Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 10 dní od objednávky som tovar, ktorý mal byť vianočný darček neobdržala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ojebávač a neplatič Davidek. Nič u neho nekupujte!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kupovala som korenie nesoldik a postupovala podľa návodu na 4l 1 čajová lyžička.Nedochutilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka potvrzena a tím to také skončilo.Na můj dotaz kde je problém,nebylo odpovězeno.V dnešní době je týden docela dost.
    Se zbožím mám vemi dobré zkušenosti a o to víc jsem zklamán.

    Reakce obchodu Koření od Davídka s.r.o.

    Dobrý den pane Pelikán,

    moc mě mrzí, že tentokrát proběhl nákup takto nepříjemně a že jsme nebyli schopni se o Vás lépe postarat. Sešlo se nám několik nepříznivých situací, které jsme neočekávali a přecenili jsme své síly. Bohužel jsme byli nuceni ukončit spolupráci s našim obchodníkem, který obstarával rozvozy po Brně. Než jsme celou agendu předali nové zájemkyni, vzali jsme si s manželem osobně na starost, že objednávky vykryjeme, ale nebylo v našich silách to zvládnout. Bohužel jsem zrovna prodělala v těhotenství špatnou zdravotní situaci a byla jsem hospitalizována v nemonici, odkud Vám ještě píši. Snažili jsme se delegovat a zaopatřit vše, co bylo třeba, ale bohužel některé věci se nám nepodařilovyřešit dost rychle. Máme doma ještě batole a muž vše musel obstarat sám. Mrzí mě to, protože sama kladu vysoké nároky na naše obchodníky a rozvozce a i nedostatečný spoleh na předchozího kolegu byl právě důvodem k ukončení spolupráce. Pokud jste zvyklý odebírat naše koření rozvozem, dřív se o to starala naše báječná kolegyně Sandra. Nyní je také maminkou, takže jsme o tuto posilu přišli. Nyní máme již novou ověřnou parťačku Jarku, takže věřte, že příště bude zase vše v pořádku a bleskurychle :-) Klidně se příště připomeňte i o dáreček navíc, za toto bychom se skutečně rádi omluvili.

    Přeji hezké dny a věřím, že Vám chutná.
    S úctou
    Veronika N. Jurásková, jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod by pravděpodobně proběhl v pořádku, koření hodnotit nemohu, protože se jedná o dárek. Ale obchod bohužel používá klamavou reklamu, kterou si paní Jurásková, jednatelka obchodu obhajuje a na další email už ani nereaguje. Vzhledem k tomu, že jsem vše probírala anonymně s ČOI a ta mi dala za pravdu, což jsem sdělila i paní Juráskové, která ovšem již nereagovala, očekávala jsem z její strany nějaký vstřícný krok, takhle jsem nucena celou záležitost předat ČOI oficiálně. Ovšem na základě mých připomínek paní Jurásková změnila v eshopu jisté věci, aby se o klamavou reklamu již nejednalo. Myslím si, že kdyby si paní jednatelka opravdu byla tak jistá, že se o klamavou reklamu nejedná, tak by na stránkách eshopu vše obratem nezměnila a následně nepřestala komunikovat. Smutný a značně neprofesionální přístup!

    Reakce obchodu Koření od Davídka s.r.o.

    Dobrý den, 

    jak jsem se Vám snažila vysvětlit, byť už jsme poměrně velký e-shop, stále jsme rodinná firma a hlavně lidská firma. Velmi si dáváme záležet na tom, aby byli zákazníci spokojeni a náš bonusový systém je dosti štědrý a propracovaný. Ve Vaši stížnosti šlo o to, že jste předem nevěděla, že akce nejdou kombinovat a nemůžete mít dva dárkové balíčky zdarma namísto jednoho. V bonusovém systému to od začátku při přidání akce 2+1 zdarma uvedeno bylo. Pro transparentnost přidávám odkaz na vyhledávač historie všech webových stránek, kde se dá dohledat, jak jaké webovky vypadaly každý den a minutu v jejich historii: https://web.archive.org/ . Vaše zpětná vazba byla, abychom tuto informaci měli uvedenou ihned při výběru produktu akce, jinak že může být zákazník klamně nalákán k nákupu. Měli jsme za to, že žijeme v době, kde je běžné, že akce se nedají kombinovat. Nedošly nám všechny místa, kam to uvést. Vánoční sezona je šílená v každé firmě a my jsme jen lidi. Velmi jsem Vám poděkovala za zpětnou vazbu. I když jste byla jediný z cca 9000 zákazníků, která byla při nákupu této akce zmatena nebo zklamána, napsala jsem Vám s vděčností, že to dáme i na další místa, aby to případně již nikoho nezmátlo. Byla jste zklamaná, že máte ,,pouze" 1 dárkový balíček v hodnotě 600 Kč, 4 šufánky novinek koření v hodnotě 200 Kč a dopravu zdarma. Já Vám vysvětlila, že další dárkový balíček zdarma není v našich silách přidat, že se nám prostě nevejde do marže. Celý postup jsem komunikovala s ČOI a bylo mi potvrzeno, že máme vše v pořádku. Byť jste mi nadále vyhrožovala udáním na inspekci, pokud Vám nevyhovím a další balíček zdarma nedám, nemohla jsem si dovolit Vám toto přání splnit. Inspektor ČOI očekává Vaše udání a my také. Živíme 17 tvrdě pracujících lidí, neředíme naše koření solí a konzervanty, abychom si zvýšili marži a náš bonusový systém udržujeme na hraně tak, abychom mohli být k zákazníkům takto štědří. Mrzí mě, že jste nebyla spokojena, ale snažila jsem se Vám to vysvětlit v poměrně dlouhé emailové komunikaci. Věřím, že darované koření bude chutnat a přeji Vám, ať najdete jiný e-shop, který k Vám bude ještě štědřejší. Myslím, že Vaše recenze a naše byrokratická práce s případnou inspekcí je adekvátní vyjádření Vaši nespokojenosti, na kterou máte jako zákazník právo. O to víc nás to motivuje pracovat a zlepšovat se.

