Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Elektronika asi někdy předbíhá fakta, a pak může nastat zmatek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které ani nemají stavem, nechápu teda, proč ho mají na stránkách, chtělo by to trochu kontroly!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak už je to 14 dni od objednávky a ani se neobtěžovaly napsat jak je to z objednavkou ....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přehledný obchod
    • Nepravdivé informace o zboží skladem
    • Doporučuji změnit dopravce

    Objednal jsem zboží, které dle obchodu bylo skladem. Zboží přišlo skoro za 2 týdny.
    Na druhou stranu musím poděkovat, že obchod vybral příslušenství ke kamnům dle zaslané fotky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží které nemají na skladě, po objednávce vás odkazují na nefunkční kontakty.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pani v obchodé ma snahu za každou cenu prodat zboži

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Protože kamna váží kolem 140 kg, domluvil jsem se s bratrem, že mi pomůže s uložením a oba si vzali den dovolené. Zboží mělo dojít v pátek 21.10.2016, ale protože jsem na stránkách PPL nezjistil žádný posun, zavolal jsem těsně před odjezdem na PPL. Tam jsem byl informován, že zásilka nebyla naložena. Prověřoval jsem situaci a až na můj dotaz se mi p. Pařenicová omluvila, že si nevšimla....
    Takže závěr, dva dny dovolené pryč a kdybych si neprověřil situaci před odjezdem, 170 km zbytečně najetých kilometrů, spotřebovaný benzín a další čas při čekání.
    Toto všechno jsem "získal" za kusou poznámku " omlouvám se za vzniklé potíže".
    Dotaz na spokojenost považuji za nehoráznost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • na Website - špatné /staré informace
    • zboží jsou poškozene a žádná reakce

    negatif!

  • Nedoporučuje obchod

    • Od mého objednání se se mnou nikdo nijak nebaví. Vůbec nevím, co se děje.
  • Nedoporučuje obchod

    • kamna nemaji tak cekam
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nejsem si vědom žádných.
    • Nevalná komunikace,dlouhá dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr včetně všech doplňků.
    • Srovnatelné ceny.
    • Doprava.

    Komunikace rychlá a věcná
    Kontrola objednaného zboží a návrh změny v případě nevhodné/chybné volby před odesláním.
    Problém je čas dodání, nelze domluvit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Snadná dohoda na způsobu a termínu dodávky

    Krbová kamna došla v dohodnutý termín a vpořádku.
    Roury v další zásilce přišly pozdě a poškozené. Z větší části vinou přepravní společnosti PPL. Důrazně nedoporučuji, jsou horší, ne ČP. Poškození by ovšem šlo částečně zabránit lepším zabalením u prodejce. Dále v zásilce jedna roura chyběla. Bohužel zaplaceno předem. Ani po urgenci jsem nedostal peníze zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Stále čekáme,psalo se do 2 pracovních dní, dnes je to čtvrtý den a nic
    • Nekomunikují

    nemohu hodnotit kamna která nemáme jsmr mírně rozladěni

    Reakce obchodu Krbova-kamna.com

    Dobrý den, od pana Vávry jsem dostal informaci, že se Vaše objednávka realizuje a kamna http://www.krbova-kamna.com/abx-karelie-kachlovy-sokl-s-vymenikem-10-kw-p.html , která byla s dostupností "na dotaz", jsou již skladem. Přejeme příjemnou atmosféru u nádherných kamen :)

    V.Kolek
    admin krbova-kamna.com

  • Nedoporučuje obchod

    • Nejste ochotný (schopný) dodat zboží na požadované místo i přesto , že objednávka zboží byla vysoká . Našel jsem si na internetu jiného a ochotnějšího dodavatele od kterého by jste se měli něco přiučit !!!!!V

    Reakce obchodu Krbova-kamna.com

    Dobrý den, velmi nás to mrzí,ale dopravní společnosti, které k rozvážce využíváme(DHL,PPL,Toptrans) neumí doručení ve večerních hodinách a nebo v sobotu. Navíc jste měl požadavek na vynesení kamen do patra a to už opravdu dopravci nedělají. To by bylo možné pouze po domluvě u nás na Ostravsku, kdy by jsme dopravu zrealizovali osobně my. Takto to bylo bohužel nerealizovatelné, protože jste z Čech. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mám jedinou výtku a to k dopravě, která mi volala v šest hodin ráno!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • V případě převzetí poškozeného výrobku od dopravce na Vás obchod přehodí všechnu zodpovědnost. Prodejce by měl přihlížet k ceně prodávaných výrobků a dle toho by měl přistupovat i k zákazníkům a službám pro ně.

