Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Ani jedno z feminizovaných CBD semínek nevyklíčilo, dnes jsou ve vatě týden a ani jedno ze 3 semínek za 900,- neklíčí, klíčí jen ty dvě free semínka, co jsem dostal k nákupu, které jsem ani potřeboval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím bez úspěchu objednáno - zboží nikde. Dotaz na dodání zboží ve čtvrtek 7.3. tak prý bude vyřízeno nejpozději v pátek 8.3. prý stěhují sklad. Dnes jsem posílal dotaz před obědem jak to vypadá s objednávkou a po 4 hodinách čekání zatím bez odpovědi.

    Reakce obchodu konoteka.cz

    Dobrý den,


    za vzniklou situaci z důvodu stěhování skladu se zpětně ještě jednou omlouváme a doufáme, že kompenzace za pochybení byla z naší strany dostačující.

    Hezký a zelený den!

    Veronika z Konotéky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    No order number or anything sent to my address

    Reakce obchodu konoteka.cz

    Oh, im sorry about that, maybe technicall issue.
    Did you contact our support?
    The package was sended to you, hope you like the items.

    Jan Šimr, Konotéka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychle vracení penez

    Humus, na eshopu byl stav zbozi "skladem, ihned odesilame". Po 4 dnech, kdy se nic nedelo jsem objednavku zrusil.

    Reakce obchodu konoteka.cz

    Asi se nám někde vloudila chybička, omlouváme se.
    Jasně, člověk čeká že to bude hned, když je to skladem, taky bych byl mrzutej. Možná to někdo vykoupil, to nevím co se tam přesně stalo, nebo nedorazila sms že je tam nějaký zásek.

    Vždy se to snažíme komunikovat, aby zákazník věděl na čem je a mrzí mě, že u vás se to nepodařilo.

    Dáte nám ještě šanci?

    Jan Šimr, majitel e-shopu Konoteka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I když bylo skladem na eshopu, byla mi doručena SMS týden po objednání, že zboží není, okamžitě jsem volal na e-shop, nikdo nezvedal a nikdo nezavolal zpět .

    Reakce obchodu konoteka.cz

    To mě moc mrzí a určitě nechci aby takhle vypadala zákaznická zkušenost. Zrovna jsme měli na e-shopu výpadek z důvodu nemoci, tak se nám balíčky zasekly :(
    Každopádně balíček byl poslán do pár dnů, doufám že je u vás a že aspoň obsah byl v pořádku a dělá vám radost.

    Omlouváme se za pochybení s odesláním i telefony, posílám do mailu omluvu a nabídku slevy jako kompenzaci. Budeme rádi, když využijete. Pokud si to máme strčit za klobouk, tak to chápu a strčím.

    Jan Šimr, majitel e-shopu Konoteka.cz