Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    celkem dobré

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše hodnocení. Nevíme, proč nás nedoporučujete. O stavu objednávky jsme Vás informovali a objednávku poslali v námi určeném čase. Bohužel někdy se stane, že doba odeslání trvá 3 dny, avšak se vždy snažíme odeslat objednávku co nejdříve. s přátelským pozdravem krmiva-andy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • přepravní služba 123kurýr

    Obchod dobré, ale reputaci velmi značně kazí dopravce - 123kuryr- to je něco neskutečného, s tím jsem se v životě nesetkala. Balíček o rozměrech cca 14x12x10 se dvěma pěnovými míčky o váze cca 20 Dkg nebyl kurýr schopen doručit, pokud bych se tvrdě nedomáhala předání. Řidič kurýru za to nemůže, ale ti, kteří překládají a nakládají zboží. Volala jsem operátorce, ta mele jako automat jednu větu dokola - naučenou...,že se balíček do auta nedostal!!!!! Mají prý problémy s nedostatkem řidičů , kecá, protože na stránkách nepožadují řidiče, ale třídiče do překladiště. Nejspíš se jedná o plánování cest (chápu), ale pak na stánkách nemohou mít napsáno, že doručí objednávku do druhého dne. Na to jsou tady zavedené jině přepravní služby , na které se opravdu můžeme spolehnout.
    Špatné je, že Vám obchod nabídne jen tuto přepravu.
    Takže za mě , přepravní služba 123kurýr už nikdy v životě!!!!!!!

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí tato zkušenost s přepravní společnosti. Vaši zásilku jsme urgovali a její doručení řešili i my. Problémy s přepravou se stávají málokdy a věřte, že jsme vyzkoušeli všechny přepravce a občas se toto stane všude. Píšete, že nabízíme pouze přepravní společnost 123kurýr,ale je také možnost zaslání zasilkovnou. Na stránkách nemáme nikde napsáno, že objednávku doručíme do druhého dne, v obchodních podmínkách máme pouze, že odešleme do 72hod. S pozdravem krmiva-andy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilku jsem nemozla vyzvednout, omluvila jsem se. Ale jsou velmi bezohledně a vyhrožují exekutotem. Doporučuji nenakupovat.

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Komentář se bohužel nezakládá na pravdě. Exekutorem nikdo nevyhrožoval. Paní jsme nabídli prodloužení úložné doby , anebo poprosí někoho o vyzvednutí zásilky na zasilkovně. Na toto vůbec nereagovala a objednávku nepřevzala. Proto jsme požádali o náklady na poštovné a balné. Dle našeho názoru si objednávku rozmyslela a nechtěla zboží převzat. S pozdravem krmiva-andy

  • Granule dorazily v roztrhaném stavu a byli v grabyci celé rozházené , ač krabice nebyla od přepravce vůbec poškozena !!! , chování paní u Andy obchodu bylo víc , jak hádavé , konfiktní a urážlivé a opravdu vžádném případě nedoporučuji !!!.

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Dobrý den, granule od nás odešli v pořádku. Tvrdila jste, že je pytel rozřezány. Zřejmě při vybalování balíku jste si pytel rozřezali. Přesto jsme Vám nabídli, že si pro granule pošleme a vrátíme Vám peníze. To jste nechtěla a napadala nás vulgárními výrazy
    a urážela. Při jednání jste nás nepustila ani ke slovu. Chyba je na Vaši straně. My jsme Vám kompenzaci nabídli, kdy tuto nabídku jste odmítla, tak nevíme proč nás takhle urážíte a píšete věci, které se nezakládají na pravdě. S pozdravem krmiva-andy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den, objednávku jsem zaplatila, ale nedorazila mi. Prosím odepište mi Andrea Sikorová. Děkuji za info Váchová

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Dobrý den paní Vachová,
    uvádějte prosím pravdu a ne mylné informace, objednávku určitě nemáte zaplacenou a máte ji na dobírku. Od 14.06.2021 je Vaše zásilka připravena k výdeji na PUP. Níže uvádíme historii doručování Vaší zásilky:
    14.6.2021 15:28 Výdejní místo - Příjem zásilky
    14.6.2021 15:13 Výdejní místo - Předano kurýrem na PUP
    14.6.2021 14:51 Zásilka uvolněná do rozvozu - po zmeně dispozic
    14.6.2021 07:44 Zásilka převzata kurýrem k doručení K doruceni 14-17 h Telefon na kurýra +420720038474
    14.6.2021 07:00 Zásilka přijata na depo z převozu mezi depy
    11.6.2021 15:01 Zásilka vydána k převozu mezi depy Praha
    11.6.2021 14:56 Zásilka přijata na depo
    11.6.2021 14:38 Zásilka předána na depo Ostrava 70
    11.6.2021 10:59 Zásilka převzata kurýrem
    11.6.2021 09:01 Přeprava objednána, data k zásilce přijata

    Dále jsme Vám i psali, že zásilka je uložena na výdejním místě PUP. Takže nevím, proč jste si zásilku nevyzvedla a uvádíte nepravdivé údaje. Jestliže budete se zásilkou mít jakýkoliv problém, neváhejte se na nás obrátit a rádi pomůže. Přejeme hezký dne. S pozdravem krmiva-andy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodem mi bylo sděleno, že eshop nepočítá s objednávkou v mnou zvolené hmotnosti a není tedy možné objednávku za udanou cenu doručit.

