Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • rychlost-přehlednost
    • korpusy dorazili polámané
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhé čekání na vyřízení objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    Namiesto ivan čaju mi prišlo nejaké smetie zo sena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo v absolutně nepoživatelném stavu. Rozteklé tablety, které ani nejdou vyndat z blistru. Slíbeny peníze do 3 dnů zpět, dnes jsem platbu po 5 dnech urgovala , opět odpověď s příslibem několika dnů, tak doufám , že tomu tak bude.

    Zatím tedy pouze negativní zkušenost . Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguje

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,
    Děkujeme, že jste si našla čas a vyplnila nám recenzi. Chtěli bychom zjistit co přesně nesplnilo Vaše očekávaní nebo se nelíbilo? Můžete nás kontaktovat do e-mailu [email protected] s číslem objednávky a více informacemi?
    Děkujeme,
    Tým Kolobok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nejedlý potravinářský výrobek

    Dne 18.09.2024 jsem zadal objednávku na arménský lavash.
    Objednávku jsem obdržel 22.09.24, ale hned jsem ji neotevřel.
    Dnes, 26. září, jsem otevřela krabici. Arménský lavash se ukázal být nepoživatelný. Poslali jste mi poškozené zboží. Listy jsou slepené a plesnivé.

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,
    Nemůžeme vaši stížnost přijmout, protože jsme vám zboží zaslali v řádném stavu. Rádi bychom vás informovali, že tento produkt vyžaduje chlazení, což mohlo ovlivnit jeho kvalitu. Naši manažeři pečlivě kontrolují kvalitu každého produktu. Odeslání proběhlo 19. a 20. již byla zásilka ve Vašem městě. Otevření balíku proběhlo až 26. září.
    Uplynulo přibližně 7-8 dní od odeslání. Lávash nemůže být uchováván tak dlouho při pokojové teplotě, což může vést k vzniku plísně.
    S pozdravem,
    Tým Kolobok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo čekání na zboží kdy je připraveno k odběru mi dorazí po čtyřech dnech nabídka hodnocení obchodu. Jak asi může vypadat když zboží doposavat nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Sprej proti plísni vytekl do krabice a tím znehodnotil většinu produktu.
    Co k tomu dodat..? Reklamovat to nešlo, aby to vrátila, tak mi žádná přepravní společnost takovou smradlavou krabici nevezme.

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,
    Bohužel jsme od vás neobdrželi žádný e-mail s reklamací těchto produktů. Vždy řešíme reklamace, když nás zákazník kontaktuje a poskytne fotodokumentaci. Také nemáme žádné informace o předchozí objednávce, proto nemůžeme přijmout reklamaci bez jakéhokoli důkazu. Pokud byste nám poskytli fotodokumentaci, nemuseli byste produkty zasílat zpět, a mohli bychom vaši reklamaci vyřídit. Občas se stává, že se produkt může poškodit, a my se snažíme zlepšovat naše služby a zvyšovat kvalitu. Vždy nás můžete kontaktovat na e-mailu [email protected].
    S pozdravem,
    Tým Kolobok

  • Nedoporučuje obchod

    Bylo mi zasláno úplně něco jiného než jsem si objednala

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,
    Důkladně jsme zkontrolovali videozáznam při předání vaší objednávky a jsme si jisti, že byly dodány přesně ty produkty, které jste si vybrali. Vždy se snažíme zajistit vysokou úroveň služeb a přesné dodání objednávek.
    S pozdravem,
    Tým Kolobok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemluví česky, velmi špatná komunikace s obchodem Holešovice
    • Otevírací doba do 21h každý den, přitom tam před 17h nejsou!
    • Přišel email, že vyčkejte na potvrzení objednávky, ale další email nikdy nepřišel!

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,

    rádi bychom reagovali na Vaši zpětnou vazbu. Naši zaměstnanci hovoří česky a poskytli Vám veškeré potřebné informace. Jsme na trhu již 10 let a za tu dobu jsme se s podobnými problémy nesetkali. S našimi obchody můžete vždy komunikovat bez problémů.
    Co se týče otevírací doby, naše obchody jsou otevřené od 9:00 do 21:00, a to bez přestávek. Proto není možné, aby byl obchod v 17:00 zavřený. Po ověření této informace jste nám potvrdili, že jste přišli v jinou dobu a vše bylo v pořádku. Následně jste odmítali, že byste zanechal negativní recenzi.

    Dále bychom rádi objasnili situaci s Vaší objednávkou. Náš řidič Vám objednávku doručil, ale vy jste uvedli, že budete doma až za tři hodiny, a proto jste se rozhodli vyzvednout objednávku sam. Naši zaměstnanci vám poskytli veškeré potřebné informace a nabídli řešení situace.

    Snažíme se vždy vyjít vstříc našim zákazníkům.

    S pozdravem,

    Tým Kolobok

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - obchod nedokáže doručit objednávku z Prahy 9 na Prahu 8 do 24 hodin od objednáni
    - po tel. kontaktovaní z e-shopu objednávku jsem zrušil
    - již zde nenakoupím.

