• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • lajdácky zabalené zboží, vlastně ani zabalené nebylo jen naházené do krabice
    • barel na granule přišel rozlámaný
    • jinde mají stejné zboží levnější

    Reakce obchodu krmiva-grel

    Dobrý den
    Za špatně zabalené zboží se omlouváme. Bohužel kolega, který balí standardně byl nemocen a zaskakoval někdo jiný. Pokud je zboží poškozené neváhejte nás kontaktovat na náhradě se jistě dohodneme.
    Mrzí nás Vaše negativní zkušenost.
    Novák

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • zadne
    • nedodaní zboži dle objednanía rostlinky moc zmackane

    špatně

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobré ceny některého zboží
    • nechce se jim vracet peníze

    Kupoval jsem zboží a přišlo mi několik prošlých výrobků. Po kontaktování prodejce mi byla nabídnuta 50% sleva na prošlé zboží, ale nikdo mi nenabídl vrácení peněz. Co je to za logiku dávat 50% slevu na prošlé zboží, proč bych měl za prošlé zboží platit a co s ním mám pak dělat? Zvláštní logika prodejce, nicméně se mi nakonec podařilo naštěstí vykomunikovat vrácení peněz za veškeré prošlé zboží. S obchodem nemám žádné výraznější špatné zkušenosti, ale jejich reakce a jednání mě zaráží a zvážím, zda u nich příště nakupovat.

    Reakce obchodu krmiva-grel

    Dobrý den

    Na tento případ si samozřejmě vzpomínám, protože je to ojedinělý případ. Úplně však nechápu Vaše rozhořčení. Ano, udělali jsme chybu a omylem Vám zaslali prošlé zboží(o měsíc). Potom co jste nás kontaktoval jsme kartony, ze kterých se zboží vydávalo prohlédli a svoji chybu uznali a zbývající zboží stáhli z prodeje. Ve Vašem emailu byla otázka, jak se takováto situace řeší - řešení jsme Vám navrhli formou 50%slevy. S tímto řešením jste nesouhlasil a požadoval vrácení celé částky,Vašemu požadavku jsme vyhověli v plném rozsahu a částku jsme Vám vrátili na účet do 3 dnů. Celý proces reklamace byl vyřešen během jediného dne. Nezlobte se, ale nikde v celém procesu vyřízené reklamace nemohu nalézt chybu, která by měla vést k vaší nespokojenosti.

    S pozdravem
    Novák

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • napíše že zboží je nějaké a pak přijde a je jiné .. upřímně mě to dost vytočilo .. komunikace obchodu také nic moc .. informujete se jako kupujcí o výrobku a prodejce podává lživé informace ..

    Reakce obchodu krmiva-grel

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Váš poznatek a dovolte mi na něj reagovat.
    V rámci naší e-mailové komunikace jsem lživou informaci nezaznamenal - pokud tam byla budu rád, když mi o ni řeknete, abych věděl, kde vznikla chyba,nebo kde jsme se nepochopili. Pokud Vám přišlo jiné zboží než jste měla objednané není problém jej vyměnit, Ale žádnou takovou informaci z Vaší strany neregistruji.
    Délka dodací doby si myslím byla standardní - jeden den jste objednala, druhý den byla zásilka odeslána a třetí den jste si zásilku přebrala.
    Věřím že se jedná pouze o nedorozumění
    S pozdravem
    Novák