-
Nedoporučuje obchod
- Není skladem to, co uvádějí, že skladem mají.
-
Nedoporučuje obchod
Nebyli schopni odeslat zboží do pěti dnů. Nepodali žádnou informaci odběrateli, dokud se sám neozval. Slušně jednají, obchodně jsou neschopní.
-
Nedoporučuje obchod
- Nema standardne moznosti nacenene na kuriera na slovensko
Ak ste v cechach urcite si objednajte, ak ste na slovensku ocakavajte vyjednavanie o posielani penazi za kuriera predom.
-
Nedoporučuje obchod
Po potvrzení objednávky mi telefonicky sdělil zaměstnanec, že pánev nemají, jestli jsem ochoten počkat (až ji doobjednají) - souhlasil jsem, NEŘEKL přitom, že nemají objednaný hrnec !...pak mi bez dalšího sdělení dorazila jenom ,,DOOBJEDNANÁ" pánev bez hrnce...vaši prodejnu jsem našel na internetu a objednávku jsem realizoval z důvodu, že jste měli mnou hledaný HRNEC (pánev jsem si mohl objednat kdekoli). Kdyby jsem věděl, že hrnec nemáte, hledal bych jinou prodejnu...Je to podvod a zavádějící reklama ! - jsem zklamán úrovní obchodování...
Reakce obchodu krby-turyna.cz
Dobrý den,
prvně děkujeme za hodnocení, byť není lichotivé. K chybě na naší straně bezesporu došlo a nikterak tento fakt nezastíráme, nicméně na celou situaci máme jiný náhled a rozhodně si nemyslíme, že bychom vás jakkoli klamali či dokonce podvedli, jak uvádíte.
Poté, co jste v našem e-shopu zboží objednal, jsem vás telefonicky kontaktoval a informoval o tom, že vybrané zboží bohužel nemáme skladem a dostupné by mělo být v horizontu deseti dní. Následně vás kontaktovala kolegyně, která má u nás nádobí na starosti a v době vaší objednávky čerpala dovolenou. Ta vám e-mailem předala všechny informace o dostupnosti, několikrát se omluvila a také vám nabídla slevu jako kompenzaci.
Je nám líto, pokud jsme vám způsobili jakékoli komplikace. Na druhou stranu jsme s vámi po celou dobu komunikovali, snažili se najít řešení a dělali maximum pro to, abychom náš prostý lidský omyl kompenzovali a smírně vyřešili. -
Nedoporučuje obchod
- Dodací lhuta