Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a ani jsem nedostal žádnou zprávu.

    Reakce obchodu kosile24.cz

    Vážený pane,

    dne 10.11.2023 jste zadal objednávku s platbou předem.
    Dne 14.11. jsme Vás informovali o skutečnosti, že platba stále nebyla připsána.
    Dne 15.11. byla platba připsána a ve STEJNÝ DEN jsme zásilku odeslali.
    Samozřejmě jsme i zaslali informaci o expedici s možností sledování zásilky (o tom jsme Vás také informovali). Následovaly email a SMS od PPL.

    Omlouvám se, ale Vaše hodnocení nám nepřipadá příliš korektní.

    S pozdravem
    kosile24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Moc drahé

    Dobré ale předražené košile.

    Reakce obchodu kosile24.cz

    Vážený pane S.,

    přestože jste náš obchod nedoporučil dalším zákazníkům věřím, že jsme Vám poradili správnou velikost košile a jste s ní spokojen.

    Pokud jde o košili samotnou, vybral jste si značku Eterna v luxusní vazbě Twill (kepr) a neprůhledné variantě Cover.
    Ano, tato košile stojí Kč 1.590,-, což není málo, ale podle reakcí zákazníků bych řekl, že je to cena, která je přiměřená kvalitě.

    Pokud byste nevyžadoval toto luxusní provedení, a stačila Vám košile v černé barvě, existují i levnější varianty. Např. košile Olymp v materiálu popelín za Kč 1.390,- nebo košile Marvelis za Kč 990,-.

    V neposlední řadě stojí za zmínku fakt, že jako jedni z mála (ne-li jediní) neúčtujeme žádné příplatky za tzv. nadměrné velikosti 47 a 48. A to přesto, že výrobce nám prodává tyto velikosti s příplatkem 10-20%.

    Obecně u nás platí, že vysoké ani široké muže nediskriminujeme a jejich varianty nabízíme za stejné ceny jako tzv. standardní velikosti a délky.

    S pozdravem,
    kosile24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • umrti v rodině , objednávka na tmavou košili spěchala a nic, to je špatný

    Špatný zasobování, jak za komunistů, měli byste se stydět

    Reakce obchodu kosile24.cz

    Vážený pane,

    máte pravdu, že jsme Vám objednanou košili nebyli schopni dodat. Důvodem bylo, že přes její prvotní potvrzení ze strany výrobce, košile nakonec nebyla skladem (z důvodu rozdílu mezi skutečným a vykazovaným stavem zásob u výrobce).
    Tato situace se stává velmi zřídka, nicméně, zejména ke konci letní sezóny, se občas může přihodit.

    Obratem jsme Vám nabídli košili v podobném barevném odstínu a kompenzaci.

    Přirovnání současné situace k době komunismu je možná poněkud přehnané, je ale pravda, že takové výpadky ve výrobě (nejen v textilním průmyslu ale v podstatě napříč ekonomikou) jsme v tomto tisíciletí dosud nezaznamenali.

    To, že jsme Vám nebyli schopni dodat objednanou košili nás opravdu mrzí, protože se vždy snažíme, aby byli zákazníci plně spokojeni nejen s prodávaným zbožím ale také s našimi službami. Bohužel jsme však v této situaci nedokázali udělat více, než jsme Vám nabídli.

    Hezký den přeje,
    kosile24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý deň raz sa mi stalo , že som nestihol prevziať zásielku a už je problém pri objednávke na dobierku . Objednávam si teraz cez predajňu *editováno* a bez problémov .

    Reakce obchodu kosile24.cz

    Vážený pane Andraščík,

    vzhledem k tomu, že ke stejné situaci došlo u Vašeho předchozího negativního hodnocení (v současné době představujete plné 2/5 našich negativních hodnocení), zopakujeme to, co jsme Vám psali minule.

    Pokud si zákazník bez informace či vysvětlení nevyzvedne zásilku, odesíláme novou po předchozí úhradě předem. Opakované náklady na mezinárodní kurýrní službu (které dopravce účtuje v plné výši i v případě nevyzvednuté zásilky) jsme Vám nicméně neúčtovali.

    Žádnou z následujících objednávek zde dne 26.5.2018, 8.2.2019, 14.6.2019, 15.6.2019, 24.7.2019, 15.2.2020, 17.7.2020 ani 11.5.2021 jste neuhradil.

