Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kolo mělo být seřízené a připravené. Tyto slova jsem slyšela od paní prodavačky i od pána že je kolo připravené a seřízené a že stačí přijít v září po sezoně a kolo opět seřídí. Chyba doma jsme zjistily že to tak není špatně seřízena brzda. Kolo opět musím od Prahy dovést do Hořic. Po této zkušenosti si ani helmu v obchodě nekoupím

    Reakce obchodu Kola Luňák

    Při osobním odběru jsem vydali omylem dětské kolo s polovičním seřízením, což je naše chyba, zákazníkovi jsem nabídli odvoz kola na naše náklady a seřízení nebo vrácení peněz . Chybu jsme uznali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Obchod neprodává za ceny které má na internetu a pak se vymlouvaji že za takovou cenu kola nemůžou prodávat

    Reakce obchodu Kola Luňák

    Zákazník objednal kolo v hodně 79 990,- za cenu 325 ,- Kč, v té době na naši webové stránce byl problém s přenosem dat a cen.
    Obratem jsme zákazníka informovali a omluvili si za problém , který jsme řešili s IT pracovníky . Snad zákazník pochopí , že nemůžeme zboží prodávat za cca 0,4% ceny, spíše bychom uvítali upozornění na chybu než kritiku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod přestože přijal objednávku s tím, že zboží je na skladě, cca týden nereagoval. P. Luňák nereagoval ani na můj tlf. a druhý den mi sdělil emailem, že zboží již nebude, že si info ověřil od dodavatele...Takto se seriózní obchod nechová...Stačilo napsat dostupnost zboží po ověření atd. Syn by už kolo dávno měl...odjinud.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabídka na internetu není pravdivá. Obchod nabízí kolo za cenu, za kterou Vám ho pak neprodá. I když uvádí slevu, poté Vám napíše, že byla chyba v systému. Nedoporučuji, je to matoucí a klamavé.

    Reakce obchodu Kola Luňák

    Cena na internetu byla zadána 10x menší než je normální cena, z důvodu zapomenuté nuly. Vybraný model 2020 má normální cenu 10 490,- Kč na webu se nám zobrazila cena 1 049,- Kč . Zákazník kolo objednal na dvou objednávkách , obratem jsme to řešili omluvou a vysvětlením, kde se stala chyba. Bohužel, zákazník nám ihned vyhrožoval oznámením na ČOI. Cenu zboží jsme ihned opravili. Chybovat je lidské.....