Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi vstřícné a rychlé jednání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Prijemne jednani
    Okamzite doruceni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Poprvé ale dobří.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Špičkové poradenství
    • Kvalitně zabalená zásilka
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velmi rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dobrá cena
    • rychlé doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost

    Nic

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodani

    Jsou skvele

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký sortiment
    • Komunikace se zákazníky.

    Komunikace se zákazníky. Obchod mi ještě poslal špatnou objednávku a obvinil mě ze zrušení objednávky

    Situace: Objednala jsem si zboží online, ale objednávka neprošla systémem a musela jsem si objednat zboží podruhé. Druhá objednávka obsahovala také pleťové tonikum. První objednávku jsem nezrušila. Chyba byla v systému, ne na mé straně. Stejně jako v mé osobní skříňce se nezobrazovala informace o první objednávce a já si myslela, že objednávka nebyla opravena a musela jsem udělat druhou objednávku. Když mi manažerka upřesnila, jakou objednávku mi má poslat - poslala jsem přesné číslo objednávky, kde byly zlevněné výrobky a pleťové tonikum. Když jsem vedoucí prodejny informovala, že poslali špatnou objednávku bez slevy a bez toniku, odpověděla mi takto: "Dobrý den, na slevu mají zákazníci nárok, pokud si objednají zboží v určité hodnotě. Ne, že zákazník udělá objednávku, zruší ji a pak si nárokuje slevu." Ačkoli první a druhá objednávka byla za více než 9 tisíc korun. Vždy jsem si ve vašem obchodě objednávala kosmetiku za částky od 4000 do 9000 Kč, ale nyní si již ve vašem obchodě nikdy nic neobjednám. Je mnoho jiných obchodů s lepšími službami a komunikací se zákazníkamy

    Reakce obchodu Kosmetika4u

    Dobrý den, na výše uvedené hodnocení mohu reagovat pouze tím, že chápu, že je zákaznice rozezlená, protože se jí nepovedlo obejít náš Bonusový systém, kdy si nárokovala neoprávněně slevu. Naše pravidla platí pro každého zákazníka, i pro zákaznici s e-mailovou adresou s příponou .ru
    Přeji hezký den.
    Dáša Nečasová

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělý obchod, doporučuji. Vždy máte k objednávce nějaké překvapení navíc
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle vyrizeni

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    all is good.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    rychlost dodávky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle dodani

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Absolutně nejlepší internetový obchod. Zboží je doručeno ihned.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání zboží, kvalitní, vzorečky k nákupu,super.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost vyřízení objednávky.