Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží jsem objednala, objednávka byla potvrzená, zboží jsem zaplatila a nakonec mi bylo sděleno, že zboží není na skladě. Moc mě to zklamalo a divím se, že stále vedete tuto transakci jako úspěšně provedený obchod.
    Máte tam u vás slušný chaos.

    Reakce obchodu KOUZELNÉ KAMENY

    Dobrý den, je nám líto, že jsme Vás zklamali. Máte pravdu, náhrdelník skutečně nebyl skladem a my jsme udělali chybu. Pravděpodobně došlo k záměně nebo si jej někdo tajně odnesl z našeho výdejního místa a my to zjistili pozdě. To se bohužel občas stane. Za pochybení jsme se omluvili, peníze obratem vrátili a zaslali jako omluvu slevový kupon na případný jiný nákup. Nicméně chápeme Vaše rozhořčení a v budoucnu uděláme maximum pro to, aby se podobná záležitost již neopakovala. Ještě jednou se moc omlouváme a přejeme příjemný den.
    KOUZELNÉ KAMENY