• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno 21.2., i přes informaci na eshopu, že je produkt skladem (tzn. doručení "obratem"), bylo dodáno až 30.3. Na stav objednávky jsem se sama musela několikrát dotazovat.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zmatek nad zmatek, místo přímé platby, faktura, objednávka potvrzena, pak dodána polovička, neberou telefon, nereagují na emaily

    Reakce obchodu Stomatologické potřeby, dentální materiály a pomůcky

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám za hodnocení. Nicméně asi jste si nevšimli situace, která je teď v Evropě. Je trošičku pandemie a určitě nebudou nyní objednávky chodit ve 100% kvalitě jako vždy, když byla situace klidná, protože to není v našich silách(myslím že to není v silách žádného obchodu s podobným sortimentem). Mrzí nás to, ale věřte nebo nevěřte, děláme vše na 200%, aby zboží dorazilo, jak má. PS: teď se dívám do systému a přímou platbu jste si zadali vy při objednání zboží, i když jste již přes rok nakupovali na fakturu
    Přeji Vám pevné zdraví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co mám hodnotit když zboží nemají skladem a asi mít nebudou.

    Reakce obchodu Stomatologické potřeby, dentální materiály a pomůcky

    Děkujeme za reakci. Takže když nevím co hodnotit, tak dám hodnocení 10%. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec se mi neozvali. Zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu Stomatologické potřeby, dentální materiály a pomůcky

    Dobrý den, to nás opravdu mrzí. Zřejmě jste měla uveden špatný kontaktní email. Potvrzování objednávek je automatizovaný systém a pokud se nezadá správný email, nedojde k potvrzení objednávky a dojde ke stornování. Tímto se omlouváme a nastavili jsme do systému osobní kontrolu objednávek a v případě neúspěšného doručení potvrzení, zákazníkům nyní zavoláme. Děkujeme za upozornění.

  • Nemám nic co bych mohla hodnotit, objednávku jsem měla potvrzenou, ale od té doby se obchod neozval.

    Reakce obchodu Stomatologické potřeby, dentální materiály a pomůcky

    To nás velice mrzí, měla jste zřejmě uvedený špatný kontaktní email. Navíc se jednalo o zboží, které neměl skladem ani výrobce a dodání trvalo 3 týdny a dodáno bylo. Budeme pracovat na zlepšení termínů, ale obávám se, že u tohoto zboží bude dodání stále do měsíce.