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše ohodnocení a rádi bychom se zeptali jakou komunikaci s obchodem by jste si představoval, že jste nám dal 1,5 hvězdy za komunikaci a to i přesto, že jste ve 22:35 hodin provedl objednávku a my jsme se Vám hned druhý den ráno volali, že bohužel Vaši objednávku nelze vyřídit z důvodu těžké váhy a to 400kg. Ano máte pravdu, že jsme nepočítali s váhou 400kg a náš e-shop na tuto váhu nebyl připraven a ukázalo Vám to cenu za váhu 135kg , jelikož jsme nepočítali s tím, že si někdo objedná takové velké množství a to z důvodu, že jsme e-shop pro domácí klientelu a nejsme velkoobchod, kde se s takovou váhou počítají. E-shop provozujeme asi 5 let a toto se nám ještě nestalo. Nic méně jsme se Vám omluvili, řekli jsme Vám kolik by stála doprava, kdy jste za takovou cenu zboží doručit nechtěl. Díky Vaší objednávce jsme se poučili a již je náš e-shop připraven na takovou velkou váhu, jsme lidé a ne roboti, takže se to stát může, že se někde najde chyba. Jak jsem uvedla, situace nás mrzela, omluvili jsme se Vám a již jsme vše napravili, aby se tato situace již neopakovala. S pozdravem a přáním hezkého dne krmiva- andy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nevýhoda je prodej v bytě, prodej přes prah připadá mi to nedůstojné navíc zboží ještě neměli atd..........

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Dobrý den, dne 03.04.2018 v 16:24 hodin jste si objednal zboží a my jsme Vám dne 04.04.2018 v 09:00 hodin napsali, že zboží si můžete po 12:00 hodině vyzvednout a máte nás předem kontaktovat. To že jste přišel dříve a zboží nebylo připraveno k výdeji, jelikož nám jej ještě velkosklad nepřivezl, za to nemůžeme, kdyby jste přišel tak jak jsme Vám napsali tak nemusíte čekat. Co se týká komunikace tak nevím jak by jste si přál abychom s Vámi komunikovali, když jsme Vám hned druhý den po objednávce napsali, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí. Zboží jste si převzal ani ne za 24 hodin po objednání a taky se Vám nelíbí délka dodání, takže jestli chcete něco hned a nechcete čekat tak si zajděte do zverimexu a nemusíte čekat. Zboží vydáváme v bytě, protože kdyby jsme měli prodejnu tak cena zboží je na jiné a mnohem vyšší úrovni než jaké ceny jsou teď. Chceme vycházet zákazníkům vstříc a mohou si u nás zboží vyzvednout zadarmo a nemusí platit za poštovné když jsou z Ostravy. Takže jestli Vám to přijde nedůstojné tak si příště zvolte pro doručení zboží přepravní společnost nebo si zajděte do zverimexu. S přátelským pozdravem krmiva-andy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nema tovar na sklade

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Dobrý den paní P., děláte si z nás srandu?!!! Zboží Vám bylo odesláno!!! Dostali jsme informaci z přepravní splečnosti DHL, že zásilka nebyla doručena z důvodu neúplných či neplatných údajů. Volala jsem Vám na tel.č.,které jste uvedla v objednávce, abychom mohli doplnit správné údaje a zvedl mi to nějaký pán a říkal, že Vás nezná. Po tomto kroku jsem Vám psala e-mail, kde jsem Vám vše popsala a žádala o správné tel.č. a překontrolování údajů!!!!!! Zde je č.zásilky:20790028285, kde na adrese www.ppl.cz můžete sledovat zásilku!(toto jsme Vám také zasílali ne e-amil). Do dnešního dne jste nám nedopověděla a balík se nám stále ze Slovenska nevrátil, budeme muset po něm pátrat a žádat o navrácení zpět. Takže jste nám jedině způsobila problémy a škodu!!!! V případě stáleho zájmu, nás kontaktujte na tomto tel.č. +420732169377 kde se domluvíme jak dál. Velice nás mrzí jak jste nás osočila z nepravdivosti!!!!! Už nevím jak jsme Vás měli dále kontaktovat, když tel.č. bylo špatné a na e-maily neodpovídáte!!! S pozdravem krmiva-andy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neaktualizovane skladove zasoby

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Velice nás mrzí tato reakce, protože je nepravdivá. U Vámi objednaného zboží jsme měli, že zboží je na objednávku. To jsme učinili ve velkoskladu objednali a čekáme na naskladnění. A o této informaci jsme Vás i informovali.
    Více bohužel není v našich silách :-(.

    • Objednal jsem misku 1,2 l. Příšla poškozená 0,7 l, která mi k ničemu není.

    Reakce obchodu krmiva-andy.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí tato recenze, ale poslali jsme Vám misku, kterou jste si objednal. Můžeme Vám klidně ukázat i fakturu z velkoskladu, že jsme kupovali takovou, která byla na objednávce. Další věcí, která nás mrzí, je to že jste se nám neozval, že miska je poškozená a rovnou píšete tady tuto recenzi. Stačilo zavolat či napsat email a vše bychom vyřešili. Jak můžeme vědět, že miska dorazila poškozená? Je mi to líto, ale nechápu, proč dorazila poškozená když byla dobře zabalená. Sám jste musel vidět, že byla zabalená do bublinkové folie a krabice byla vystlána. Tuhle situaci bychom určitě vyřešili kdyby jste nám dal nějakým způsobem vědět, že zboží nedorazilo v pořádku. Ozveme se Vám sami a vše vyřešíme. Sikorová, krmiva-andy.