Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    krmivo jsem zaplatil a dosud nebylo doruceno

    Reakce obchodu Krmivo pro chovatele

    Dobrý den objednal jste produkt, který nemáme skladem a čekáme na doskladnění, proto jsme nemohli objednávku doručit, ale s tím jste musel počítat i při objednávce, kde je to jasně uvedeno!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic mi do dnešního dne nepřišlo je to už 8 den asi tak.

    Reakce obchodu Krmivo pro chovatele

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše reakce, ale jestli jste byl pozorný při zadávání objednávky, tak by jste si jistě všimnul, že objednáváte krmivo, které nemáme skladem a minimální dostupnost je týden. Proto Vám také krmivo nemůžeme doručit dříve. Z toho je patrné, že krmivo u Vás nebude do týdne. Při vytváření objednávek si prosím pěclivě čtete co a za jakých podmínek objednáváte. Toto Vaše hodnocení je absolutně nerelevantní.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Kvalita krmiva pro pouliční ptáky je velmi špatná !!!
    Velké procento plev !!!