• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednané zboží dorazilo do 7 dnů.
    • Objednal jsem si celkem 14 ks obkladů. Po dodání proběhla kontrola ohledně poškození tzn. prasklin atd. vše v pořádku. Při instalaci obkladů na stěnu, bylo zjištěno zabarvení povrchu obkladu zřejmě od papíru, který byl prokládán mezi obklady. Z důvodu, že po instalaci a zastěrkování bude potřeba celý obklad umýt, jsem stavu povrchu obkladu nevěnoval pozornost. Mé zklamání nedalo dlouho čekat. Všechny obklady jsou zabarveny od prokládacího papíru a zabarvení nejde odstranit. Prodejce mi doporučil pro očištění octovou vodu, čí kyselinu solnou, ale bohužel ... Zkoušel jsem snad všechny přípravky na trhu, ale bohužel. Prodejce se mnou komunikuje stylem - Bohužel neměls obklady lepil , nelze reklamace !!! Tak když to shrnu, nechal jsem si vyrobit kuchyňskou linku, která stála cca 120 000 Kč a obklad za 4600,.Kč mi celý dojem kuchyňské linky pokazil. Tento prodejce není bohužel důvěryhodný .

    Reakce obchodu Koupelny-dlažba

    Dobrý den,
    Je nám líto Vašeho zklamání, ale dodávka jak píšete proběhla v pořádku, oficiální reklamaci jste nepodal. Žádal jsem Vás o nafocení nenalepených dlaždic, které bychom poslali k výrobci na posouzení a zkusili reklamovat ( poslané foto byly dlaždice již nalepené a vzhledem k viditelné vadě by nám reklamaci výrobce neuznal - je obecně bráno, že poslední výstupní kontrolou je ten, kdo dlaždice nalepí, pokud jsou pochybnosti ohledně designu, rozměrů, vad glazury je nutné reklamovat, potom je na mě jako na prodejci Vám dodat nové zboží, nebo vrátit peníze. Nalepením souhlasíte, že dlaždice jsou v tomto ohledu v pořádku, nadále Vám běží platná záruka na skryté vady ). Snažili jsme se poradit, jak postupují výrobci v podobných případech. Dle možností jsme se snažili odpovídat na vaše maily obratem. V případě dodání fotek nenalepených dlaždic zkusíme reklamaci zaslat na posouzení výrobci.