    Dorazilo mi poškozené zboží odesílatel svedl odpovědnost na dopravce a dopravce o možnosti takového poškození pochybuje ..a řešením obchodu bylo, že mi pošlou náhradní díly a fakturu za díly si mám vyřešit s dopravcem. Náhradní díly však nemůže zaručit ve 30ti denní lhůtě. To že by se tím snížila jakost zakoupeného výrobku, či zda výrobce v tomto případě dodrží záruční lhůtu prodejce vůbec neřešil.
    Doma mi stojí poškozená kamna, čekám na stanovisko dopravce a jak se k tomu postaví prodejce kdo ví..každopádně už to řeším s právníkem:(

    Reakce obchodu Krbova-kamna.com

    Dobrý den, jsem rád za tuto recenzi a budu rád, pokud si ji přečtou všichni zákazníci, kteří u nás chtějí nakoupit.

    I toto se může stát, pokud zákazník špatně převezme zboží. Máme na webu a všem zákazníkům při telefonickém potvrzení objednávky opakujeme, že je nutno před podepsáním převzetí (zaplacením dobírky) provést kontrolu zásilky. Pokud je zboží baleno v igelitu a dřevěném latění (jako v tomto případě), stačí jednoduše vyhrnout igelit a podívat se, zda není prasklé sklo, nejsou popadané šamoty (vermikulity) uvnitř a zda korpus kamen nenese známky poškození.
    Pokud vidím nějaký problém, buď odmítnu zásilku převzít, nebo napíšu do přepravního listu výhradu - popadané šamoty v ohništi, prasklé sklo - prostě to, co bylo zjištěno při přebírání zboží. Nebo nám zavolat před dopravcem a dohodnout další postup.

    Tak nějak se nad touto recenzí pozastavím. Jaký byl běh událostí:
    16.9.v 10.07 hod. přišla objednávka
    16.9. byl zákazník telefonicky kontaktován, s dopravou Českou poštou souhlasil
    17.9. pošta naložila na velkoobchodě
    18.9. (čtvrtek)) byla kamna dodána - bez výhrady, nenahlášené žádné škody dopravci
    22.9. (pondělí) byla zákazníkem nahlášena reklamace: popraskané šamoty, špatně navařené nožky horní desky. Po tel. hovoru bylo domluveno, že šamoty vyreklamuje u České Pošty, pokřivené nožky nahlásíme jako reklamaci výrobci. Zákazník byl přesvědčen o tom, že je to vina výrobce. Také se mu nelíbilo, že reklamaci musí řešit s poštou, říkal, že dopravce jsme vybírali my.
    23.9. v 11.37 Zákazník poslal nascanovaný záruční list
    24.9. byl zákazník telefonicky a následně mailem informován, že máme vyjádření výrobce, že pokřivení nožek - se nejedná o výrobní vadu. Zákazník s tím zásadně nesouhlasil, proto to dodatečně nahlásil jako škodu na Poštu. Napsali jsme, že nemůžeme potvrdit dodání nové horní desky do 30 dnů, protože se nejedná o reklamaci na výrobce, ale o nový díl, který momentálně není u výrobce skladem. S tím zákazník zásadně nesouhlasil.
    25.9. ráno zákazník volal, že zjistil další poškození, ohnutý horní plech, už byl přesvědčený, že k poškození došlo při přepravě, opět to dohlásil České Poště. Ta se vyjádřila, že pravděpodobně zamítne celou reklamaci.

    Kamna přebírala manželka pana Š. , poškození si prý nevšimla, když asistentka argumentovala, že poškozených šamotů si všimnout mohla, bylo jí řečeno, že si myslela, že jsou to brikety a tak tomu nevěnovala pozornost.

    Jenom pro úplnost
    Jeden den přijde objednávka, druhý se kamna naloží a třetí jsou dodána zákazníkovi. V kolonce : "Jak jste spokojen(a) s délkou dodací lhůty?" vidím 2.5 z 5 .
    Nahoře je v krátkosti popsána komunikace. Zákazník byl telefonicky informován o přijetí objednávky, o datu způsobu odeslání, a po přijetí reklamace probíhala telefonická komunikace "Jak hodnotíte kvalitu komunikace obchodu? " vidím 0.5 z 5

    V kolonce slabiny vidím, že je kritizováno, že se snažíme přehodit zodpovědnost jinam. V obchodních podmínkách České Pošty je uvedeno, že v případě, že zákazník převezme zboží (bez výhrad), musí případnou reklamaci s Českou Poštou řešit on. S tím my jako prodejci neuděláme nic. Ono to má svoji logiku - pokud podepíšu převzetí, přebírám i zodpovědnost. Protože pokud podpis pod přepravním listem nic neznamená, tak pojďme podepsat kde co a potom se vymlouvejme - já jsme nevěděl, netušil , zrovna mi svítilo slunce do očí, pršelo tak moc, že jsem si neuvědomil, že něco podepisuji. apod.

    Celá situace nás samozřejmě moc mrzí a dále se řeší. Doufám že najdeme co nejdříve společné řešení problému a budete si moct v kamnech zatopit.

