Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obchod svěřil zásilku firmě Zásilkovna, třebaže byla objednána doprava Českou poštou. Zásilka putovala nejdříve do depa Zásilkovny v Praze, kde teprve byla předána České poště. Doba dodávky zboží tak přesáhla 14 dní.
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • dobrá kvalita a cena
    • zatím asi není akce na slevu za poštovné,nebo jsem na ní nepřišla,třeba za větší objednávku by bylo výhodné

    zaškrtla jsem ,že nedoporučuji,protože jsem kadeřnice a určitě nechci,aby si je zákazníci kupovali sami,ale pracuji s nimi sama na jejich vlasech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka mi nedošla celá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dorazilo v krabici s letáky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přítelkyně zde chtěla něco zakoupit k svátku.
    • Cena poštovného.
    • Bez možnosti platit bankovním převodem.
    • Bez možnosti zrušení účtu přímo na stránkách.
    • Bez oznámení o dovozu balíku na cílové stanoviště.
    • Špatný servis infolinky.
    • Způsob komunikace s majitelem s.

    Upřímně? Ještě nikdy mě žádná stránka nevytočila tak, jako tato právě dnes.
    Po 14 dnech se teprve dozvím, že můj balíček byl dovezen na místo, ale už je zase zpět. Emaily z jejich strany jsem si znovu prošel, ale o dodání balíku na místo určení tam není ani zmínka.
    Třešnička na dortu byl telefonický rozhovor s majitelem, kterému nešlo v tomto případě ani v nejmenším o spokojenost klienta nebo o jeho vyjádření k problému či získání zpětné vazby. Jediné co jsem se dozvěděl bylo, že můžu být rád, že nebudu platit poštovné.
    Ani bych se nedivil, kdyby mi zavolali znovu pár minut po tom, co toto hodnocení odešlu, abych to poštovné zaplatil :D
    Už s nimi nechci mít nic společného.
    Jediné v co nyní budu doufat je, že mojí zpětnou vazbu využijí ke zlepšení podmínek pro nové a "nezjeba*é" klienty.
    (pro info - tohle je poprvé v životě, kdy jsem něco takového napsal a bůh je nade mnou opravdu doufám, že na sobě v budoucnu zapracují)

    Reakce obchodu Kosmetika Kallos

    Vážený pane Hartmanne,

    běžně zákazníkům nevolám, ale po Vašem arogantním telefonickém rozhovoru s mojí kolegyní a domáhání se údajně zaplacené částky (přestože nabízíme pouze dobírku) a následném zmateném emailu o skartování Vašich údajů, jsem se rozhodl vyřešit to osobně.

    Vaše objednávka byla vytvořena 10.1.2017 12:59:19 [poslán email]
    Objednávka byla expedována z našeho skladu 10.1.2017 13:52:49 [poslán email]

    Máme potvrzeno od dopravce-Zásilkovny, že Vám byly zaslány tři SMS na číslo, ze kterého jste nám volal.

    12.1.2017 - Výzva k vyzvednutí zásilky
    16.1.2017 - Upozornění na zásilku čekající na vyzvednutí
    18.1.2017 - Upozornění na poslední možnost vyzvednutí následující den + informace o možnosti prodloužení uložení

    Nemyslím si, že je to málo oznámení k tomu, abyste to mohl přehlédnout.
    Ohledně poštovného, pokud jsem Vám do telefonu řekl, že po Vás poštovné nechci, platí to stále.

    Pro zákazníky děláme vždy maximum, ale Vaším odmítavým chováním jste nám nedal ani možnost Vám pomoci, přestože během rozhovoru Vám kolegyně řešení nabízela.

    Ing. Jiří Haška - Majitel