme za Vaši recenzi. Vaše objednávka byla přijata 2.1. tedy v období, ve kterém jsme předem avizovali vánoční omezení provozu našeho e-shopu. Objednávky takto přijaté jsme vyřizovali od 7.1. a do 5-10 dnů přislíbili jejich doručení. Tyto informace jsme zákazníkům zasílali také ve dvou e-mailech.
    Vaše objednávka byla expedována 13.1., tedy v rámci přislíbené dodací lhůty po obnovení provozu. Věřím, že budete s objednaným zbožím spokojena. V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    Kateřina Poláková za KS-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dva týdny po odeslání objednávky nemam žádnou zprávu z obchodu, zboží nikde a byl jsem vyzván k hodnocení produktu...

    Reakce obchodu KS-sport.cz

    Vážený zákazníku,

    o změně stavu ve vyřizování Vaší objednávky, kterou jsme přijali 31.12., jste byl informován ihned následující den po jejím vytvoření tedy 1.1.2020 a to prostřednictvím e-mailu. Tento e-mail Vám nechávám je opětovně zaslat, v případě dalších dotazů nebo jeho neobdržení se na nás neváhejte obrátit.

    Kateřina Poláková za KS-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Co mám hodnotit, když skoro po měsíci zboží nemám...

    Reakce obchodu KS-sport.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí , že jsme Vaši objednávku nebyli schopni vyřídit v rámci slíbené dodací lhůty. Jak jsem uvedla již při našem tel. rozhovoru, došlo k technickým potížím na straně externího přepravce (autonehoda přepravujícího kamionu), který doručuje zboží z našeho centrálního skladu . Z důvodu této nehody a překládání zásilek, k nám nedorazilo zboží včas tak, abychom je následně odeslali Vám.

    Přijměte, prosím, ještě jednou moji omluvu za vzniklou situaci a komplikace, která Vám tím mohly vzniknout. Vaši objednávku vyexpedujeme v náhradním termínu, který jsem Vám již sdělila při našem rozhovoru. V případě potřeby se na mne neváhejte obrátit prostřednictvím e-mailu.

    Kateřina Poláková za KS-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednano pred 27.11., prislo potvrzeni emailem,ale dalsi info ci zbozi do 9.12. nikde...

    Reakce obchodu KS-sport.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Litujeme, pokud jste si připadala málo informovaná o stavu Vaší objednávky, jsme přesvědčeni o tom, že množství informací, které zasíláme, ohledně stavu je dostatečné. Konkrétně se jedná o e-mail o přijetí objednávky, do max. 24 hodin e-mail o zpracovávání objednávky a poté e-mail o expedici.
    Vaši objednávku jsme přijali 27.11. a vyexpedovali 9.12., tj. 8.pracovní den z dodací doby 5-10 pracovních dnů. Tuto dodací dobu uvádíme přímo u objednaného zboží. Objednávka tak byla vyřízena v souladu s našimi obchodními podmínkami .

    Děkuji za pochopení

    Kateřina Poláková za KS-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nabizeji zbozi, ktere nejsou schopne dodat. Bohuzel zadny z ceskych ,to neni schopen dodat. Proto by dane zbozi nemeli zobrazovat na svych e-shopech,atd . To je ted problem vsude, sakra bud to mam nebo nemam a hotovo.
    To neni problem jen tohohle e-shopu,delaj to i ty nejvetsi u nás.

    Reakce obchodu KS-sport.cz

    Vážený zákazníku,

    velice litujeme Vaší negativní zkušenosti s nákupem v našem e-shopu. Z naší nabídky jste zvolil zboží, které zajišťujeme v centrálním skladu u dodavatele až na základě objednávky od zákazníka.

    Právě náš centrální sklad nás však po přijetí Vaší objednávky bohužel informoval, že toto zboží již není možné do ČR dodat. Jak sám uvádíte, s dodáním tohoto zboží mají problém všechny české e-shopy, proto je z nabídky stahujeme, aby pochybení, které nastalo u Vaší objednávky, bylo co nejvíce eliminováno.

    Přijměte prosím ještě jednou moji omluvu, za neuskutečnění dodávky objednaného zboží. Rádi bychom Vám touto cestou nabídli malou kompenzaci a potěší nás pokud ji přijmete, pro její získání nám prosím napište e-mail s číslem Vaší původní objednávky.

    Děkuji za pochopení

    Kateřina Poláková za KS-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bez zásob se nedá obchodovat

    Reakce obchodu KS-sport.cz

    Vážený zákazníku,

    velice litujeme Vaší negativní zkušenosti s nákupem v našem e-shopu. Z naší nabídky jste zvolil zboží, u kterého neuvádíme "skladem" , ale zajišťujeme v centrálním skladu u dodavatele až na základě objednávky od zákazníka.
    Jak jsme Vás již informovali e-mailem, po přijetí Vaší objednávky jsme bohužel byli informováni, že toto zboží již není možné ze strany našeho dodavatele do ČR dodat a z naší nabídky tak bylo vyřazeno. Abychom tyto situace co nejvíce eliminovali, naši nabídku samozřejmě pravidelně aktualizujeme a také držíme vlastní skladové zásoby, nicméně u nízkoobrátkových položek, jakým jsou např. Vámi objednané hračky, které navíc nejsou naším hlavním prodejním artiklem, spoléháme na externí sklady.
    Přijměte prosím ještě jednou moji omluvu, za neuskutečnění dodávky objednaného zboží. Rádi bychom Vám touto cestou nabídli malou kompenzaci a potěší nás pokud ji přijmete, pro její získání nám prosím napište e-mail s číslem Vaší původní objednávky.

    Děkuji za pochopení

    Kateřina Poláková za KS-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu mi bylo zděleno, že zboží nemají skladem, i když bylo nabízeno,že skladem je, takže mezi tím u jiných prodejců se zboží mé velikosti vykoupilo, takže jsem lidově řečeno v pr....!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    po měsíci marného dotazování jsem objednávku nechal zrušit,měla se mi ozvat nějaká jejich kolegyně,ale nic-na to ze mně dělali idiota,že mi volali...
    Chápu,že se toto zboží špatně shání,ale snažili se mně utáhnout na vařené nudli-nemám to rád.