Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    obchod o.k., ale zboží asi ne - kocourovi moc nechutná + má průjem

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Kvalitní krmivo
    • Rychlé dodání
    • Ochotná komunikace
    • Spousta sušených pamlsků je věčně nedostupná - trvá to už min. rok.
    • Sliby o postupné naplnění zásob jsou vždy krátkodobé. Zboží za chvíli zas není, pokud vůbec bylo.
    • Ceny jsou poměrně vysoké.

    Obchod a myšlenka je dobrá. Lidi pro zvířata udělají hodně. Obchod na to marketingově přišel a musím říct, že i kvalita produktů je ve většině případů v pořádku. Bohužel ani milá komunikace mně asi v obchodu dlouho neudrží. Pamlsky musím kupovat jinde, další starost, poštovné navíc... přemýšlím o hledání jiného obchodu.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,
    jsme moc rádi, že jste spokojeni s kvalitou krmiva, zákaznickou péčí a rychlostí doručení.

    Nedostupnost sušených pamlsků se snažíme napravit nejrychleji, jak to jen jde. Bohužel jsou velmi oblíbené a proto také velmi často vyprodané a náš dodavatel často není schopný pokrýt naši poptávku a dodat včas. K výpadkům dodávek dochází z důvodu nedostupnosti vstupních surovin.
    Tento problém řešíme, aby všichni zákazníci našli na našem e-shopu vše, co chtějí.

    Výši cen se snažíme vzhledem k průběžnému zdražování držet co nejníže, aby naše produkty zůstaly dostupné co největšímu množství zákazníků. Bohužel i na nás doléhá zdražování energií a vstupních produktů a proto jsou ceny takto nastaveny.

    Budeme moc rádi, pokud nám zachováte přízeň i nadále.

    Adéla z KrmímKvalitně

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávala jsem po druhé a stejně jako v prvním případě mi byl doručený poškozený pytel od granulí

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Je to pro nás důležitý feedback, jak se dozvědět, zda kurýrní služby naše dobře zabalené zboží dodávají v pořádku až k zákazníkům.

    Adéla z KrmímKvalitně

  • Konzervy vypadají v pořádku, bohužel pejsci mají problém s často opakovanou stolicí. Problém s játry a hovězím masem /bez hovězího masa/ a nyní konzerva s arganovým olejem. Lítáme venčit cca po dvou hodinách.
    Zkusila jsem poprvé, a naposledy.

  • NEMOŽNOST REGULACE ČASU DODÁNÍ, DRAHÁ DODÁVKA.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Krásný den,

    ceny dopravců jsou dané a i tak z velké části dopravné doplácíme. Přesné doručení na vámi daný čas my nemůžeme ovlivnit. V momentě, kdy převezme balík doručovací služba, je nutné se domluvit s ní a je jen na nich, zda vám vyjdou vstříc. Někdy se lze s kurýry domluvit, že vám balíček doručí na jinou adresu, nebo druhý den, popř. vám to nechají na výdejním místě.

    Tereza z KrmímKvalitně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách je jako dostupné skladem zboží, které ve skutečnosti nemají a je nedostupné. Nechají si zaplatit kartou a peníze nevrátili.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den, pane Milane,

    ano, o vašem případu s objednávkou jsme srozuměni a mrzí nás, že skladová nedostupnost zboží se na Heuréce propisuje později, než je realita a posléze vznikají tyto nepříjemnosti. Zboží jsme opravdu na našem e-shopu skladem neměli, proto jsme vám volali a domluvili jsme se na vrácení peněz. Zadali k účetní tento požadavek a tam se převod peněz pozdržel. Moc se tímto omlouváme, peníze byste měl mít již na účtu.

    Děkujeme však za zpětnou vazbu, díky které víme, co do budoucna zefektivnit, aby platba byla proplacena zpět co nejrychleji.

    S velkou omluvou, Sára z KrmímKvalitně

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod neumí napsat správně e-mail

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, omlouváme se, že jsme vás tímto pohoršili. Momentálně veškeré e-maily revidujeme, aby se v nich již neobjevila jakákoliv chyba. Sára z KrmímKvalitně

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    podobné balení různých příchutí a podobné kvality seženete i za 80kč za 1/2kg . Tohle bylo koupeno na zkoušku zda je tam nějaký rozdíl a není tam žádný akorát cena je hrubě přemrštěná. Tohle byl první a poslední nákup zde . Přeji hezký den (chováme psy už mnoho let a přehled o krmivech a kvalitě krmiva velmi dobrý ! )

