Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo např výzvy k platbě, či dokonce QR kódu s potvrzením, že věci mají, došlo zrušení objednávky pro nezaplacení....

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka přišla v pořádku.....
    Když něco objednávám z českého e-shopu počítám že produkt bude český. Nicméně prášky došly z Polska což mě docela zaskočilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nizka cena
    • dlha doba dodania - 7 pracovnych dni

    Doba dodania neodpoveda prezentovanej dobe dodania pri produkte. Opozdenie dodania nebolo nijak komunikovne zo strany obchodnika.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doručovací doba
    • Špatná informovanost ze strany obchodu

    Než zboží dorazilo trvalo to skoro týden, přitom bylo skladem a datum dodání mělo být 31.7.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží je jiné než v inzerci,nabídl jsem slevu než posílat zpět,od té doby přestal pán komunikovat,neposlal ani štítek od dopravce na vrácení zboží jak mi slíbil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potvrzení objednávky proběhlo obratem.

    Výše uvedený klad byl jediný. Po třech týdnech marného čekání a následného dopisování jsem nechal objednávku zrušit ze strany poskytovatele, protože mi nebyl schopen objednané zboží dodat.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nedorazilo zaplacené objednané zboží. Část byla pravděpodobně zaměněna.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi špatně zabalené (i po přebalení) zboží, asi 1/5 obsahu vytekla
    • Neschopnost obchodu nechat doručit na správnou adresu - zaškrtla jsem možnost vyzvednutí v parcelshopu GLS v Praze... ovšem zboží mi bylo doručeno na korespondenční adresu 70 km v jiném městě

    Reakce obchodu Koruňáček

    Dobrý den
    Velice se omlouváme za komplikace a vzniklou situaci.
    Snažíme se objednávky co nejlépe balit a značit, aby dorazily k zákazníkovi v pořádku. Bohužel i přes to se přepravce nechová k balíkům tak, jak se patří. Již řešíme možnosti s jinými přepravci, aby se tyto situace neopakovaly.
    Tak stejně řešíme situaci ohledně doručení, bohužel nastala technická chyba, kterou jsme díky Vaší recenzi odhalili a ihned jednáme o její nápravě.
    Bohužel, jelikož se o této situaci dozvídáme až z recenzí nemohli jsme tuto situaci řešit reklamací dříve.
    Jedná se nám hlavně o spokojenost zákazníka, nabízíme Vám tedy zaslání nového zboží nebo vrácení platby za celou objednávku. V této záležitosti Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení, abychom se s Vámi dále domluvili.
    Příjměte prosím ještě jednou naši omluvu za vzniklé problémy.

    Předem děkujeme za pochopení a přejeme klidný víkend,
    Tým Korunáčku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala jsem si u vás PERSIL COLOR GEL 5 l. Dostal jsem, ale nebyl jsem spokojen:
    1) po online platbě mi 2 dny nikdo nevolal ani nepsal email. Musel jsem si připomenout, abych si objednal.
    2) Objednal jsem doručení do ALZA BOX, ale z nějakého důvodu mi byl doručen na adresu kurýrem
    3) kurýr mi NEVOLAL, ale jednoduše nechal zásilku veliteli hostelu - i když číslo bylo správně uvedeno a přišla SMS z doručení
    4) po rozbalení zboží jsem viděl, že je lahvička pokrytá gelem - vyteklo, možná je to chyba zásilkové služby
    5) fotka, kterou máte na stránce, a fotka produktu je úplně jiná. Například psaný PROFESIONÁL, ale není to správné
    6) NEJDŮLEŽITĚJŠÍ - zboží je FAKE (NE ORIGINÁL):
    - není cítit vůbec žádný zápach;
    - vypadá jako želé (nemělo by to tak být);
    - na obalu plastové láhve nerovnoměrné švy (v originále je vše hladké);
    - štítek na okrajích je sloupnutý.

