Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Minimální komunikace, potvrzení objednávky nepřišlo, jen info o odeslání zboží.
Reakce obchodu Koya.cz
Dobrý den,
omlouváme se za námi vyskytnuté nepříjemnosti. Dali jsme důraz na rychlost dodání zboží zákazníkům. Z tohoto důvodu se nechtěně vyskytla chyba v komunikaci.
Spokojenost zákazníka je pro nás vždy na prvním místě, proto byla chyba poté rychle napravena.
Pevně věříme, že budete s příštím nákupem spokojená.
Děkujeme.
S přátelským pozdravem,
tým Koya.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Záměna, barevného provedení u peněženky
Objednala jsem si dámskou červenou peněženku,ale boužel mi přišla v černém.Psala jsem mail,že bych chtěla zboží na jejich náklady vyměnit a nikdo se zatím neozval a když jsem volala na reklamace tak mi to típli.A zatim bez reakce obchodu