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste se zakoupenými pamlsky nebyl spokojený. Za jejich kvalitou si však stojíme, pamlsky jsou bezobilné, s vysokým obsahem masa a vhodné i pro velmi citlivé pejsky. Cena odpovídá kvalitě a velikosti balení. Doufáme, že vás o kvalitě našich produktů budeme moci v budoucnu ještě přesvědčit. Hezký den, Karolína z KrmímKvalitně.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi jeste stale nedorazilo

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    zpoždění dodávky nás moc mrzí, snažíme se takovýmto situacím předcházet, ovšem ne vždy se zadaří na 100%. Bohužel došlo k poškození zboží na straně dodavatele a kolegové odmítli toto zboží expedovat k Vám, ale naopak řešili reklamaci s dodavatelem a zaslání Vám bezchybného produktu. Za zpoždění se samozřejmě omlouváme a přidáme Vám do objednávky malý dárek pro Vašeho pejska.

    Za tým KrmímKvalitně.cz
    Karolína

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    před více než 14 dny jsme vytvořili objednávku, doposud nepřišla žádná informace o ní, neodpovídají ani na mail, žádná komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodu došel jeden druh konzerv, tak pro jistotu zrušil celou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo objednáno ve čt 24.10 a do dnešního dne nepřišla ani zmínka kdy dojde .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V konzervách jsou asi je. Játra, navíc je obsah napůl tekutý

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    děkujeme vám za zpětnou vazbu. K této situaci může dojít v případě, že je konzerva vystavena velkému teplu. V tuto chvíli dochází k uvolnění tekutin, kdy obsah rosolu zkapalní. Pokud je konzerva umístěna do lednice, nebo na velmi chladné místo obsah znovu ztuhne, není to nic na závadu. Nicméně pokud by vám toto nevyhovovalo, můžeme vám doporučit produkty s menším poměrem vývaru - značek FarmFresh nebo Belcando.

    V případě, že by vám vysvětlení nestačilo, prosím napište na [email protected] a kolegové s vámi nepříjemnou situaci rádi vyřeší k vaší plné spokojenosti.

    Hezký den
    Radek z KrmímKvalitně.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si produkty, které byly skladem. Eshop tvrdí, že vše doručí do 23 hodin. Po 48 hodinách jsem musel sám urgovat objednávku, abych se dozvěděl, že údajně část zboží skladem není.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší reakci. Bohužel u Vaší objednávky došlo k výpadku Vámi objednaného produktu u nás i dodavatele. šampon nám byl dodán z 4 denním zpožděním, za což prosím přijměte mou omluvu. Za tyto situace nejsme rádi, bohužel není v našich silách zajistit skladovou zásobu u našich dodavatelů. Na základě Vašeho požadavku byla objednávka druhý den stornována.

    S pozdravem
    Radek Ritzka - Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání zboží

    Zboží jsem objednala 18.2., zaplatila a stále neobdržela.Když jsem telefonovala 2.3.,bylo mo sdělelno, že se mě snažili kontaktovat, že mnou objednané zboží nemají a že mi nejspíš mail spadnul do spamu.Čekala bych větší snahu při kontaktování zákazníka, který obchodu již zaplatil za zboží.
    Bohužel jsem již byla nucena zakoupit krmivo v kamenném obchodě, takže výhoda nákupu přes internet se prostě nekonala.
    Vícekrát již tento obchod neoslovím.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den, paní Barbaro,

    kontroloval jsem Vaší objednávku a opravdu došlo k pochybení na naší straně. Bohužel dodavatel má u konkrétní receptury, kterou jste si objednala delší výpadek, ovšem to není omluvou, protože došlo k pochybení na naší straně a nebyl dodržen standardní operační postup ohledně informování Vás o této skutečnosti.

    Omlouvám se za celý tým a vzniklé nepříjemnosti. Uhrazenou částku Vám obratem zašleme zpátky a můžete očekávat kompenzaci za tuto chybu.

    S pozdravem
    Radek Ritzka - manažer zákaznického servisu KrmímKvalitně.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Od 29.listopadu je zboží, které bylo firmou expedováno, na poště v Opavě. Z pošty jsem obdržel informační e-mail, že mou objednané a již zaplacené zboží je na cestě na mou uvedenou adresu. Od té doby mi zboží nedorazilo, a ani nevím, co s ním je. Vím, asi to není problém int. obchodu, ale nevím, co si mám myslet........

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod slibuje dodani do 23 hodin. Tvrdi, ze narozdil od jinych obchodu ma vse skladem. NENI TO PRAVDA !
    • Po objednani vam sdeli, ze zbozi budou odesilat dva dny po objednanii.
    • Z meho pohledu jedni z mnoha, kteri nerikaji pravdu, tito vsak maji jeste drzost v reklame lhat.