    Po vyprání bundy s "jednoduchými" 2 skvrnami na 30 stupňů jsem se přesvědčil o FALEŠNÉM ZBOŽÍ - zůstalo ...
    Utracených 450 korun a asi budu muset tento gel vylít do dřezu

    Reakce obchodu Koruňáček

    Dobrý den,
    Velice nás mrzí celá tato vzniklá situace.
    Při přijetí a potvrzeni zaplacení objednávky jde dále do pořadí na kompletaci. Při vychystání objednávky k přepravě a předání kurýrovi se zasílá informační e-mail o stavu objednávky, taktéž stejně je to při předání přepravci.
    Co se týče chování kurýra - to bohužel nejsme schopni ovlivnit, jelikož poté co předáme objednávku přepravní společnosti, je doručení na nich. Jediné co můžeme, když se něco takové stane, je podat reklamaci u přepravce, že objednávka nebyla doručena správně, což jsme také udělali.
    Jsme malá firma, která začíná s prodejem pracích prostředků, bohužel jsme ovšem naletěli a zakoupili špatné zboží. Díky Vaší recenzi jsme tento problém ihned identifikovali, zboží okamžitě stáhli z prodeje a již řešíme potřebné další kroky.
    Za dodané zboží Vám samozřejmě vrátíme peníze, jedna se nám hlavně o spokojenost našich zákazníků.
    V této záležitosti Vás bude kontaktovat naše reklamační oddělení, abychom se s Vámi dále domluvili.
    Příjměte prosím ještě jednou naši omluvu za vzniklé problémy.

    Předem děkujeme za pochopení a přejeme klidný víkend,
    Tým Korunáčku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Expiračná doba zaslaných testov je tesne pred vypršaním

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží poškozené, bylo slíbeno vrácení, nikdo se neozval. nejasná struktura adres.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednané černé roušky,/foto celé černé/dodané s bílým okrajem a bílými gumičkami.Odpověď obchodu:foto je pouze ilustrační.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží přišlo velice rychle, dobře zabalené, objednávala jsem 2 ks oxymetru, z toho fungoval pouze jeden. Vracet vzhledem k ceně nebudu, ale nákup nedoporučuji. Přišla jsem na to, že nejsem tak bohatá, abych mohla kupovat levné věci :-(.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Doručení katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodání falešného respirátoru, vydávaného za FFP2
    • Vrátili peníze - pravda po mnoha urgencích a stížnostech včetně ČOI
    • Jestli máte rádi adrenalin a chcete si procvičit spotřebitelské právo (případně trestní, správní a finanční), tak toto je ideální eshop a výrobek ke koupi hlavně pro studenty nebo aktivní důchodce, kteří se rádi učí novým věcem

    Kromě jedné zmatečné odpovědi, cituji, níže, na moje dotazy nereagovali.
    Jinak Heureka tvrdí, že jsem daný nákup nekoupil přes Heureku, což jak vidno moje odpověd přes tento dotazník by asi nešla. No moc jsme se této situaci v době nouzového stavu, kdy hledáme aktivní ochranu před šířením smrtonosné vysoce nakažlivé nemoci, s kamarády nasmáli :-)))) A tak jsem si musel ověřit od Heureky, že ano, že dotazník mi přišel, protože jsem to zboží koupil přes Heureku:-) Kafka hadra.