    Snažíme se chovat k zákazníkům vždy férově a solidně. Pokud však toto chování není opětováno ani v minimální míře, občas si po negativní zkušenosti dovolíme ten neobvyklý luxus, že trváme na platbě předem.

    S pozdravem,
    kosile24.cz, kosele24.sk

    PS: Jméno konkurence editovala Heureka. Nemáme problém zveřejnit, že se jednalo o prodejnu Famon. Jsme rádi, že jste s nimi spokojen a věříme, že s tímto prodejcem bude probíhat spolupráce k oboustranné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý deň nakoľko objednávka bola z vašej strany zrušená , že som si raz neprevzal od vás zásielku a už robíte z človeka neviem čo neodporúčam váš obchod košele kupujem tejto značky ročne asi 10-12 ks budem si ich naďalej kupovať s *editováno* , kde sa mi to stalo aj tam kedže som dosť rozbehaný človek a poslali mi to ešte raz boli veľmi ústretoví a mam u nich aj 10% zľavu . Neodporúčam váš obchod .

    Reakce obchodu kosile24.cz

    Vážený pane A.,

    dovolte, abychom uvedli Váš komentář na pravou míru.
    Tedy předně, Vaši objednávku jsme nezrušili, jelikož toto nikdy neděláme. Naopak, Vaše objednávka je stále v platnosti a čeká na Vaši úhradu.
    Dne 8.2. ve 20:44 po přijetí Vaší objednávky jsme Vám napsali tento email (zkrácená verze):

    Vážená pane A.,
    děkujeme Vám za Vaši další objednávku na kosile24.cz.
    ......
    Vzhledem k faktu, že jste si nevyzvedl poslední zásilku, kterou jsme odeslali dne XX, můžeme vyřídit Vaši další objednávku až po úhradě zboží.
    Buďte proto, prosím, tak laskav a uhraďte částku EUR XX,- na náš účet č. IBAN XX s VS XX.
    Obratem po připsání částky na náš účet objednáme košile od výrobce.

    Děkujeme
    (Konec zkrácené verze emailu)

    Nejedná se tedy o zrušení objednávky z naší strany ale o standardní řešení v situaci, kdy jste si předchozí objednávku nevyzvedl.
    Přes opakované pokusy jsme se nedočkali jakékoliv informace od Vás natož vysvětlení.
    Vzhledem k tomu, že nevyzvednutí objednaného zboží pro nás znamená nejen zbytečně vynaložené úsilí, ale také náklady na mezinárodní kurýrní přepravu (které účtuje přepravce v plné výši i v případě, že si zákazník objednané zboží nevyzvedne), účtujeme po předchozím nevyzvednutí u opakovaného zaslání částečné náklady na dopravu EUR 7,-. Od toho jsme ve Vašem případě upustili (ano, nevyzvednutí se může stát každému) a byli připraveni Vám zboží odeslat opět zdarma. Podmínkou (věřím, že zcela pochopitelnou) je úhrada objednávky na účet.

    Bohužel jsme se od Vás nedočkali žádné reakce, tedy kromě této.

    Snažíme se chovat k zákazníkům vždy férově a solidně. Pokud však toto chování není opětováno ani v minimální míře, občas si po negativní zkušenosti dovolíme ten neobvyklý luxus, že trváme na platbě předem.

    S pozdravem,
    kosile24.cz, kosele24.sk

    PS: Sleva 10% z ceny o 15% vyšší než jsou ceny naše se nám nezdá pro zákazníka jako příliš výhodná.

    • žádné
    • nedodržuje sjednasné objednávky a smlouvy

    již nikdy více tento obchod !!

    Reakce obchodu kosile24.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše reakce nás poněkud zaskočila.

    U Vaší předchozí objednávky jste nás požádal o doporučení vhodného střihu a velikosti košile na základě údajů, které jste nám poskytl.

    Vzhledem k tomu, že jste u této objednávky zvolil košile, které byly v rozporu s Vámi poskytnutými údaji, kontaktovali jsme Vás s upozorněním na tento zásadní rozpor.

    Byli jsme domluveni na upřesnění údajů z Vaší strany. Přes opakované emailové i telefonické urgence jsme se bohužel nedočkali od Vás žádné reakce.

