Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na eshopu po objednávce byla reakce ca po třech dnech a to negativní, že zboží není skladem. V eshopu jej skladem poukazovali. Nakonec jsem pána ukecal, že mi poslal řidítka starší, za čož mu mnohokráte děkuji. Ale maj tam *** nepořádek***

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které je dle e-shopu skladem po objednání teprve zajišťují u dodavatele

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velký výběr, rychlé dodání
    • nedostatky při vyřizování objednávek

    Zboží dorazilo nekompletní (chyběl objednaný košík na lahev. Po reklamaci mi sice košík zaslali, ale jiný, levnější typ. Přeplatek ceny mi byl vrácen až po další reklamaci.

    Reakce obchodu kolobezky.bike

    Omlouváme se za chybu při vychystávání objednávky. Chybějící košík jsme poslali omylem jiný, ale přeplatek ceny byl zaslán ihned jakmile jsme informaci o omylu obdrželi , bez další reklamace. Vítězslav Klopec