Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Minimální komunikace, potvrzení objednávky nepřišlo, jen info o odeslání zboží.

    Reakce obchodu Koya.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za námi vyskytnuté nepříjemnosti. Dali jsme důraz na rychlost dodání zboží zákazníkům. Z tohoto důvodu se nechtěně vyskytla chyba v komunikaci.

    Spokojenost zákazníka je pro nás vždy na prvním místě, proto byla chyba poté rychle napravena.

    Pevně věříme, že budete s příštím nákupem spokojená.

    Děkujeme.

    S přátelským pozdravem,
    tým Koya.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Záměna, barevného provedení u peněženky

    Objednala jsem si dámskou červenou peněženku,ale boužel mi přišla v černém.Psala jsem mail,že bych chtěla zboží na jejich náklady vyměnit a nikdo se zatím neozval a když jsem volala na reklamace tak mi to típli.A zatim bez reakce obchodu