     Ať se Vám daří. S úctou, Veronika Nejedlá Jurásková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Som veľmi sklamaná,nakoľko ešte stále nedorazila moja objednávka.Taktiez chýba akákoľvek komunikácia zo strany predajcu.Posielala som mail,v ktorom som sa dotazovala na stav mojej objednávky a zatiaľ som žiadnu odpoveď neobdrzala.Dipytovala som sa aj prostredníctvom chatu, kde sľubujú odpovedať okamžite,ale aj táto cesta dopadla bezvýsledne.Bol to môj prvý a asi aj posledný nákup.

    Reakce obchodu Koření od Davídka s.r.o.

    Dobrý den Inge,

    moc mě mrzí Vaše nepříjemná zkušenost při našem nákupu. Co si budeme povídat, vánoční sezona byla náročná a vše jsme patrně nezvládli tak perfektně, jak bychom si přáli.

    Kontorlovala jsem komunikaci u kolegyně na zákaznické podpoře a vidím, že na chatu jste nám napsala 6.12. v 7:54 a kolegyně Barbora Vám odpověděla na chat 6.12. v 8:00. Mám tady screenshot konverzace, který Vám mohu zaslat. Je možné, že jste se na chat již nepodívala? Zákaznická linka je u nás v provozu každý pracovní den od 6 do 14 hodin, pouze o Vánocích jsme nabrali malou prodlevu, ale vidím, že reakce opravdu proběhla. Kolegyně Barbora s omluvou uvádí, že o Vánocích máme prodlouženou dobu odbavení objednávky na 5 pracovních dní, o které informujeme v e-mailu s objednávkami. O pár dní později jsme to pro jistotu začali uvádět i přímo na webových stránkách. Objednávka hned ten den podle kolegyně odcházela, o čemž Vás na chatu také informovala.

    Za mě se to takto jeví v pořádku, ale pokud máte ještě jinou zpětnou vazbu, budu za ni ráda, neustále se snažíme naše služby zlepšovat a na příští Vánoce se budeme zase o kus víc připravovat :-)

    Přeji krásné dny.
    S úctou
    Veronika Nejedlá Jurásková, jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlhá čakacia doba dodania
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    doteraz mi nic ani nedoslo ani neodoslali… takze tazko nieco hodnotit…

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tovar som si objednala pred dvoma týždňami a doteraz mi neprišla žiadna informácia čo je s mojou objednávkou okrem hneď prvého e-mailu o tom že platbu obdržali.

  • Nedoporučuje obchod

    • Mydlo a chuť a vona
    • Zvláštne chute
    • Žiadna odpoveď na reklamaciu
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poštovní mělo být zadarmo a nebylo obchod na upomínku nereagoval .

    Reakce obchodu Koření od Davídka s.r.o.

    Dobrý den přeji,

    ráda bych zareagovala na Vaše hodnocení.

    Vaše objednávka byla 13 šufánků koření, tedy 520 Kč. V tuto chvíli máte skutečně nárok na dopravu zcela zdarma. Avšak v dalším kroku jste uplatnil slevový kód ve výši 10% , čímž cena za objednávku spadla na 468 Kč. Tímto hodnota objednávky spadla pod 500 Kč a systém automaticky a správně vyhodnotil, že poštovné zdarma uznat nemůže.

    Děkuji Vám za zpětnou vazbu, určitě to zařadíme na web do sekce otázek a upozornění pro zákazníky, aby se takové situace už neopakovaly a aby to zákazníky nemátlo.

    Vaši reakci jsme obdrželi v pátek v 16:30 a naše zákaznická linka v kanceláři standartně funguje do 15 hodin. Hned následující pracovní den, tedy dnes, se k nám Váš postřeh dostal a situaci jsme začali ihned prozkoumávat. V těchto zdravotně náročných dobách bohužel nemůžeme z kapacitních důvodů provozovat zákaznickou linku mimo základní pracovní dobu.

    Návrh řešení jsem Vám poslala dnes do emailu.

    Přeji krásné odpoledne.
    Veronika Jurásková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží mi nebylo zatím doručeno