• Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem zbozi skladem, nikdy nic nedorazilo, ani zadna komunikace

    v mezicase jsem i stihl kolo, na ktere jsem to mel a 14 dni jsem cekal - prodat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dobry vber kol
    • rychla reakce z e-shopu
    • trochu to vazlo s dorucenim

    Kolo prislo az na druhy pokus. NAvic kolo prislo s praznimi gumamy a z nenastavenymi brzdami (predni bylo treba odvzdusnit) ani prehazkou (neradilo na krajne ozubene kolo). S obchodem som to neresil, spravil som si to sam, nez bych kolo zase musel nekam posilat. Navic k objednavce byla akce, kupon v hodnote 2000Kc na nakup prislusenstvi. Ten take nedorazil :(

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zkušenost. Kola byla upuštěná z důvodu nutnosti kolo instalovat do menší krabice, jelikož "první pokus" nám pro nadrozměry přepravce vrátil. Co se brzdy a přehazovačky týče, mohlo bohužel dojít k poškození při přepravě, to je občasné riziko zasílání kol.

    Objednávkové kupóny byly rozdávány v rámci akce v letním kině v Pardubicích, bylo to uvedeno v detailu akce.

    Jako kompenzaci nepříjemností Vám mohu nabídnout individuální kalkulaci ceny na případné doplňky, které byste si vybral. Stačí uvést mé jméno a odkaz na tuto nabídku v poznámce k objednávce. Děkuji.

    Za Kola Pešek Ondřej Sedlák

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po zadání objednávky mi po pár dnech volali z obchodu, že nyní mají inventuru. Nicméně tvrdili, že zboží mají a jestli nevadí, že ho odešlou později. Domluveno ke spokojenosti všech.
    Bohužel pár dní po ukončení inventury mi přišel mail, že byla objednávka zrušena z důvodu nedostupnosti u dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    příliš dlouhá doba na expedici i u zboží skladem. 3 pracovní dny k expedici je pro dnešní e-shop nemožné. (pokud nedojde k žádným dalším prodlevám, jako že zjistí že zboží skladem je vlastně nenaskladněné)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Skoro nic skladem a dlouhé dodací lhůty

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nic
    • nedoporučuji jak jsem předpokládal zmetek z Číny.

    nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    veškeré zboží, které nabízíme je nakoupeno od oficiálních dovozců do ČR. Pokud nejste s kvalitou zakoupeného zboží spokojen, vždy máte možnost zboží bez udání důvodu vrátit do 14ti dnů od zakoupení. Pokud se vyskytne závada můžete zboží reklamovat (záruka na zboží je 24 měsíců). Kontaktujte nás prosím telefonicky, případně na email [email protected], určitě situaci vyřešíme.

    S pozdravem
    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Sedlovku jsem vracel , protože nefungovala. Byla mně zaslána nová , funkční. Ale zaplatil jsem 117 Kč poštovného , které firma dle obch. podmínek nehradí na rozdíl od jiných. Upozorňuji proto na tento detail v obchodních podmínkách , které je nutno odsouhlasit předem při objednávce.

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    v našich obchodních podmínkách není nikde uvedena informace, že nevracíme poštovné. Naopak poštovné ve většině případů vracíme i nad rámec povinnosti, kterou nám ukládá zákon. Vždy je však potřeba zaslat nám doklad o vynaložených nákladech ze strany zákazníka. Zašlete nám prosím tento doklad na email [email protected] spolu s číslem účtu a poštovné Vám samozřejmě vrátíme.

    S pozdravem
    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Poškozené zboží

    Zboží jsem v tomto ochodě zakoupil i přes vyšší cenu, než u konkurence. Bylo mi zasláno poškozené zboží (na kazetě chybí nýt a je volná), bez toho, aby si toho někdo všiml. Přijde mi, jako by mi to někdo poslal schválně a očekával, že si toho nevšimnu. Bohužel opravdu nemám čas poškozené zboží zasílat zpátky a ještě hradit náklady na dopravné!! Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    ač se snažíme před odesláním zboží kontrolovat každý kus, občas se může stát, že při kontrole zboží před odesláním není vada odhalena. Zákazníkovi je pak zasláné zboží, které je poškozené již z výroby. Rozhodně v tom však není umysl. Pokud taková situace nastane, zákazníkovi objednáváme na vlastní náklady svoz, který poškozené zboží u něj vyzvedne, případně zákazníkovi proplácíme náklady spojené se zasláním zboží zpět k nám a vadné zboží tak na naše vlastní náklady měníme za nové bezvadné. Vždy je však nutné nás o této situaci informovat emailem, případně telefonicky.

