• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo skladem.Přišlo mi pouze potvrzení objednávky.Po týdnu,když se nic nedělo jsem volal na kontakt.Bylo mi přislíbeno,že se mé objednávce budou co nejdříve věnovat.Další týden opět nic a tel.mi už nikdo nebere.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují vůbec na nic.
    • Objednané zboží nedorazilo a nepřišla mi ani žádná zpráva.
    • Na dotaz, zda zboží někdy přijde či ne mi nepřišla žádná odpověď.

    Dle mého názoru obchod pravděpodobně již neexistuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce nereaguje na zakazníky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikoval a po dlouhodobé snaze se dovolat, což se nakonec podařilo, řekl, že výrobek nemá. To však bylo asi 10 dní po objednání. Sami po celou dobu nepodali žádnou informaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníkem

    Dne 8.6.2015 byla ze strany prodávajícího potvrzena objednávka , ale po 10 dnech zatím nedorazilo zboží a ani žádná inf. od prodávajícího.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • nulová komunikace ze strany obchodu
    • dodávka zboží byla zdržena ze strany dodavatele, což jsem se dozvěděla po té co dodáníí trvao přes 13 dní a musela jsem do obchodu volat (na maily nikdo neodpoví, nidko nedá vědět co je se sbožím)
    • spousta věcí na dotaz (na který nikdo neodpoví)

    pokud máte nervy na to v dnešní době čekat přes 12 dní na zboží a nevědět kde je, kdy dorazí. prosím
    ja na to nervy nemám a dnes je norma zboží dodat do tří dnů od objednání a mít o cestě zboží přehled. objednávku jsem zrušila a zboží objednala jinde. nehci čekat dva týdny a poté se dovědět, že možná ještě týden a možnááá ne.
    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V tomto obchodě je to můj první a také poslední nákup. Před 11 dny jsem si objednal kolečkové brusle a jediná komunikace byla o potvrzení přijetí objednávky. Zboží mi stále nebylo doručeno, ani mne nikdo nekontaktoval telefonicky ohledně dohodnutí možnosti zpoždění dodání zboží. A i pře to všechno mi byl poslán e-mail ke zhodnocení nákupu. Hodnotím, velmi špatné a pokud mi do třech dnů nebude zboží dodáno ani mne nebude nikdo kontaktovat ohledně zpoždění dodávky, objednávku zruším a zboží si objednám v takovém obchodu kde si svých zákazníků váží.

    Reakce obchodu Kolečkové-brusle.net

    Dobrý den,
    předem se omlouvám za opožděné dodání a komplikace. Něco málo k vysvětlení opoždění dodání. Objednal jste model bruslí u kterého je uvedeno na "dotaz". Tyto brusle nejsou běžně skladem a musejí se objednávat od dodavatele z Německa (proto termín dodání přesáhl 10 dní). Telefonicky jsem Vás kontaktoval hned druhý den po obdržení objednávky, ale bohužel jsem se nedovolal. Samozřejmě jsem Vám mohl napsat email, který jsem neposal a za tuto chybu se omlouvám. Brusle jsou momentálně skladem připraveny k expedici.

    S pozdravem
    Ladislav Jezdinský
    koleckove-brusle.net
    602881389