• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem předem. Po urgenci, bylo zboží odesláno. Ale, když mi nedorazilo ani po několika dalších dnech, pátrala jsem. Zjistila jsem, že sice do firmy dorazilo, nicméně bez mého jména a kolegyně byla přesvědčena, že jde o bezplatný vzorek a vzala si ho paní ředitelka. Takže já jsem díky této chybě přišla o peníze, za které nic nemám. :-(

    Reakce obchodu Korálky Branelli

    Dobrý den,
    přiznám se, že z Vaší recenze jsem v rozpacích.

    V první řadě se omlouvám, vzhledem k velice dlouhému názvu Vaší firmy a i adresy se jméno na štítek nevešlo a já jsem si toho nevšimla. ALE,

    1) zásilku jste si objednala 8.2. a 9.2. byla odeslána - nezávisle na Vaší "urgenci", ta druhý den opravdu nebyla nutná...

    2) v zásilce byla přiložena vizitka s "poděkováním za NÁKUP a prosbou o Heureka.cz hodnocení" - rozhodně si tedy zásilku kolegyně nemohla splést s "bezplatným vzorkem"

    3) máte fakturu a víte, kde produkty máte, nechápu tedy, proč je stále má někdo jiný?

    I přes to všechno, nevím, proč jste mi psala tuto recenzi a nenapsala jste mi email, ve kterém bych se s Vámi pokusila problém vyřešit. Dala jste mi nízké hodnocení za to, že Vám kolegyně sebrala Vaší věc, to mi nepřijde zrovna fér.

    S pozdravem,
    D. Špetlíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Náramek během tří dnů nepoužitelný ( měděný vzhled)

    Reakce obchodu Korálky Branelli

    Hezký den,
    děkuji za Vaši recenzi a velice mě mrzí Vaše zkušenost s náramkem.

    Toto chování korálků však rozhodně není normální, šperky vydrží běžně dlouhé měsíce, pokud je majitelka "opečovává", pak i roky. Kdyby tomu tak nebylo, řešila bych jednu reklamaci za druhou - kvůli ztrátě postříbření však řeším reklamaci průměrně jen 1x za rok.
    Od Vás mi však reklamace nedorazila, tedy vůbec nevím, kde mohl nastat problém - dodržovala jste pokyny, které uvádím v eshopu? Nekoupala jste se s náramkem či s ním nemyla nádobí? Nestříkala na něj parfém? Stačí také např. jedna návštěva u silného čistícího prostředku (např. Savo) a šperk se zničí rovněž. Nosíte bižuterii běžně? Za 7 let jsem se 3x setkala se zákaznicemi, které měly tak agresivní pot, že korálky také odešly během pár dnů.

    Bohužel tedy mohu jen odhadovat, kde nastal problém, pokud byste mi však poslala reklamaci, samozřejmě bych ji vyřídila k Vaší spokojenosti - vždy reklamace řeším ve prospěch zákazníka.

    Velice se omlouvám za nepříjemnosti, pokud máte zájem náramek reklamovat, ozvěte se mi na email.
    D. Špetlíková

    DOPLNĚNO:
    Vaše reklamace byla vyřízena výměnou náramku za jiný typ, věřím, že již nebudou žádné problémy. Instrukce, jak se o náramek starat najdete zde: https://www.koralkybranelli.cz/o-nas/o-koralcich-branelli/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Korálky Branelli

    Vážená paní Hano,
    Vaši objednávku jste zadala 15.2. - od 14.2. jsem ale byla na týdenní dovolené, o které jsem na stránkách obchodu informovala (zpráva tam byla od 10.2. do 20.2). Bylo zde uvedeno, že zásilky přijaté po 14.2. budou odeslány po 21.2. a jako omluvu obdržíte dárek. Ten jsem do zásilky přibalila a zásilku odeslala do 3 dnů po mém návratu (24.2.), 25.2. pak byla zásilka u Vás.

    Mrzí mě tedy Vaše negativní hodnocení, protože dodací doba, byla s přihlédnutím k mé (jasně na stránkách uvedené) dovolené pouhé 4 dny.

    Rovněž nízké hodnocení kvality komunikace je mi velice líto, protože jste mě nekontaktovala a objednávka tak byla odeslána bez toho, abysme si něco psaly - v komunikaci jinak nemám naprosto žádný problém, jak ukazují všechny spokojené rececenze níže - odpovídala jsem takřka okamžitě i z dovolené.

    S pozdravem,
    D. Špetlíková