Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Težko hodnotit, po odeslání objednávky napsali, že není skladem, že dají vědět. Již více jak 14 dnů a žádná informace, žádná zpráva.

    Reakce obchodu KOTLY.COM.PL

    Dobry den
    Jak bylo napsane pri objednani, zbozi skadem neni.Nemame informace od vyrobce gdy bude nova dodavka.
    Takze jak vas mame informovat gdy vyrobce neni shopny dodat cihlu kterou mate v objednavce ? Nejsme firma ktera slibuje nieco co nemuze dodat,vas nazor je bohuzel nepodstatneny.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velice neseriozní dodavatel

    Bojler sice přišel rychle, obal byl neporušený, ale po rozbalení jsem zjistil, že je bojler dost poškozený a zaplacené topné těleso úplně chybí. Myslím, že bojler nebyl poškozen při dopravě, ale již před zabalením. A vůbec nevím, co si mám myslet o tom, že topné těleso za cca 1200,- Kč nebylo dodáno vůbec...

    Reakce obchodu KOTLY.COM.PL

    Dobry den
    Je nám líto, že zboží přišlo poškozené,bojler byl původně zabalen pres výrobce.V této situaci jsme vyměnili bojler za nový,byl zaslán i chybějící ohřívač. Záleží nám na spokojenosti zákazníka.Celá situace byla vysvětlena a zákazník je spokojený.
    Škoda, že komentář byl zveřejněn hned a ne až po vyjasnění situace

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zaplacená objednávka dorazila na výdejní místo, načež jsem chytil koronu a nemohl si tak objednávku vyzvednout. Otec dorazil k osobnímu odběru cca po měsíci od objednání, avšak bylo mu sděleno, že firma ProSat Fojcik zaplacenou objednávku použila pro instalaci nějakého vlastního solárního projektu, aniž by kdokoliv zvedl telefon a cokoliv si se mnou dojednal, což považuji za neuvěřitelné svinstvo. Otci bylo přislíbeno, že regulátory dovezou osobně do Opavy následující pondělí. Dodávka proběhla UPSkou o týden později, než bylo firmou přislíbeno při osobním vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    • Na webu skladem, po objednání zpráva, že skladem není a doručení za 3 měsíce.

    Reakce obchodu KOTLY.COM.PL

    Dobry den
    Bohužel to není pravda , bylo napsáno, že zboží je na zakázku a nová dodávka bude koncem roku.
    Váš názor není pravdivý,příště si prosím pozorně přečtěte popis produktu .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Čakaní 6 týždňov na objednávku? To mi dodajú skôr z Číny priamo a lacnejšie. Veľké sklamanie

    Reakce obchodu KOTLY.COM.PL

    Dobry den
    Mame napsane " zbozi na zakazku". Informoval jsem vas okamzite ohlednie dlouhe cekaci doby. Dobre vime jaka je tec situace na svete.
    Tak prosim objednejte se pristy krat v Cinie . . .
    Vas komentar je zlomyslny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uvádí skladem 3 kusy, ve skutečnosti čekací doba na zboží je 2 až 3 měsíce.

    Reakce obchodu KOTLY.COM.PL

    Dobry den
    Kotel ktery jste objednal skladem neni, cekame uz kolem 1,5 miesica na dodavku.Pri objednavce bylo napsane ze skladem neni.
    Okamzite jste dostal mail s taku informaci.Nic jste ne odepsal- czy budete cekat na kotel nebo mame objednavku stornovat.Neni to taky pravda ze jste videl na strance 3 kotle , jak jste objednaval.Prosim ,zamyslete se nad tim zda je vas nazor vecene spravy sparvny ?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod pouze 29.9.2020 potvrdil objednávku. Více se zatím neozval.

    Reakce obchodu KOTLY.COM.PL

    Dobrý den
    Zboží, které jste si objednali, nebylo na skladě,snažili jsme se vás kontaktovat, ale neúspěšně.
    Okamžitě jsme pro vás tento deflektor objednali, ale ohledně daty dodání jsme závislí na výrobci.
    Vaše hodnocení považujeme za nespravedlivé.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedodáno v potvrzeném termínu, dodána jiná řídící jednotka, vývody napájení ventilátoru a podavače paliva na opačné straně než zásobník paliva

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • po desetí dnech se nic neděje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné nejsou
    • Zboží dorazilo po týdnech, objednaná řídící jednotka na kotel prozatím taky ne a to je to tři neděle. Telefonní i emailová komunikace tragédie. V žádném případě nedoporučuji, velmi nesolidní prodejce.
    • žádné nejsou
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    na dotaz o termínu dodání nereagovali

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná komunikace s obchodem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Komunikace ze strany obchodu žádná,zboží jsem obědnal a zatím ani žadné doručení ani informace o stavu obědnávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka byla potvrzena,ale dál se neděje nic.Tak s kamarádem čekáme.On u telefonu a já u @.
    Za objednatele pana Karla Marouška,Evžen Kostler. Hezký den přeji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Chtěli pladbu předem a to já netoleruji, přesto že jsem zboží objednal na dobírku, kterou měli v nabídce.

    Reakce obchodu KOTLY.COM.PL

    Zboží které jste objednali ne měli jsme na skladě a tak jak jsme vás informovali je to zboží na “speciální objednávku“ a to znamená že ne je často objednávané. Chtěli jsme se vyhnout situaci kdybyste zrušili objednávku a my měli bysme zboží na sklade kterého nikdo nám ne objedná (v tím případě byly to speciální radiátory REGULUS na které museli bysme čekat až přijdou od výrobci 3-4 týdne protože taky ne měl na skladě toho modelu). Doporučujeme aby v případě když na naše stránce ne je napsané či zboží je skladem kontaktovat nás abychom vás mohli informovat ohledně výrobku o který mate zájem a jeho dostupnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala, zaplatila, nedorazilo...

    Rozčarování.. zboží zaplaceno a nedodáno.