• Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Lhali
    • Nedodali zboží
    • Úmyslně uvedli jinou dodací dobu

    Objednali jsme si kamna. Na eshopu dodání DESET dní. Po objednání přišel email, že kamna budou za cca 3 týdny. Ok. Ještě v ten samý den, kamna z eshopu zmizela a stránka byla nedostupná. Tudíž dávno věděli, že kamna nebudou. Po více než 3 týdnech čekání, najednou napsali, že jim výrobce dal vědět, že kamna nebudou. Přitom to věděli už dávno, jen lhali. Mohli narovinu u říct, že Kamna nejsou a nemají. Což dobře věděli, jelikož je smazali i z nabídky. Nechali nás čekata. Mohli jsme si objednat jinde jiné. Ted Už nemají ani ty, co jsme měli v záloze vybrané. Za mě neprofesionální chování nespolehlivého eshopu.

    Reakce obchodu Krbová kamna eshop

    Dobrý den paní Volfová,
    Dovolte mi reagovat na Vaše hodnocení, se kterým nemohu souhlasit. V době, kdy jste kamna objednávala byl uveden stav skladu 0ks (pohyby skladu jsou jasně zdokumentované) a u kamen byla poznámka objednáno u výrobce. Dle pozdější informace od vyrobce, že nám výrobce objednaná kamna nedodá, jsme Vás o této skutečnosti ihned informovali. O tom, že kamna obecně nejsou, že výrobci nestíhají se mluví ve všech médiích již ca 1/2 roku. Kdo nechá nákup kamen na POSLEDNÍ CHVÍLI bohužel musí s faktem, že třeba kamna nedostane počítat. Ať děláme cokoliv, toto neovlivnime.
    Pro nás z toho plyne pouze ponaučení, že dokud kamna nenaskladnime, nebudeme nabízet nic.
    A fakt, že bychom lhali je nepravdivý. Jsme jediná firma v ČR, která do nedávná měla dostatečně zásoby kamen, které jsme objednávali již v loňském roce. Kdo nenakoupil včas, bohužel kamna mít nebude.
    Věřím, že spousta lidí je rozčarovaná, ale bohužel je to realita dnešních dnů. Mrzí mě to, ale neuděláme s tím nic.


    Jiří Balda majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízí zboží skladem které skladem nemají kdyby se o to člověk nestaral nevolal tam tak mu ani nedají vědět že už zboží prodaly někomu jinému Naprostá katastrofa

    Reakce obchodu Krbová kamna eshop

    Dobrý den, máte pravdu a omlouváme se. Co se týká kamen, situace je zcela nepřehledná. Dodavatel nám již několikrát potvrdil zboží a nakonec ho na kamion nenaložil. Snažíme se kamna, které nám výrobce potvrdí rovnou nabízet, ještě než dorazí na sklad, protože je o ně extrémní zájem. A občas to vygeneruje chybu. Ještě jednou se za toto omlouváme, poučili jsme se z toho. Nabídku kamen budeme vždy aktualizovat, až budeme mít kamna skutečně na skladě.

    Doporučení pro ostatní zákazníky !!!. Nenechávejte prosím nákup kamen na poslední chvíli. Všude se o tom mluví a píše, že kamna nejsou. Potom vznikají tyto nepříjemnosti, za které v podstatě nemůžeme. Výrobci si dodací termíny upravují dle svého přání a ohánějí se covidem, dodavatelskými problémy apod.

    Jiří Balda majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kamna dorazili rozbité a i když jsem postupoval, podle návodu eshopu, reklamaci zamítli
    • Dále nekomunikují
    • NESERIÓZNÍ OBCHOD
    • Některé recenze neodpovídají skutečnému chování jednatele p.Baldy

    Pokud můžete, vyhněte se této firmě (kominycz.cz alias: krbova-kamna-eshop.cz) obloukem, pokud nechcete řešit případnou reklamaci přes advokáta a ČOI k čemuž jsem byl donucen i já. Kamna dorazili rozbité, což se může stát - ale že za zásilku ručí až do okamžiku jejího doručení ODESÍLATEL, tedy pan Balda (dle zákona), zřejmě neví. Zásilka byla zvenku nepoškozena a tak nebyl tedy důvod na zásilku sepisovat nějaké poškození do listu dopravci, který ihned zmizel. Po rozbalení však skoro celé kamna rozbité, zajímavé však že sklo pod kamna, co bylo dokupováno navíc a leželo jen opřené o kamna rozbité nebylo, možná ty kamna tak již poslali z té firmy a nyní dělají mrtvé brouky. Postupoval jsem přesně podle jejich návodu k řešení reklamace po rozbalení ale zdá se, že se vykrucují- Kontaktoval jsem tedy i doručovací firmu místo pana jednatele J.Baldy, avšak dále bez odpovědi z eshopu, přesto že dodavatel by měl zájem věc řešit - NEDOPORUČUJI. Vše zde je zcela pravdivé, jen škoda že sem nelze vložit foto a video z rozbalování, případně reakce eshopu.

