• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednával jsem si ocelové pravítko, jako referenční pro kalibrace měřidel. Pravítko bylo po rozbalení poškrábané na více místech, i celkem velké škrábance. Vypadalo, jako kdyby již bylo nějaký čas používané. Od nového pravítka za více než 1000 Kč bych čekal něco lepšího.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo označeno, ze je skladem, objednavka potvrzena a pak se ukázalo, ze zboží skladem není

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    První nákup, zboží už mám... děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží není na skladě, tj. není ihned k dispozici

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsem zvolil osobní vyzvednutí. Při vyzvednutí byl přede mnou 1 zákazník a v okamžiku kdy jsem přišel, tak si paní prodavačka zrovna brala na pána telefon s tím, že jsou domluveni a že se mu ozve. No a poté si s ním dalších 15 minut povídala o ničem a totálně ignorovala, že tam někdo další čeká celou dobu u pultu. Takže jsem odešel bez zboží a už se tam opravdu nevrátím. Tuto negativní zkušenost jsem jim mailem sdělil, samozřejmě bez reakce. Doporučuji se vyhnout obloukem.

    Reakce obchodu Kovani-design.cz

    Dobrý den, pane Velíme, velmi nás mrzí, že jste nebyl s nákupem spokojen. Když jste si k nám přišel poprvé vybrat kliku, měl jste speciální požadavek, že potřebujete kování se stejnou roztečí šroubů, aby se shodovala s původní, kvůli vyvrtaným dírám na vašich dveřích. Pokud si správně pamatuji, tak jsem vám při první návštěvě pomohla vybrat tu správnou kliku, kde jsou stejné rozteče a jelikož máme opravdu hodně širokou nabídku, tak jsme tady spolu nějaký čas hledáním společně strávili. Byl jste rád, že se nám společně nakonec takovou kliku podařilo najít. Stejně tak pečlivě jsem se věnovala zákazníkovi, který tady byl před vámi v době, kdy jste si přišel zboží vyzvednout. Chtěla bych vám říct, že se našim zákazníkům snažíme věnovat a dát jim odborné poradenství v co nejlepší kvalitě. Píšete, že jsem si se zákazníkem povídala o ničem. Tomuto zákazníkovi jsme vysvětlovala výrobní proces povrchové úpravy PVD, což pro něj byla důležitá informace při rozhodování, jakou kliku si má vybrat. Také píšete, že jste čekal 15 minu u pultu. Ověřili jsme tedy dobu vašeho čekání na kamerovém záznamu, který nám ukázal dobu vašeho čekání 5,2 minuty. Chtělo by se mi tedy říct, že vaše recenze je dosti zavádějící, ale na toto samozřejmě právo máte, pokud to tak cítíte. Jen jsme potřebovali tuto situaci vysvětlit i pro ostatní zákazníky, že se jim budeme věnovat se stejnou péčí a věnujeme jim tolik času, kolik bude potřeba. Stejně jako jsme to udělali pro vás i pro zákazníka, který tady byl před vámi. Děkujeme za pochopení a mějte krásný den (Kateřina Schrammová)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem si objednala už před třemi týdny a nic ještě nedorazilo. Ani žádná informace ze strany ochodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dělají si z lidí legraci.

    Firma se mi jeví jako neseriózní, kdy objednávka proběhla z mé strany 24.3.2021 a firma Kování-design až 1.4.2021 zjistí, že požadované zboží nemá poté, co mi 25.3.2021 sdělila, že objednávka se začíná vyřizovat?? Objednala jsem si jednu zlatou kliku a jednu hnědou. Firma mi 1.4. navrhla, abych si místo hnědé kliky i tu druhou objednala zlatou, že hnědou nemá. Tu už jsem ale 24.3.2021 zaplatila. Ne, opravdu nemám zájem změnit objednávku hnědé kliky na zlatou. Tu druhou, zlaté barvy, jsem si objednala k té hnědé, aby přišly v balíku zároveň, ale nijak nutně ji nepotřebuji. Potřebuji tu hnědou. K hnědým dveřím, kdy i ostatní kliky v té hnědé stěně jsou hnědé na hnědých dveřích. Vážně si nebudu objednávat zlatou tam, kde chci hnědou a opravdu ji nebudu štětcem přebarvovat na hnědo. Ani nemám v úmyslu čekat, až firma někdy v budoucnu bude hnědou kliku mít. Bez kliky nemohu otevírat dveře. Firma prý dodává ty kliky do 14 dnů? Pokud mi je do 14 dnů od objednávky nemůže dodat, zruším objednávku. Tato zvláštní firma až týden poté, co jsem si kliku objednala a zaplatila přišla na to, že ji nemá? Nyní čekám na dodání obou klid, hnědé i zlaté, a to do 7. dubna. Nebudou-li dodány, objednávku zruším.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do 10 dnu neni ani zbozi ani komunikace z obchodu, presto ze na webu bylo oznaceno skladem

