Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží skladem. Na -emailový dotaz mi přišla odpověď: "Velmi se omlouváme, ale u Vámi objednaného zboží jsme měli uvedenou špatnou skladovou dostupnost, bohužel, není skladem u výrobce, naskladněná bude cca za 2-4 TÝDNY. "
    Dokázala bych to pochopit, ale když se nyní podívám na skladovou dostupnost, je stále uvedeno skladem...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • na webových stránkách uvedeny zavádějící informace ohledně skladových zásob
    • zboží uvedené skladem, skladem není, což se dozvíte z následného potvrzení objednávky
    • nedodržení avizované termínu expedice
    • zákaznický servis odpovídá pouze na dotazy pro ně přípustné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na internetových stránkách bylo uvedeno, že zboží je skladem. Já jsem po zkušenostech s jinými obchody napsal, že předpokládám, že mi výrobek bude zaslán obratem. Dostal jsem odpověď, že zboží skladem není a bude až zhruba za měsíc a půl. Dnes jsem se díval na jejich stránky opět a zase tam mají uvedeno, že je zboží skladem. Je to neseriózní, obchod přece už ode mně věděl, že zboží skladem není a klame další případné zákazníky nadále. Objednávku jsem proto po dohodě s obchodem zrušil.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí produkty u kterých uvádějí, že je mají skladem a přitom je skladem nemají. Potom se omluví a peníze vám vrátí cca za 14 dní.

    • Uplynulo šest dnů od objednání a dosud nic nepřišlo, zřejmě je chyba na straně Zásilkovny, kterou využívají-zboží totiž trčí několik dnů v expedičním depu v Ostravě!

    Reakce obchodu Kotle-Koupelny.cz

    Dobrý den,
    tuto situaci ověřím u Zásilkovny. Mrzí nás, že nám dáváte negativní hodnocení(nedoporučujete obchod), když je chyba na straně Zásilkovny, kterou jste si pro doručení vybral.
    budu Vás kontaktovat co nejdříve, proč balíček leží na depu.
    Za Kotle-koupelny, Jana :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nic
    • Zboží které mají skladem, tak skladem bohužel není
    • Nad 500kč doprava zdarma--když čekáte na zboží týden, tak aby ne
    • Při objednávce vybraný dopravce, ale doručí vám to uplně jiný dopravce a to se vyplatí
    • Zboží obratem vráceno--po 5-ti pracovních dnech žádna odpověď obchodu, bohužel žádna vrácena částka
    • Nakupuju naposledy
    • Určitě nikomu nákup nedoporučuji!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ukazuji skladem co neni skladem

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • mají to, co sháním
    • Dlouhá doba odeslání, doručení,

    Kdo má čas čekat, ať klidně objedná. Zboží dojde. Na nějaké závady doma pro rychlé řešení ne.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nějak moc dlouho to trvá, ani po týdnu žádná reakce

  • Nabízené zboží,již není v prodeji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E shop uvádí zboží skladem, ale čekám již 11 dnů

    Reakce obchodu Kotle-Koupelny.cz

    Za tuto situaci se omlouváme. O pozdějším dodání jsme Vás informovali. Dodavatel dnes zboží dodal a ještě dnes budeme odesílat.
    Děkuji za trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nikdo se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerujete zboží které nemáte skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U zboží uvádějí skladem, skutečná dostupnost 6-8 týdnů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od data objednávky uteklo 8 dnů, nž mi obchod sdělil, že požadované zboží nemá a ani nesdělil zda někdy mít bude či ne.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží, které nedokáží dodat.
    • Ještě jsem se nesetkal s obchodem, který mi nedodal objednané zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo, nikdo nám nepodal žádnou zprávu, omluvu, nikdo se neozval

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nákup zprvu probíhal zcela v pořádku. Do té doby, než jsem zjistil, že mám zřejmě jiné žárovky, než jsem objednal
    • Zaslal jsem dotaz e-mailem, zda jsou si jisti, že mi poslali správné zboží. Po asi 14 dnech a žádné odpovědi jsem volal. Přislíbeno zjištění. Po dalších možná dvou týdnech přišlo vyjádření, že mám opravdu jiné žárovky . A že je můžu vrátit. Po návratu z dovolené hned druhý den zboží posílám zpět. Informuji e-mailem, bez reakce. Po 14 dnech, kdy se nic nedělo, jsem opět volal. Chvíli si mne přehazovaly paní na telefonu, slíbeno, že se tomu budou věnovat. Dal jsem tomu další týden, další e-mail bez odpovědi. Další telefon. Teď se teprve věci hnuly, požádaly o číslo účtu. Druhý den peníze na účtu, ale bez dopravy. Takže další e-mail, telefon, druhý den doplatek. Vrácení peněz za dodání chybného zboží trvalo přes měsíc.

    Tady já už rozhodně kupovat nic nebudu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1. Objednané a předem zaplacené zboží není ani po týdnu dodáno
    2. Informace od dodavatele o zajišťování objednávky je nulová. Na můj dotaz sice reagovali omluvou, ale od té doby zase nic.

  • Boiler sice přišel ale misto lezateho stojaty a obchod mě navrhl kompenzaci 200 kč což je dost malo musel sem předělat zapojeni i pověšeni

    Reakce obchodu Kotle-Koupelny.cz

    Dobrý den,
    tato situace nás velmi mrzí. Bohužel ve skladě došlu k chybnému vyskladnění. Pokud se něco takového ve vyjimečných případech stane, ihned dochází k výměně zboží na naše náklady. Bohužel jste nás kontaktoval až po montáži zásobníku. Ceny máme nastaveny hodně nízko, proto nemůžeme nabídnout větší kompenzaci.
    Ještě jednou se za tuto situaci omlouváme.
    Jana a Šárka