• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • špatné balení výrobku, který je dodáván
  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží nebylo správně popsáno, koupili jsme něco jiného, než jsme mysleli, že kupujeme.
    • Po velkém překvapení po obdržení zboží jsme do obchodu hned volali a bylo nám sděleno, že u nich v obchodě nakupují profesionálové, kteří zboží znají.

    Buďte opatrní, pokud si něco v tomto obchodě vyberete a radši si telefonicky ověřte, jestli vám potom opravdu přijde to, co je popsáno a na obrázku.

    Reakce obchodu kranzle.cz

    Dobrý den,

    uznáváme, že zboží co jste si vybrala (držák na pytle) může být lépe popsáno, aby nedocházelo k nesrovnalostem a matení zákazníka. Nastalá situace nás mrzí a máte samozřejmě možnost v zákonné lhůtě zboží vrátit. To Vám i doporučujeme a uhradíme Vám náklady s tím spojené (dopravné). Na závěr se ještě jednou omlouváme a děkujeme za podnět k zlepšení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prevod obchodne zavazkove vztahu na 3 osobu bez nalezitosti k jeho uzavreni.

    Pri vyuctovani nakladu na vyskladneni, baleni a dodani zbozi byla jeste zaslana faktura na dodani zbozi dopravcem... Zcela nestandartni postup.

    Reakce obchodu kranzle.cz

    Hluboce se omlouváme za omyl, který se stal u nás při expedování Vaší zásilky. Expedient si nevšiml, že máte dopravné vyúčtované ve faktuře a postupoval podle běžného postupu, kdy dopravné za zboží objednané přes e-shop v hodnotě menší než 10 000,- Kč hradí kupující. Ještě jednou se omlouváme a peníze za dopravu, které jste zaplatil přepravní službě Vám samozřejmě vrátíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Dlouhá dodací lhůta. Odběrné místo na Motole schované tak, že tvá asi půl hodiny aby to tam člověk našel. Ani pracovníky vnitřní služby netuší, že nějakou takovou firmu v areálu Motolské FN mají.

    Asi v tomto případě doporučil osobní odběr na centrále.

    Reakce obchodu kranzle.cz

    Velice nás mrzí, že celou záležitost vnímáte takto a jste nespokojen. 11.7.2013 jste provedl objednávku, 15.7.2013 jste navštívil naši pobočku v Praze-Motole a náš pracovník se s Vámi dohodl (neměl vše na pobočce), že si zboží vyzvednete 16.-17.7.2013. Zboží nebylo vyzvednuto, po dnešním (23.7.2013) telefonickém hovoru se zdá, že si zboží vyzvednete zítra. Doufáme, že Vám bude zboží dělat radost.