    S pozdravem
    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevim
    • nevim

    nevim

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla expedována ve stejný den, kdy jste jí objednal bez jakýchkoli problému. Vašemu hodnocení a nedoporučení tedy nerozumíme. Pokud jste měl s objednávkou nějaký problém, napište nám prosím na email [email protected], abychom jej mohli vyřešit.Děkuji

    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -Objednal jsme páčky Sram X.0 3x10 červené, obdržel jsem mail že mají již jen stříbrné. Zkontoloval jsem si to znovu na shopu (byl tam jiný obrázek) - i tak jsme se rozbohl, že bych je v jiném barevném provedení vzal. Objendávku jsme tedy znovu potvrzil. Obdržel jsem info, že páčky jsou 3x9.

    - Co k tomu dodat :-(

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    popisovaná situace bohužel nastala chybou označení starší zásoby na skladu. Po zjištění skutečného stavu produktu jste byl neprodleně informován a jelikož se jednalo o výprodejové zboží starší zásoby, bohužel již nebylo možné zajistit náhradu zboží v původní požadované specifikaci a objednávku jsme tak po vzájemné dohodě museli stornovat . Za tuto komplikaci se omlouváme a věříme, že se nic podobného již opakovat v budoucnu nebude.

    S pozdravem
    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží se nedá zaplatit kartou ani při inernetovém nákupu a ani při doručení přepravní společností, u které je možné běžně platit kartou. V dnešní době jít vybírat peníze do banky nebo bankomatu, když člověk bydlí v malé obci a do města k nejkbližšímu bankomatu to je x kilometrů, je pomalu situace, kdy se budeme vracet do 19. století. Z tohoto důvodu již u tohoto obchodu nic kupovat nebudu a známým ho nedoporučím.

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    platbu kartou samozřejmě umožnujeme jak přes zabezpečený platební terminál na našem eshopu tak i na kamenných prodejnách. Nevím tedy na jaký problém s platbou jste při objednávání narazil. Pokud jste měl s placením kartou na eshopu problém, napište nám prosím na email [email protected] v jakém konkrétně kroku problém nastal, určitě se na to podíváme a pokud se jedná o technickou chybu terminálu tak jí opravíme.

    S pozdravem
    Velosrevis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nebylo mi oznámeno,že sedlo nemá uchyty na přidělání. Sedlo za 750kč a k tomu si musím ještě dokoupit sedlovku za dalších 500kč. to kdybych věděl tak do toho nejdu. S pozdravem Hlaváček

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    v dnešní době je většina sedel již bez úchytu, jelikož úchyt je pevnou součástí sedlovky. Vzhledem k tomu, že Vaše objednávka byla vyzvednuta osobně, bylo samozřejmě možné přímo na prodejně při vyzvednutí zboží vyměnit za jiné, které by Vám vyhovovalo.

    S pozdravem
    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Moje objednávka:
    • -Pláště
    • -Duše -ventilek na auto
    • -Hustilka -ventilek na malé ventilky PROČ !!!!!!
    • Když si objednávám plášttě,duše a hustilku tak je asi pravděpodobné, že budu chtít duše na KOLO fouknout NE!!!!!!!. Takhle jsem musel kupovat ještě náhradní šlaufek.

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Vážený pane Fixmere,

    Objednávky odbavujeme přesně podle přání zákazníka tzn. že zboží, které si zákazník vybere to expedujeme. Do hlav zákazníků bohužel nevidíme a nemůžeme odhadnout plánovaný účel pro objednávané zboží. Při množství objednávek není možné každou jednotlivou položku kontrolovat a konzultovat se zákazníkem. Pokud si při výběru zboží nejste jistý, stačí výběr konzultovat buď telefonicky, nebo emailem s naším personálem. S výběrem bychom Vám ochotně pomohli.

    S pozdravem
    Veloservs Pešek & syn

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dlouhá dodací lhůta,přišlo jiné zboží.

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla přijata dne 30.12.2014. Bohužel naše provozovna byla od 24.12. - 1.1.2015 uzavřena z důvodu Vánočních svátků. Tato skutečnost byla avízována i na našich webových stránkách. Vaši objednávku jsme tedy zpracovali dne 2.1.2015 a byla odeslána následující pracovní den, což bylo dne 5.1.2015. Zboží bylo zasláno podle objednacího kodu, bohužel dodavatel pod tímto kodem má zřejmě o trochu jiný model. Za chybu se omlouváme a chyba je s Vámi vyřešena telefonicky.

    S pozdravem

    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Přes uvedené informace,že kolo bude posláno seřízené a připravené k provozu, stálo mě to ještě dalších 500 Kč v servisu, kde kolo museli seřídit, dokonce museli vyměnit brzdové špalíky, dodané byli nevyhovující.