    Reakce obchodu Krbová kamna eshop

    Dobrý den pane Kasale,
    již od prvotní fáze vytvoření objednávky, po dodací list i následně výstražným nápisem na obalu kamen Vás i všechny ostatní zákazníky upozorňujeme na to, že je nutné při převzetí kamen je zkontrolovat a to i pod obalem. Bohužel nejsme schopni ovlivnit fakt, že při dopravě se kamna mohou poškodit. Navíc v dnešní době, kdy denně expedujeme 10-15 kamen. Zcela odmítáme, že bychom Vám poslali rozbitá kamna. Naše firma je na trhu již 24 let a máme tisíce spokojených zákazníků (o čem je možné se přesvědčit v recenzích na našich stránkách i u všech našich firemních zápisů). Na serióznosti si zakládáme. Bohužel není z naší strany i přes snahu Vás na kontrolu kamen při převzetí upozornit nést odpovědnost za to, že jste naše doporučení zcela ignoroval. Navíc byl i dle Vámi zaslané fotografie poškozený i obal. Nabídl jsme Vám i náhradní díly na opravu kamen. U dopravce reklamovat kamna nejde, protože jste mu na dodacím listu potvrdil, že jsou v pořádku. Navíc dopravce byl vydáním našich zvláštních dopravních podmínek instruován, že Vám kontrolu musí umožnit.

    Jiří Balda DiS.-majitel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dne 1.7. jsem obdržela od přepravce zásilku /kamna + ochranné sklo.
    Kamna v pořádku, sklo bylo rozbité. Přepravce je měl připevněné pevně popruhy, tím došlo k poškození, jelikož sklo bylo větší než kamna. Ihned po rozbalení jsem psala prodejci dopis přiložila jsem i foto rozbitého skla, do dnešního dne jsem nedostala žádnou odpověď.
    Není to solidní jednání.
    S pozdravem Krejčová

    Reakce obchodu Krbová kamna eshop

    Dobrý den paní Krejčová jak se nakonec ukázalo email jste k nám neodeslala tudíž jste potom již komunikovala s kolegyní, která reklamaci zdárně vyřešila.
    Jiří Balda majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bohužel celkový dojem z nákupu výrazně kazí přepravce Raben. Neschopnost řidiče zavolat s jakoukoliv rezervou, ale hlavně ubohá slovanská nadřazenost/bohorovnost operátorky zákaznického a neschopnost s tím cokoliv dělat mě vyloženě nadzdvihla, slečna argumentovala stylem - to možná dělá nějaké PPL, ne my..přesně slečno, PPL s několika desítkami zásilek na autě to je schopné dělat, ale je pod úroveň firmy Raben zavolat zákazníkovi byť jen s malou rezervou...otřesný

    Reakce obchodu Krbová kamna eshop

    Dobrý den pane Vojto, omlouvám se za nepříjemnosti s dopravou. Určitě by se dopravce takto chovat neměl. Věc má ale také druhou stranu mince.
    1. Nedá se srovnávat dodání lehkých balíčků od PPL a paletových zásilek přes Raben. Paletové zásilky, jejich dodání, skládání, manipulace s nimi je podstatně časově náročnější a plánování je horší.
    2. V dnešní době při naší snaze zachovat dopravu zdarma není možné mezi jinými dopravci moc vybírat. Museli bychom dopravu účtovat.
    3. Mrzí mě také, že v dotazníku Heureka se hlavně hodnotí doprovodné služby, nikoliv produkt jako takový.

    Přesto děkuji za Váš názor, budeme se mu věnovat.

    S pozdravem

    Jiří Balda majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    krbová vložka při otevření dvířek kouří do prostoru - není dobře technicky vyřešená.

    Reakce obchodu Krbová kamna eshop

    Dobrý den,
    díky za recenzi. Nemyslím si, že vložky jsou technicky špatně řešené. Správné fungování spotřebiče je vždy souhrou vhodného komínu, jeho průměru, výšky. Dnešní moderní spotřebiče, které splňují evropskou normu EcoDesign, kladou na komíny vyšší nároky, než spotřebiče dříve. Ty měly nízkou účinnost, tedy velké množství výkonu šlo do komínu a dvířka se mohla otevřít v každé fázi topení. Nové spotřebiče při hoření vytváří ve spalinové komoře podtlak, který při otevření dvířek je nutné vyrovnat. Na našich stránkách naleznete k tomuto tématu návody i videa.

    S pozdravem

    Jiří Balda-majitel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    Reakce obchodu Krbová kamna eshop

    Dobrý den pane Piláre,
    jak jsem Vám osobně sdělil v telefonu, nemyslím si, že bychom s Vámi nekomunikovali. Naopak. Aktivně jsme Vám doplnili požadované díly do objednávky. Kolegyně Vás telefonicky o prodlouženém dodání informovala. Bohužel nyní s ohledem na Covid ne vždy všichni dodavatelé plní lhůty.
    Komunikujeme s každým, ostatně o tom svědčí drtivá většina ostatních spokojených zákazníků.

    Jiří Balda, DiS. majitel

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.