Přihlásit se a přidat příspěvek
  • U prodejce Harko s.r.o., provozovatele koupelnyatopeni.cz, jsem objednal dva radiátory, jeden délky 230 cm a druhý 120 cm, zásilku v krátké době doručil dopravce DHL Freight na paletě délky 150 cm.
    Jelikož se řidič choval dost divně a neohrabaně (paleťákem vrážel do jiných věcí v autě, odrazil práh u naší garáže...), důkladně jsem zkontroloval, aby něco nebylo omlácené, promáčklé a podobně. Radiátory byly odloženy na své budoucí místo a všechno se zdálo v pořádku až do času montáže, která proběhla až po týdnu - delší radiátor byl poškozený - prohnutý, co před vybalením z fólie vůbec nebylo patrné.
    Můj tip, jak poškození došlo je, že počas přepravy řidic na radiátor, který paletu na obou koncích přesahoval o 40 cm, stoupnul a tím ho ohnul ... a možná byl radiátor ohnutý už u prodejce, který se ho snažil zbavit.
    Poškození jsem nafotil a fotky ihned zaslal prodejci, který reklamaci odbil tím, že k ohlášení nedošlo do tří dnů a reklamace je neoprávněná. Na mou žádost (na základě doporučení zákaznické podpory DHL) prodejce přepravu reklamoval a po dvou měsících (prý mají hodně reklamací :-) přišlo vyjádření o zamítnutí reklamace, protože nebyla podána včas a prodejce to dál považuje za vyřešené a tvrdí, že k poškození došlo až po doručení.
    Kdybych se to nesnažil vyřešit slušným způsobem, ale způsobem à la Harko s.r.o. - radiátor jim vrátil v zákonné lhůtě dvou týdnů a tvářil se, že o žádném poškození nevím, udělal bych lépe.

    Závěrem - prodejce zásilku na přepravu špatně zabezpečil a svou chybu odmítá uznat. Prodejce je neseriozní, vyplatí se využít jedině v krajné nutnosti s platbou při dodání a při jakékoliv pochybnosti zásilku odmítnout.

  • Pro mě naprosto nepoužitelné. 23.10. jsem objednal zboží, které mělo být dostupné do 3 dnů. Sami se mi neozvali, že nastaly komplikace, po urgencích mi píše jejich zaměstnanec ze svého mailu s tím, že firemní nefunguje, další nastíněný termín nevyšel a komunikace silně vázne. Pokud to shrnu - jako obchod jsou podle mě úplně k ničemu. Dnes je 19.11. a už ani neodpovídají na mail s dotazem na stav objednávky. Vypovídám smlouvu.

  • Telefonická komunikace s paní Michalčíkovou vždy bez problémů. Velice slušná a ochotná.
    Bohužel s dodáním objednaného zboží už to bylo horší.
    Jedna objednávka tří produktů. První doručení, jedna položka nedodána(velký dvoudřez), zboží jsem nepřevzal. Druhé doručení, dodán jeden produkt s jinými parametry. Nesprávný produkt vrácen. Třetí doručení, opět přišel produkt jiných parametrů. Bylo zjištěno že zboží bylo nesprávně specifikováno v E-shopu.
    Prostě pech