    Reakce obchodu Kovani-design.cz

    Dobrý den, bohužel je nyní situace složitá ze strany výrobce Rostex. Vzhledem k současnému stavu a nízkému stavu zaměstnanců ve výrobě jsou termíny mnohem delší než obvykle, což bohužel nejsme schopni ovlivnit. Děkujeme za pochopení a věříme, že se tento stav opět brzy vrátí do normálních kolejí :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta

    doposud nebyla objednávka dokončena, potřebuji kliku na okno a tak mi do bytu fouká

    Reakce obchodu Kovani-design.cz

    Dobrý den, pane Hantone, byl jste upozorněn kolegyní, že je termín dodání 2-3 týdny a s tím jste písemně souhlasil. Vaše negativní recenze nás mrzí, jelikož jsme přesvědčeni, že je zcela neoprávněná. Petr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • U zboží chyběl deklarovaný návod k montáži. Po reklamaci na prodejně jsem byl odkázán na výrobce. Ten mne odkázal zpět na prodejce.

    Nerad hraji na kohoutka, kterému jde slepička pro vodu atd.............

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nejlepší cena na daný produkt.
    • Objednávku jsem musel asi po týdnu urgovat, evidentně ji zapomněli vyřešit.
    • Zboží, které je podle jejich webu skladem, mi po dalším týdnu nebyli schopni dodat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani jedno vybrané skladove zboží nebylo nakonec skladem.

    Reakce obchodu Kovani-design.cz

    Dobrý den, pane Tomane, mrzí nás, že jste nespokojený, ale Vámi vybraná klika byla momentálně vyprodaná. Bohužel při takovém množství které máme v nabídce se to někdy stane. Přeji Vám báječný den Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednané kování dorazilo téměř za tři týdny (oproti uvedeným 3-5 dnům). Možná komplikace na straně dodavatele, ale když jsem se dotazoval, jak to vypadá s mojí objednávkou, odpověď žádná. Nakonec tedy dorazilo. Výrobce a typ souhlasil, ale povrchová úprava jiná, než byla objednaná. Cena naúčtována stejná, i když je dodané kování v této povrchové úpravě normálně levnější.
    Nepíšu často tyto recenze, ale tentokrát jsem si to nemohl odpustit. Dalším zákazníkům spíše nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si dveřní kování + visací zámek.
    Bohužel kdybych se sama nestarala, ani by mi nikdo nedal vědět, že zboží není skladem a musí ho nejprve objednat - i přes to, že na stránkách bylo uvedeno, že je zboží skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    • Po počáteční komunikaci s robotem zasílajícím automatické odpovědi žádná další komunikace.Zboží objednáno 2.12.dosud nedorazilo,pouze otravný formulář.Jsem velmi nespokojen.

    Totální nespokojenost!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Peníze vrátili rychle
    • Objednala jsem si kladívko Hultafors, přišla mi žádost o zaplacení částky, částku jsem uhradila a když jsem druhý den SAMA volala (neozvali se mi, že zboží není), řekli mi, že zboží není a následně potvrdili dodání za několik týdnů. Přitom zboží je stále v eshopu jako k dodání do 1-2 dnů. Možná ještě nyní.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehlednost stránek.
    • Dlouho jsem nehledal požadované.
    • Termín dodání. Pamatuji si při objednávce dostupnost 2-5 dní. Zboží bylo dodáno citelně později.

    Tento obchod bych svým ostatním nedoporučoval. Prvním důvodem je termín dodání a druhým, hlavním, je přepravní služba, kterou byla Česká pošta. Nemám s ní dobré zkušenosti a i nyní se potvrdily, i když jsem ji jako dopravce rozhodně při objednávce nevybíral.
    V prvním případě by bylo slušné informovat objednávajícího, že se zásilka zpozdí a ve druhém respektovat vybraného dopravce, tedy rozhodně ne Českou poštu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • údajně vše skladem, 12 dní a stále nic
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Příjemná cena, dobrý výběr.
    • V případě vyskytnutí problémů - např.vadné zboží obchod nereaguje.

    V reklamačním postupu této firmy je napsáno, že vadná zásilka se má poslat na náklady této firmy zpět. Jen je prý potřeba jim dát vědět, kdy reklamovaná zásilka dorazí...
    Zní to dobře, ale...
    Pro jistotu jsem kontaktovala tuto firmu. Zaslala mail s fotkama poškození a chtěla si odsouhlasit postup reklamace....
    Obchod nereaguje, již je to týden.
    Jsme velmi zaneprázdněni a opravdu nemám čas neustále myslet na to, že mi někdo neodpověděl. Pokud jako zákazník pošlu dotaz ohledně obdrženého vadného zboží, očekávám odpověď. Toto bych rozhodně čekala od solidního prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací lhůta...