Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vážení diskutující, měsíčně vyřizujeme stovky objednávek a může se stát, že se někdy něco nepodaří, to přiznáváme, ale jsme také jenom lidi. Věřte, že se to stává i v těch největších eshopech-stává se to zkrátka všude. Nikdo se tu nesnaží cíleně klamat, to opravdu není náš styl. Ba naopak, děláme vždy maximum, abychom každému mohli vyjít vstříc, ale někdy už to zkrátka nejde. Z vlastních zkušeností víme, že nejvíce problémů je vždy s neuznanou reklamací. Měsíčně řešíme 2-4 reklamace a to je opravdu mizivé % vzhledem k objednávkám. Pokud se rozhodnete objednat křehké skleněné zboží, tak musíte být při převzetí maximálně obezřetní. Postup převzetí vám zasíláme už v potvrzovacím emailu a také jej máte vždy nalepený na obalu od zboží a to velkým písmem. Pokud někdo převezme zboží, šoupne ho do garáže a rozbalí až po několika týdnech, reklamace nikdy nebude uznána. My máme své povinnosti vzhledem k zákazníkům a zákazníci mají své povinnosti vzhledem k sobě. Někdo tyto své povinnosti bere na lehkou váhu a pak se snaží vše hodit na nás a to nelze, budeme se také bránit.
    Jinak k příspěvkům níže. Bylo by opravdu fajn, kdyby jste se podepsali alespoň celým jménem. Ono psát hanlivé komenty na net umí opravdu každý v tom jsme doslova přeborníci. Takto vůbec netušíme o které objednávky jde a co se vlastně stalo, jen můžeme domýšlet... Ale psát tu s vykřičníky, že nikomu nedoporučujete naší firmu je tedy dost na hraně. Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. S pozdravem Venta

  • Škoda, že nelze okomentovat recenzi na kterou reagoval prodejce, opět jenom lži a dělání se zákazníka blbce. Nikomu firmu nedoporučuji!

  • Adéla: opr. pan Jiránek

  • Škoda, že nelze okomentovat vyjádření firmy k recenzi, neboť to, co napsal pan Janeček pod mou recenzi je LEŽ ZA LŽÍ! S touto firmou už nechci mít nic společného a nikomu ji nedoporučuji!