• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvalitní zboží

    Reakce obchodu Kosmetika Hned

    Dobrý den,
    velice mne mrzí Vaše špatná zkušenost se zakoupeným zbožím.
    Pokud nejste spokojena nebo není výrobek funkční apod., máte samozřejmě možnost věc reklamovat dle obchodních podmínek.

    S přáním hezkého dne

    Lada Zápotocká
    www.kosmetikahned.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné potvrzení objednávky, žádná komunikace.

    žádná reakce obchodu na objednávku, žádné oficiální potvrzení objednávky. Nebudu více objednávat.

    Reakce obchodu Kosmetika Hned

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste byla nespokojena s nákupem v našem obchodě.
    Emailové potvrzení Vaší objednávky proběhlo, avšak email byl odmítnut ze strany Vašeho poskytovatele emailové schránky (pravděpodobně server Vašeho zaměstnavatele). Proto byla veškerá emailová komunikace vrácena jako nedoručitelná.
    Standardně ´dostávají zákazníci emailem potvrzení objednávky i oznámení o odeslání objednávky.

    S přáním hezkého dne

    Lada Zápotocká
    www.kosmetikahned.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dodaci lhuta nato ze psali do dvou dni a to sem platila postovne pres 100kc tak to trvalo 5dni hruza

    Nedoporucuju

    Reakce obchodu Kosmetika Hned

    Dobrý den,
    velice mne mrzí, že jste tak velmi nespokojena s dodáním.
    Objednala jste si zboží, které bylo nutné objednat u dodavatele a na eshopu bylo uvedeno, že naskladnění proběhne do 3 dnů. Stejnou informaci jste dostala i emailem ve zprávě o předpokládaném termínu odeslání.
    Odeslání Vaší zásilky proběhlo v den naskladnění 13.5.2016 (3 dny od objednávky) a doručení následující pracovní den.
    Přeji Vám hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nižší ceny než originální Oriflame/Avon eshop
    • dobré inforamce o dostupnosti zboží
    • poměrně přehledný web
    • bohužel dorazilo poškozené zboží (Nevím, zda "pouze" nebylo překontrolováno nebo, zda bylo odesláno vědomě, i prestože bylo poškozené a ošoupané. Takové zboží rozhodně odesláno být nemělo.)

    Zboží jsem objednávala především kvůli cenám, které jsou ve většině případů výhodnější než v Oriflame (popřípadě Avon) eshopu či u lady. Já jsem kupovala pouze zboží značky Oriflame.
    Impulzem k nákupu pro mě byla Dárková kazeta Tender Care - 4 zázračné kelímky za 199 Kč, což je opravdu luxusní cena.
    Zázračné kelímky i ostatní věci v balíčku byly v naprosto pořádku, takže z tohoto hlediska jsem byla naprosto spokojena.

    Bohužel mě ale velice zklamala poslední položka - kosmetické zrcátko, které jsem ještě k tomu objednávala jako dárek. Zrcátko bylo už od prvního pohledu na vnějším povrchu ošoupané. Zevnitř bylo zlaté polakování taktéž poškozeno. Drobné vady byly také na jednom ze sklíček.
    Nevím či to všechno byly vady z výroby, ale mě to připadalo jako, kdyby bylo zrcátko již nějakou dobu používané. Každopádně v takovém stavu bych si ho nedovolila komukoli darovat.

    Nevím, zda zrcátko nebylo překontrolováno nebo, zda bylo odesláno vědomě, i prestože bylo poškozené a ošoupané. Každopádně mě to odradilo od dalšího nákupu.

    Reakce obchodu Kosmetika Hned

    Dobrý den,
    velice mne mrzí Vaše špatní zkušenost s naším eshopem.
    Pokud jste ale měla poškozené zboží, určitě jste jej měla reklamovat. Dostala byste zpět peníze nebo náhradní výrobek.
    Rozhodně se ohrazuji proti Vaší teorii o vědomém zaslání poškozeného zrcátka nebo že bylo používané. Manipulací s balíky cestou se mohlo stát, že bylo poškozeno. V tom případě jste měla využít práva kupujícího a obrátit se na nás s reklamací.

    za www.kosmetikahned.cz
    L. Zápotocká

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost
    • Balíček se zbožím mi bylo z nepochopitelných důvodu zasláno na úplně jiné křestní jméno. Měla jsem velké problémy s jeho vydáním na poště,prakticky mi ho nechtěli vydat. Všude v objednávce i na faktuře v balíčku je mé jméno jinak v pořádku. NEpříjemná zkušenost.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobré ceny
    • Zboží jsem objednala kvůli příznivé ceně, na dodání jsem ale čekala dva týdny, než jsem dostala email o tom, že je zboží nedostupné a naskladněno bude neznámo kdy. Už se mi to stalo několikrát na jiných e-shopech, vždy jsem ale dostala informaci ihned a ne až po 12 dnech. Na Kosmetika Hned se u onoho produktu stále píše "U dodavatele, na eshopu do 3 dnů."

    Název e-shopu považuji za poněkud ironický.

    Reakce obchodu Kosmetika Hned

    Dobrý den,
    velice nás mrzí nastalá situace a špatné hodnocení našeho eshopu.
    O nedostupnosti výrobku jste byla informována 2x (poprvé ihned po vytvoření objednávky).
    Dostupnost výrobku je aktualizována automaticky z dat dodavatele. Pokud na seznamu není, je zobrazován jako dostupný. Nemůžeme ručně kontrolovat všechny výrobky.
    Do budoucna se budeme snažit, aby název našeho eshopu nebyl ironický.

    Kosmetika Hned