• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Недобропорядочные
    • Непунктуальные
    • Необходительные

    Отправка заказа задерживалась и я попросила уменьшить его, оставив самое необходимое, чтобы было быстрее и не пострадало от заморозков. Ярослав ответил с опозданием, когда заказ был уже отправлен. Товар пришёл с испорченной упаковкой, одна заказанная позиция отсутствовала, вместо него прислали дубликат другого товара и ещё лак какого-то кошмарного цвета ногтей утопленника, который я не заказывала вообще. Я отослала ненужный товар и дубликаты обратно, оповестив продавца. И вот тут началось неадекватное поведение. Сначала он делал вид, что сделал мне чуть ли не одолжение оформив мой заказ, затем делал вид, что не понимает, что значит чешская почта и как ему доставят возврат, когда посылка пришла, то он её не получил и до сих пор делает вид, что ему не пришло оповещение, хотя я отослала ему и номер отслеживания и название поставщика услуг, при этом горе-бизнесмен постоянно игнорирует факт, что отвечая на мои послания он подтверждает факт получения всей информации от меня. в общем , делает всё, чтобы не возвращать деньги. Но он мне их всё равно вернёт по законам ЕС о правах потребителя. Вопрос вернёт ли он по хорошему или после разбирательств с агентством по защите прав потребителей. Не берите у них ничего в магазине - это базарные торгаши, которые вас обхают, унизят и обсчитают!

    Reakce obchodu Krasnenehty.cz

    Paní Veroniko,

    jelikož jste s námi po celou dobu řešení dané situace komunikovala v anglickém jazyce a nyní jste přidala Vaši recenzi z nějakého důvodu v azbuce na portál, kde si budou recenze číst naši zákazníci v České republice, odpovíme Vám v českém jazyce, ať si může každý zákazník udělat vlastní obrázek.

    Kontaktovala jste nás s tím, že jste na našem e-shopu objevila Váš oblíbený lak, který jste nebyla schopna nikde jinde sehnat, a zpočátku jste s námi velmi mile komunikovala, zda by bylo možné dodat Vám zboží do Lotyšska.

    My jsme Vám oznámili, že fungujeme pouze na našem, českém trhu, jelikož se ale zákazníkům snažíme vyjít vždy maximálně vstříc a chtěli jsme Vám pomoci, rozhodli jsme se s Vámi individuálně objednávku zařídit a odeslat.

    Poté, co jste si objednávku vyzvedla, jste nás ihned kontaktovala s tím, že nejste spokojená s dopravou a částí zaslaného zboží. Vše ohledně obsaženého zboží jsme Vám vysvětlili v den odeslání, tento email jste prý nenašla, až následně jste ho údajně našla ve spamu.

    Nevíme, z jakého důvodu jste nám hned v prvním emailu po převzetí začala vyhrožovat úřady a obracet se na svá práva, po celou dobu jsme s Vámi komunikovali lidsky a snažili se Vám vyjít maximálně vstříc.

    Stěžovala jste si na to, že jste si objednala špatnou velikost produktu a jako důvod jste uvedla, že naše stránky jsou v českém jazyce, a proto jste si vybrala špatně. Velikosti produktů jsou ale uváděné v mililitrech, takže zde opravdu tápeme, jednotka mililitr je stejná jak u nás, tak u Vás.

    Dále si stěžujete na odstín, který jste si vůbec neobjednala. Tento odstín jsme Vám do balíčku přidali jako dárek zcela zdarma. Mysleli jsme si, že Vám tímto uděláme radost. Zatím se nám nestalo, že by si zákazník stěžoval na produkt, který jsme poslali jako pozornost navíc.

    Píšete, že se vyhýbáme vrácení peněz, hned v počátku jsme Vám sdělili, že Vám peníze samozřejmě vrátíme, jakmile zásilku obdržíme. Na balík jste vyplnila ručně adresu a telefonní číslo, nikdo se nám z počátku ohledně doručení ale neozval, jak jsme Vám několikrát sdělili, až v pátek jsme balík vypátrali uložený na místní poště.

    Jak jsme Vám v den převzetí zásilky psali v emailu, zásilku jsme nakonec dohledali a převzali. Peníze za vrácené zboží jsme Vám obratem vrátili na účet.

    Chtěli bychom podotknout, že jsme Vám na počátku ani neúčtovali dopravu do Lotyšska, jelikož jste si objednala více produktů, z nichž jste velkou část nakonec vrátila.

    Vrácením peněz je pro nás tato bohužel nemilá zkušenost uzavřená, případně s námi můžete komunikovat odpovědí na náš poslední email s vyjádřením.

    Přejeme Vám hezké svátky,
    Lukeš Jaroslav

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    14 dní čekám na zboží, nejsem z toho nadšená, ale nevadilo by mi to, kdyby mi někdo regoval na maily, zvedl telefon.... ale komunikace 0

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi nikdy nedal vědět, zda je zboží připraveno k vyzvednutí.

    Zboží jsem nemohla zakoupit, jelikož jsem nikdy neobdržela informaci o tom, že je zboží již připraveno.

    Reakce obchodu Krasnenehty.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že se k Vám nedostala informace o zboží, které je dávno připraveno k vyzvednutí. Obvykle odchází informace sms. Jestli jste ji nedostala stala se chyba na naší straně v systému a omlouváme se. Objednávka je v režimu čeká na vyzvednutí. Jako omluvu poskytneme slevu 10%. Děkujeme za informaci a pochopení. Tým Krasnenehty.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 1.5., přišlo potvrzení objednávky, s tím, že až bude zboží připraveno k vyzvednutí, bude mi zaslána sms/mail. Po týdnu jsem objednávku telefonicky urgovala, bylo potvrzeno převzetí objednávky a slíbena její expedice během následujícího týdne (budu vyzvána sms k vyzvednutí). Jako vysvětlení jejího dosud nevyřízení mi bylo řečeno, že toho obchod má příliš. Po 14-ti dnech stále čekám na informaci, zda a kdy si mohu objednávku vyzvednout. Objednávka je tedy 14 dní od přijetí stále nevyřízena.

    Reakce obchodu Krasnenehty.cz

    Dobrý den, děkuji za reakci. Chyba na naší straně, informace o již připraveném zboží nebyla odeslána. Omlouváme se. Po celou dobu je zboží připraveno k vyzvednutí. Jako omluvu, obdržíte slevu na další nákup 15%. Děkuji za pochopení, S pozdravem Krasnenehty.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nemá uvedeny vlastnosti. Koupila jsem si přípravky na poškozené nehty. Není uvedeno čím nehtům prospívají ani který přípravek se jak používá. Za samotném přípravku je nečitelný popis. Pokud mám poškozené nehty, měla bych vědět, čím mi přípravek, který je velmi drahý, pomůže. Navíc dopravné je u Vás nejdražší ze všech e-shopů, které jsem zatím využila. Protože otevírací doma kamenného obchodu je nevyhovující, zvolila jsem dodání poštou. Vícekrát již Váš e-shop nevyužiji.
    • Jechová
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací doba. Nekomunikují.

    Netuším, zda zboží vůbec dorazí.