Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÁ
    • NEKOMUNIKUJÍ

    24.10. 22 Zaplacená objednávka 2997,- Kč a že obratem posílají.
    Do dnešního dne 31.10. nic nepřišlo a na email nereagují.
    Tento obchod nikomu nedoporučuji !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem vytvořila 5. června, přišel mi email o shrnutí, v emailu nebyly platební údaje (jen zmínka, že jsem vybrala platbu online předem). Usoudila jsem, že přijde další email. Po 11 dnech přišel email s výzvou k tomuto hodnocení. Hledala jsem tedy v emailu objednávku z tohoto obchodu, na kterou už jsem za 11 dní úplně zapomněla. Našla jsem ten jeden zmíněný email a znovu hledala platební údaje (podle výpisů jsem ještě objednávku nezaplatila). Nic. Hledala jsem kontak na obchod a ten tam také není. Ani telefon, ani emailová adresa, ani odkaz na webové stránky. Dokonce ani název obchodu (nadpis, obrázek v záhlaví.. nic). Adresa odesílatele toho jednoho emailu "[email protected]". Taktéž naprosto anonymní. Netuším tedy, ze kterého obchodu jsem zboží objednala a nemám možnost je kontaktovat. Z výzvy k hodnocení plyne, že se obchod nazývá "parfémy", jenže takových máme v Praze asi 5-10. Doufám, že se obchod ozve, stále bych ráda objednávku uhradila, obdržela a opravila hodnocení.