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,
    kola jsou vždy odborně sestavená a seřízená. Jelikož jsme omezení co se týká rozměrů balíků kol, je kolo částečně demontováno, tj. je sundáno pouze přední kolo, pedály, v některých případech i sedlo a řídítka jsou naklopena tak, aby se celé kolo vešlo do krabice. Kolo je vždy pečlivě obaleno aby nedošlo k poškrábání a chráněno proti případných narazům. Žádná z demontovaných částí samozřejmě nemá vliv na chod řazení, brzd apod. Pokud kolo špatně řadí, popř. jsou rozcentrovaná kola, je možné, že při přepravě došlo k mechanickému narušení a je nutné toto reklamovat u přepravce a zároveň dát na vědomí i nám. Společně s kolem jsou také zaslány Pokyny k sestavení jízdního kola. Emailem Vám také bylo sděleno, že pokud budete mít jakékoliv komplikace ohledně složení, samozřejmě se Vám pokusíme pomoci s montáží i nadálku. Brzdové špalky jsou dodávány ty nejzákladnější a je možné, že při pokusu o nasazení kola zpět nebyly nasazeny do správné pozice, tudíž Vám zasahovaly i do oblasti plášťů a tím pádem brzdy drhly.

    S pozdravem

    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • objednal jsem bajk ktery mel byt serizen jeste jsem se telefonicku ujistoval ze pry bude vsechno serizeno ale bohuzel bych rek ze se na to nikdo od vyrobce nepodival presmykac neserizen brzdy total spatne vydle to same v czkloservisu jsem musel nechat vetsi hotovost za kompletni serizeni

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    veškerá kola, která zasíláme jsou kompletně seřízena, včetně přesmykačů, brzd apod. Vidlice bývají kompletně seřízené taktéž.
    Kola jsou před zabalením odzkoušena mechanikem, zda je vše seřízeno a poté se balí.
    Vše je pečlivě zabaleno a obaleno, tak aby nedošlo k mechanickému poškození.
    Z kola jsou sundané pouze pedály, přední kolo a sedlo, takže ke kolům jsou vždy poslány i Pokyny k sestavení.
    Kolo nelze nikdy zasílat celé z důvodu omezení rozměrů zásilek u našich přepravních společností, které nabízíme.
    Bohužel se může stát, že při přepravě není s balíkem zacházeno šetrně a tudíž může být zásilka nějakým způsobem poškozena.
    Pokud je toho zjištěno po rozbalení, měli jsme být kontaktováni jak my, tak i přepravce.
    Moc mě mrzí vzniklá situace.

    S pozdravem

    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Že se na zboží,můžete dlouho těšit
    • Nedostatek zboží na skladě.

    Radši jděte do krámu,tenhle eshop je nepoužitelný.

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    Dne 21.08.2014 jsme se Vás pokoušeli telefonicky informovat o stavu Vaší objednávky, ale bohužel bezúspšně. Byl Vám proto odeslán email, kde jsme Vás informovali o pozdržení objednávky kvůli velkému vytížení dodavatele s tím, že zboží by mělo dorazit v úterý 26.08.2014. Dne 25.08.2014, jsme se Vám opět nedovolali, kde jsme Vás chtěli informovat o stavu Vaší objednávky s tím, že nám dodavatel sdělil, že daný plášť není skladem a že mají skladem ten samý plášť ale s reflexním pruhem. Byl Vám proto odeslán opět email o tomto společně s informací, že daný plášť je zadán do výroby v Německu a jejich dodání by bylo cca 2-3 týdny. Chtěli jsme Vám nabídnout proto model s reflexním pruhem a nebo jsme chtěli vědět, zda si počkáte na plášť, který jste si původně objednal. Původně objednaný plášť skladem nebyl, což bylo patrné z našich stránek (Dostupnost - skladem u dodavatele - Dodací lhůta 72 hodin. ). Bohužel ani na jeden email nebyla žádná Vaše reakce, či odpověď a ani se Vám nedalo dovolat.

    S pozdravem

    Veloservis Pešek a syn

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Předražené poštovné

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den,

    ceny poštovného bohužel určují přepravní služby. Snažíme se však nabídnout alternativní dopravce k České poště, u kterých je cena za poštovné nižší. Případně lze zvolit osobní odběr u kterého není poštovné účtováno.

    S pozdravem
    Veloservis Pešek & syn

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široký sortiment
    • neaktuální údaje na stránkách obchodu, tedy zboží "skladem" či dálší

    dodací lhůta 8 dnů je v současné době jak z doby kamenné

    Reakce obchodu Kola Pešek

    Dobrý den pane Horáku,

    ve Vašem případě bohužel došlo ke zdržení na straně výrobce u jedné položky z objednávky (která však nebyla uvedená jako "skladem"). O této skutečnosti jste byl v čas informován telefonicky naší pracovnicí a se zdržením jste souhlasil. Z tohoto důvodu došlo k delší prodlevě mezi objednávkou a expedicí.

    S pozdravem
    Veloservis Pešek & syn