    Objednávku jsme proto rozdělili na dvě části, abychom Vám umožnili košile vyzkoušet a případě se rozhodnout pro změnu či úpravu objednávky. Poštovné související s rozdělením zásilky hradíme v takovém případě vždy sami.

    Vzhledem k tomu, že jsme se od Vás nedočkali žádné odpovědi, vrátili jsme Vám obratem peníze za nerealizovanou část zásilky.

    Vaše reakce a nespokojenost nás velmi mrzí, protože jsme se snažili poskytnout Vám nadstandardní službu a pro vyřízení objednávky k Vaší spokojenosti jsme udělali vše, co bylo v našich silách.

    S pozdravem,
    kosile24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rozměry objednaných košilí neodpovídaly rozměrům v tabulce, rozdíl až 10 cm na šířku

    Reakce obchodu kosile24.cz

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás, pokud Vám vybraná košile nevyhovuje. Může se to samozřejmě stát, protože každý výrobce má trošku jiný střih a rozměry košile. Proto košile stejné velikosti u dvou různých výrobců nemusí být zcela identická.

    Objednal jste si košili Olymp Luxor Comfort Fit ve velikosti 43. V naší tabulce velikostí, která je v souladu s oficiálními údaji výrobce se udává obvod kolem hrudníku 136 cm.

    Všechny košile, které jste vrátil jsme překontrolovali a všechny odpovídají uváděným rozměrům.

    Jako důkaz uvádíme odkaz na košili, kde jste uvedl rozdíl v šířce 10 cm.
    Na obrázku je vidět měřená přední strana, jejíž šířka je 68 cm. Dvojnásobek této šířky přesně odpovídá obvodu košile kolem hrudníku tj. 136 cm.
    http://www.rajce.net/a10294006
    U ostatních košilí je výsledek stejný.

    Ostatní rozměry také přesně odpovídají údajům výrobce.

    Přesto rozumíme tomu, že Vám košile nemusí vyhovovat a samozřejmě Vám vrátíme plnou cenu. (Dle našich podmínek může zákazník vrátit či vyměnit zakoupené zboží bez udání důvodů do 30 dní.)

    S pozdravem,
    kosile24.cz


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potřebujete-li se naštvat, zkuste jej využít
    • Neuvádí na své webové stránce, že nabízené zboží vlastně nemá

    Vyhněte se mu

    Reakce obchodu kosile24.cz

    Vážený zákazníku,

    vaše reakce nás velice mrzí. Jelikož se ale domníváme, že může být zavádějící, dovolte, abychom uvedli všechny skutečnosti Vaší objednávky.

    V rámci akce jsme nabízeli košile s výhodou, na kterou jste reagoval objednáním dvou stejných košilí.

    Po objednání košilí u výrobce nám bylo sděleno, že dodání košilí bude mít mimořádné zpoždění. V drtivé většině případů je dodání košile zákazníkům skutečně do 7-10 dní. Může se však stát, že košile je vyprodaná a výrobce ji v dané době dovyrábí. Situace ve Vašem případě byla navíc zkomplikovaná mimořádně silnými záplavami, které postihly město Passau v Německu, kde výrobce košilí eterna sídlí. Jednalo se o největší záplavy za posledních 500 let, které výrobce pochopitelně nemohl ovlivnit a které velmi výrazně ovlivnily jeho fungování.

    Na základě informace od výrobce, jsme Vás druhý den po Vaší objednávce informovali s tím, že dodání košile bude mít zpoždění cca (3 týdny) a dotázali se Vás, zdali si budete přát na košili počkat nebo objednávku stornujete.
    Rozhodl jste se objednávku stornovat.

    Za vzniklou situaci, kterou bohužel nemůžeme ovlivnit a kde i možnosti výrobce byly v dané situaci velmi omezené, jsme se Vám opakovaně omluvili a o situaci Vás pravdivě informovali.

    Uvědomujeme si, že jako zákazník očekáváte dodání zboží co nejdříve, ale bohužel jsou někdy vnější okolnosti natolik nepříznivé, že má dodávka zpoždění. Přestože děláme, co je v našich silách proto, abychom poskytovali zákazníkům co nejlepší servis, podobným mimořádným situacím bohužel nedokážeme zabránit.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem,
    kosile24.cz