    Citace z emailu eshopu Korunáček (podotýkám, že v době nákupu a při vyhledávání a v odkazu Heureka bylo uvedeno FFP2/KN95 respirátor (a byl Heurekou obchod uveden v Heurekou doporučených eshopech) a na webu Korunáčku je doposud uvedeno KN95 (ekvivalent FFP2) :
    "Ve faktuře je jasně uvedeno Sunway respirátor KN95 bílá 1ks, z čehož vyplývá, že se jedná o ochrannou třídu KN95.
    Pokud bychom to přirovnali k situaci a produktu v běžném životě používanějším - např. Cola:
    Heuréka funguje na obdobném principu, jako např. jeden z největších internetových vyhledávačů - Google.
    Po vyhledání klíčového slova "cola" Google nabídne tisíce výsledků, které odkazují na stránky prodejců - jedná se stále o produkt stejný - cola, ovšem výrobce je jiný (Coca Cola, RC Cola, Pepsi Cola),
    tudíž i chuť může být lehce jiná, i když se stále jedná o sladký, sycený nápoj s tmavou barvou.
    Při zakoupení se produkt kupuje u prodejce, ne u Googlu samotného - tudíž je směrodatný popis a informace na stránkách prodejce, nikoliv vyhledávače.
    Obdobně je tomu i u respirátorů nebo respiračních roušek a portálu Heuréka.
    Při vyhledání klíčového slova "respirátor" nebo "respirační rouška" Heuréka nabídne velmi velké množství různých produktů - všechny jsou respirátor nebo respirační rouška, ovšem standard se liší podle země původu - N95, KN95, FFP2, PFF2 apod.
    Po rozkliknutí nabídky daného e-shopu je zákazník přesměrován na tento e-shop, kde je produkt popsán, je zde vyobrazena fotografie, cena a další.
    Vložením do košíku a dokončením objednávky zákazník stvrzuje, že si je vědom jaký produkt kupuje - dle popisu e-shopu a názvu produktu, který je zobrazen v košíku, a tento fakt je ještě stvrzen odesláním informačního e-mailu zákazníkovi s rekapitulací objednávky.
    Co se týče odkazu na dtest - jedná se o produkt odlišný a od jiného výrobce než námi dodávaného zboží.
    Je to velmi obdobné, jako tvrdit že cola jednoho výrobce je škodlivá a tudíž všechny coly musí být také škodlivé.
    Tak, jako se vyskytují coly lepší kvality a horší kvality se také vyskytují respirátory a respirační roušky lepší kvality a horší kvality - ať už se jedná o FFP2, KN95, N95 nebo jiné.
    My si zakládáme na tom, abychom měli produkty co nejlepší kvality za dostupnou a rozumnou cenu.
    V nabídce máme i respirátory České výroby Czech Royal Protection FFP2, které, jak je uvedeno u nás na e-shopu, mají třídu ochrany FFP2, nebo také ADD AIR ACTIVE respitátor s ochrannou třídou FFP3, jak je uvedeno i na e-shopu,
    které jsou ovšem dražší - obdobně jako různé coly od různých výrobců mají rozdílnou cenu za 1L nápoje.
    Posílat tedy odkaz na rozdílný produkt, než je produkt z našeho e-shopu je bezpředmětné.
    Každopádně děkujeme za upozornění na tento konkrétní produkt z odkazu výše - v případě, že by se nám jej někdo pokoušel dodat, dodávku odmítneme.
    S pozdravem,"

    Jinak k zajímavé čtení např zde (citují tam i eshop Korunáček)
    https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/respirator-ffp2-koronavirus-covid-nemoc-kn95_2102030500_sto

    nebo zde k problematickým respirátorům:
    https://www.kverulant.org/articles/

    a pak hlavně zde unijní databáze závadných výrobků a celé škály KN95 respirátorů: https://ec.europa.eu/consumers/consumers_safety/safety_products/rapex/alerts/?event=main.search&lng=cs#searchResults

    nebo na webu dTestu (aktuálně 97 výsledků hledání "KN95") https://www.dtest.cz/nebezpecne-vyrobky?source=1&ft=KN95

    Reakce obchodu Koruňáček

    Dobrý den,

    jak jste sám zmínil, ve faktuře máte uvedeno KN95, protože jste si u nás na eshopu objednal KN95. Kdyby jste si objednal FFP2, tak máte ve faktuře FFP2, žádná magie, ani vyšší moc za tím není. Nikdo Vás nenutí si objednávat nejlevnější respirátory na trhu, do budoucna doporučujeme sáhnout po vyšší ceně u konkurence, abychom měli obě dvě strany klid na duši. Většina našich zákazníků naštěstí chápe, že když si objednává KN95, tak dostanou KN95 :-). Taky chápou, že pokud heureku využijete jako vyhledávač produktů a následně koupíte produkt přes naše stránky, tak jste koupil zboží přes naše stránky a ne přes heureku.

    Pro zajímavost jsme přidali k produktům porovnání nezávislého světového výrobce, který jasně dokazuje, že KN95 je ekvivalent FFP2. Nevím kolik Vám osobně prošlo typů respirátorů rukama, nám už nespočet, takže to že na dTestu je negativní výsledek nějakého z KN95 respirátorů má nulovou vypovídající hodnotu. My před koupí našich respirátorů zásadně vždy respirátor fyzicky stříháme a následně kontrolujeme že i další aspekty jsou zcela vpořádku.

    Nicméně děkujeme za podněty a přejeme krásný zbytek víkendu.

    S pozdravem,

    Korunacek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nebyl dodan certifikát k respiratorum
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k tomu ze poslali něco jiného než jsem si objednal tak nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Štít byl hodně poškrábaný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kazove respiratory, na reklamaci stále nereagujete