    Petr Vávra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživá reklama.Nabízejí zboží,které nemají a pak vás lákají na jiné,samozřejmě dražší

    Ani po zrušení objednávky s tím že kamna nemají je ještě nestáhly z eshopu a mají je označené skladem

    Reakce obchodu Krbova-kamna.com

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Situaci jsem ověřoval u kolegyň a tvrdí, že výrobek – kamna HAAS+SOHN Torsby - http://www.krbova-kamna.com/haassohn-torsby-antracit-plech-seda-dlazba-p.html , nebyl označen "Skladem" v době objednání (25.8.2014). Ověřoval jsem si historii v databázi a dne 6.8.2014 byla dostupnost uvedená Na dotaz, tedy nikoliv Skladem. V popisu bylo uvedeno, že se jedná o doprodej. Na webu necháváme opravdu i výrobky, které již nejsou v prodeji, a to proto, aby byly o nich dohledatelné informace. Tyto výrobky nelze zpravidla objednat. Dle informace kolegyně, která komunikovala s Vaší ženou, Vám byla sdělena informace, že tento model kamen je již doprodán. To, že Vám kolegyně nabídla jinou alternativu, považuji za normální a určitě to nebylo jen proto, abychom prodali dražší výrobek. Za náš team přeji hezký den.

    Vítězslav Kolek
    admin eshopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednane kamna v akci nebyla pani se spletla to hovoří za vše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dlouhá dodací lhůta, obchod nedokazal zajistit dopravni firmu garantujici dodani kamen az do domu a pak nakonec kamna za 10 tisic přišla poškozená. Obchod i pres detailni fotografie a zpusob poskozeni kamen smerem shora dolu (zrejme pri paletovani kamen) se reklamaci odmitl zabývat s tim, ze jsem si kamna poskodil vlastni vinou. Tento obchod jiz nikdy!

    Krbova-kamna.com rozhodně nedoporučuji, jedna se o nesolidni obchod.

    Reakce obchodu Krbova-kamna.com

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Předně budu reagovat na uvedení "dlouhé dodací lhůty". Kamna byla skladem. Objednávka byla přijata 13.12. – pátek, nakládka proběhla v pondělí 16.12 a 17.12 byly kamna doručeny. Nemám pocit, že se jedná o dlouhou dodací lhůtu, jak zde uvádíte. Kolegyně mě upozornila, že dodání "až do domu" , bylo ve Vašem případě 40 schodů a to opravdu běžně přepravní společnosti neřeší, tedy pokud se bavíme o tak těžkém zboží jakým kamna jsou.

    Vaši reklamaci (ohnutý roh) posuzovalo servisní oddělení výrobce kamen. Ta byla zamítnuta. Poté jste znova v této věci dotazoval a přikládám přepis jejich reakce na Vaši reakci na zamítnutou reklamaci:

    Vážený pane inženýre Weigele,
    od vedoucího našeho servisního oddělení, jsem se dozvěděl o Vaší reklamaci. Po prostudování celého případu i dostupných fotografií se jednoznačně kloním k jeho stanovisku, kdy reklamaci shledáváme neoprávněnou. Takto poškozená kamna NEMOHOU opustit výrobní linku našeho závodu. Na každém úseku výroby (lisovna, svařovna apod.) probíhá v naší firmě kvalitativní kontrola, která eliminuje možné chyby a nepropouští „neshodné“ polotovary či finální výrobky dále do procesu. Naše společnost si na kvalitě svých produktů velmi zakládá, a proto by takto viditelná chyba nemohla být přehlédnuta minimálně na výstupní kontrole montážní linky, kde dochází k opětovné celkové kontrole výrobku.

    Vzhledem k tomu, že si svých zákazníků vážíme, nabízíme Vám jako formu kompenzace částku 500,- Kč, kterou Vám v případě Vašeho souhlasu zašleme na Vámi sdělený bankovní účet. K tomuto rozhodnutí jsme přistoupili i přes fakt, že jsme zboží prodali a bez výhrad dodali našemu obchodnímu partnerovi, z jehož skladu bylo zboží vydáno Vám. Od spediční firmy máme přitom potvrzené dodací listy, že zboží bylo předáno v bezvadném stavu.

    S přátelským pozdravem / Mit freundlichen Grüßen / Best regards

    Miroslav Hubený, MBA
    Marketing & Sales Manager

    HAAS+SOHN Rukov, s.r.o.
    408 01 Rumburk, SNP 474
    ČESKÁ REPUBLIKA

    Na závěr bych rád dodal za celý náš team, že nás tato negativní recenze velmi mrzí, ale sami respektujeme stanovisko výrobce, se kterým spolupracujeme již několik let a víme, že jejich výrobky jsou kvalitní.

    Za eshop krbova-kamna.com
    Vítězslav Kolek
    programátor