    Za me jednoznacne NE.
    V reklame lzou, sliby nedodrzi.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Zboží, které máme skladem expedujeme při objednání do 11:00 ještě tentýž den.

    Bohužel v závislosti na našich dodavatelích není reálné držet 100% zboží skladem a právě proto píšeme vždy u každého produktu datum kdy bude konkrétní produkt odeslán.

    Ve Vašem případě, u produktu N&D Grain-Free CAT Adult Chicken bylo uvedeno že zboží odesíláme "12.1." což jsme také dodrželi. (objednávku jsme přijali 10.1. 22:44)

    PS: Co se týká Vaší zásilky, byla nám přepravcem vrácena s informací že na uvedené dodací adrese se nikdo s Vaším jménem nenachází a nedá se s Vámi spojit ani přes telefon, který jste u objednávky uvedl.

    S pozdravem

    Radek Ritzka - Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace. Nekolikrat jsem upozornovala ze balik chci dorucit na jinou postu. Vse mi porvrdili a rekli ze se nemusim bat, napsala jsem to i do poznamek pri transakci a balik mi stejne dorucili uplne jinam. Ceska posta poslala smsku, ze mi bude balik dorucen a to dve hodiny pote co uz byl na spatne adrese.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den, paní Amalie,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Snažíme se o to aby byl u nás každý zákazník maximálně spokojený o to víc nás mrzí že spokojená nejste.

    Bohužel když balíček opustí náš sklad, již není možné dohlédnout na to, aby přepravce doručil zásilku tak, jak bychom si představovali.

    Do Vašeho mailu Vám zasílám printscreen ze systému české pošty, kde můžete jasně vidět že jsme informaci přepravci předali.

    Ještě jednou děkujeme za Váš podnět.

    S pozdravem

    Radek Ritzka
    manažer zákaznického servisu

    • nebudu zboží vracet, ale kocour bohužel ani granule, ani konzervy vůbec nežere, přesto že to má být prvotřídní kvalita, asi je lépe vyzkoušet pár kousků, a potom udělat zakázku přes 1000.- Kč

    obchod je určitě výborný, jen je třeba nabízené krmivo vyzkoušet v malém vzorku.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    bohužel ne vždy se zákazník trefí do chuti svého mazlíčka. To zda vybrané produkty budou chutnat nebo ne Vám asi nikdo nemůže zaručit a právě proto jako jediný obchod v ČR nabízíme unikátní službu "garance spokojenosti" v rámci které, Vám vyměníme i otevřené balení zakoupeného krmiva za jiné pokud nevyhovuje.

    Náš výživový specialista Vás bude kontaktovat a můžete uplatnit výměnu otevřeného balení krmiva za jiné.

    PS: Zakoupené granule GranataPet jsou opravdu špičkové kvality. Výrobce nepoužívá žádné dochucovadla ani chemické konzervanty. Občas se setkáme s tím, že kočka granule odmítá právě proto, že nejsou dochucené.

    S pozdravem

    Radek Ritzka - Manažer zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehledná nabídka
    • Naprosto nedostatečná komunikace. Objednal jsem zboží, které bylo podle eshopu skladem. Skutečnost byla jiná a nikdo se mi to neobtěžoval vůběc sdělit, dokud jsem nezavolal a sám se nezačal zajímat o stav objednávky.

    Určitě neplaťte nic předem, údaje v eshopu jsou zavádějící a nikdy nevíte, zda obchod zboží skutečně má.

    Reakce obchodu KrmímKvalitně.cz

    Dobrý den,

    objednaný produkt byl skutečně vyprodán, ale stav produktu byl "předobjednávka" (nikoli skladem jak uvádíte), což znamená že si můžete produkt předobjednat a zaslán bude jakmile jej doskladníme.

    Ve Vašem případě byl zakoupený produkt doskladněn 23.6. tzn jeden den po Vaší objednávce. Následující den 24.6. byla Vaše objednávka připravena k expedici, ale to jste nás již kontaktoval s žádostí o zrušení objednávky.

    Nechci se v žádném případě s Vámi přít, zákazník má pro nás vždy pravdu. Vaše nespokojenost nás mrzí a na základě Vaší zpětné vazby jsme zavedli nové interní pravidlo pro vyřizování předobjednávek. Zákazník, který si objedná zboží ve stavu "předobjednávka" bude v nejbližším možném termínu kontaktován telefonicky.

    Děkujeme za Vaši reakci

    Radek Ritzka - Manažer zákaznického servisu KrmímKvalitně.cz