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den, pravidla naší dopravy jsou uvedena na našem webu, rozvoz objednávek v Praze začíná od 13:00, každý den je počet objednávek a trasa různá, takže nemůžeme slíbit přesný čas doručení, pouze v okamžiku odjezdu kurýra. Náš manažer vás o tom informoval, protože jste chtěli doručení do 14:00, ale rozhodli jste se zrušit objednávku.
    S pozdravem,
    Tým Kolobok.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Koupila jsem si formy na kulič, poprosíla jsem aby byly různé barvy, na což jsem dostala všichni formy stejné barvy a dokonce jedna byla ve hrozném stavu.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zakoupené sušené šípky jsou podle mé zkušenosti a jejich barvy cca 5 let staré. To, že nepřekročily expirační lhůtu, je zcela irelevantní, protože tak staré šípky mají minimální, pokud vůbec ještě nějaký, obsah vitamínu C. Tento produkt by se měl prodávat jenom v obchodě s dostatečným obratem tohoto produktu, což KOLOBOK (Koblížek - nevím proč se v ČR jmenuje rusky, kdo asi ví, co znamená kolobok?) není. To není nic proti obchodu, ale proti STARÉMU produktu, který tam jednoduše nepatří.

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    "Dobrý den, zboží v našem obchodě nemůže stát 5 let, a určitě nešípková růže, protože se v našem obchodě dobře prodává a našim zákazníkům se velmi líbí. Je nám líto, že vám šípek nevyhovoval. Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Tým Kolobok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    nechtějí vracet peníze a řešit poškozené zboží

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,
    poslali jsme vám zboží neporušené a pečlivě zabalené, ale protože jste si přáli jej vrátit kvůli nespokojenosti, souhlasili jsme s tím, jelikož máte k tomu právo. Nicméně při vrácení zboží jste ho vůbec nezabalili a poslali ho v původním obalu, aniž byste se starali o to, jak dorazí k nám. Při přepravě byl zboží poškozen. Podle našich pravidel nemůžeme přijmout použité a poškozené zboží. O této situaci jsme vás informovali a zboží jsme poslali zpět na váš adresu. Proto vám nabízíme, abyste neklamali, protože v tomto případě není naše vina.
    S pozdravem,
    Tým Kolobok

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace pobíhá v ruštině. Doručení bylo na jinou adresu, něž byla původně zvolená.
    • V zásilce bylo i poškozené zboží, zabalené tak aby to nebylo vidět.
    • Cena byla oproti uvedené v objednávce vyšší, volila jsem 2 x 0,5 kg chalvy a přišlo 1,2kg v jednom kuse, zboží bylo na váhu ale na webu na to upozornění nebylo.
    • 20 sáčku heny bylo rozházeno po celé krabici.

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,
    Naši zaměstnanci mluví česky a rusky, takže vždy můžete požádat o komunikaci v češtině a s vámi se spojí jiný manažer. Občas služba PPL může doručit zásilku na jinou adresu, pokud bylo vaše výdejní místo uzavřeno.
    Je možné, že při balení došlo k poškození obalu, nikdy však neposíláme poškozené zboží. A náš balíček to nezaznamenal.
    Při odesílání váženého zboží se může váha mírně lišit o 100-150 gramů, což je normální. Není vždy možné odměřit produkt přesně podle váhy.
    Děláme všechno pro to, aby vaše objednávka dorazila co nejdříve a v dobrém stavu. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni, a budeme se snažit napravit všechny chyby.
    S pozdravem,
    Tým Kolobok.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na Alegro vetsina zbozi z Polska je 2-3 krat levnejsi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dostal jsem jinou vodku nežli jsem si objednal
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Маринованные грузди оказались не груздями а скрипицей. Синие снизу и вкус другой. За такие деньги плакать хотелось.

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Добрый день,
    Для начала хотелось бы прояснить что грибы бочковые, а не просто маринованные.
    Во-вторых синие они из-за чеснока в составе.
    Нам жаль, что они Вам не понравились, однако вполне возможно, что вы просто не любите бочковые грибы. Данный продукт мы продаем уже больше 5 лет. Качество и вкус данного продукта лишь поднимают его спрос со временем. В противном случае данный товар бы не продавался.
    С наилучшими пожеланиями,
    Магазин Колобок.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    *proč je zvišena častka nakupu na 2 500,-Kč pry doprava zdarma?
    *suška Maljutka a kroketove suśenky tvrde.

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,
    Děkujeme, že jste si našel čas a vyplnil nám recenzi. Informujeme Vás o tom, že ceny za dopravu se ukazují na naších webových stránkách, takže můžete je prozkoumat před uzavřením objednávky.
    Sušky a krekety jsou tvrdé sušenky. Už jste je u nás objednával téhle výrobky. Žádné složení nebo výrobce se nezměnili - jsou stejné jak byli před tím.
    S pozdravem,
    Tým Kolobok.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Při balení jste umístili hrdla láhví s Kvasem přímo před průsvitnou otvírací přední část Šprotů, při posunu láhví Kvasu v rámci přepravy tyto hrdla prorazily tenkou stěnu Šprotů a všech olej z těchto dvou plechovek Šprotů se vylil do obsahu balíku, který tímto znehodnotil.
    • Při balení jste umístili hrdla láhví s Kvasem přímo před průsvitnou otvírací přední část Šprotů, při posunu láhví Kvasu v rámci přepravy tyto hrdla prorazily tenkou stěnu Šprotů a všech olej z těchto dvou plechovek Šprotů se vylil do obsahu balíku, který tímto znehodnotil.

    Nevýhoda, neprofesionální balení zásilky.

    Reakce obchodu Kolobok.eu

    Dobrý den,
    Děkujeme, že jste si našel čas a vyplnil nám recenzi. Taky děkujeme za zpětnou vazbu. Kdybyste nás ihned kontaktoval telefonický nebo mailem pro vyřízení této situaci - rádi bychom to pro Vás vyřídili. Jinak Váš podnět pomůže nám zlepšit naše služby.
    S pozdravem,
    Tým Kolobok.