Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále nevím nic o stavu mé objednávky. Jsem velice zklamána..

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • sídlo Karlovy Vary
    • e shop -vysoké náklady na vrácení zboží viz ceník České pošty. V mém případě by bylo poštovné 130,0 Kč cena zboží byla 212,0 Kč.

    Reakce obchodu Kokiskashop

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci.

    Bohužel nemáme možnost ovlivnit ceny přepravců. Můžete si vybrat z několika možností, jakým způsobem zboží odeslat zpět – můžete si zvolit například přepravní společnost Českou poštu, Zásilkovnu nebo využít služeb webové stránky Zaslat.cz. Volba přepravce je zcela na Vás.

    Pokud máte možnost, můžete zboží osobně předat na našem výdejním místě, kde se kolegové postarají o rychlé vyřízení.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním krásného dne za tým Kokiska s.r.o.
    Jana

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží bylo ve 2 balících,jeden byl větší a špatně zabaleny ,rozpadl se,což mělo vliv na kvalitu přepravovaného zboží.

    Reakce obchodu Kokiskashop

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Na základě naší komunikace jsme Vám založili reklamaci, která byla následně kladně vyřízena formou slevy, se kterou jste souhlasil.

    Děkujeme za Vaši spolupráci a omlouváme se za nepříjemnosti.

    S pozdravem a přáním krásného dne za tým Kokiska s.r.o.
    Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nesrovnalosti mezi vystaveným zbožím a skutečnými parametry.
    Neuvedeno že produkt nemá český překlad!!!
    Po reklamaci. že jim chybí návod v češtině, jen strohá omluva. že jim to výrobce nedodal. Žádná snaha o nápravu problému. po dotazu jestli by prodejce v česku měl dodat i český návod. tak jen klid v éteru.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nekvalitní zboží, po jednom dni se utrhl suchý zip, který má upevnit boční plachtu k noze stanu !
    • Stejný stan se dá pořídit v řetězci Globus či v Polsku do dvou tisíc Kč. !!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Barva fleky,špatně natřeno. Je flekatá.
    • Díry na spojovací kolíčky nesouhlasí.
    • Prostě je to odfláknuté.

    Napsala jsem reklamaci nikdo se neozval. Už si u této firmy nic nekoupím.

    Reakce obchodu Kokiskashop

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. Na Vaši žádost jsme založili reklamaci, kterou jsme následně vyřídili. Během naší komunikace jsme zjistili, že jste si zboží sestavila, a proto jsme na základě Vaší žádosti poskytli slevu jako kompenzaci.

    Ještě jednou se omlouváme za všechny nepříjemnosti a děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem a přáním krásného dne za tým Kokiska s.r.o.
    Jana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na začátku milá operátorka, která mi ovšem dala 3 informace a všechny 3 byly přesně obráceně.
    • Velká nevýhoda byla, že první mylná informace byla o produktu a byl úplně jiný, než ten co mi bylo slíbeno. Další to, že jsme měli domluvený způsob dodání a to také 3 dny potom na základě slov druhého operátora neplatilo. 3. bylo to, že mi bylo slíbeno, že zboží až dorazí zkontroluji, abych případně nejel zbytečně přes půl republiky, ale bohužel to na základě slov druhého operátora, taky nebylo možné. Od začátku dokonce vše naprosto špatně. Velmi nedoporučuji!!

    V případě mého obchodu od začátku dokonce velký průšvih

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi bylo castecne poskozene, chybejici dil byl nahrazen neodpividajici casti z jineho slunecniku.

    Reakce obchodu Kokiskashop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a upřímně se omlouváme za vzniklé potíže. Rádi bychom uvedli, že Vám byla nabídnuta sleva jako kompenzace za chybějící díl, abychom tak alespoň částečně vyrovnali škody, které jste si opravil/a svépomocí.

    Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou odpověď na naši nabídku slevy.

    Ještě jednou se omlouváme za veškeré komplikace.

    S pozdravem a přáním krásného dne za tým Kokiska s.r.o.
    Jana

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace a rychlost dodání
    • Nabízejí nekvalitní vyrobky
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Osobně jsem si vyzvedl multifunkční hrací stůl, který byl s vadným dílem a díky tomu nelze stůl složit aby správně sloužil, ještě ten den, jsem nahlásil svůj problém. Teprve až druhý den přišla zpráva, že můj problém byl předán na reklamační oddělení a od té doby žádná reakce. Zatím se mi vůbec nelíbí přístup obchodu k řešení věci. Problém vznikl u prodejce, hned v první den koupě a že by byla rychlá odezva, to se doopravdy říct nedá. Je možné, že to je prostě jen jeden kus a zrovna jsem na něj natrefil, ale to nebrání v profesionálnějším a lepším zákaznickém přístupu.

    Reakce obchodu Kokiskashop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste měl negativní zážitek s našimi službami a rádi bychom toto nedorozumění objasnili.

    Rádi bychom vysvětlili, že naše reklamační oddělení má standardní lhůtu 3 pracovní dny na odpověď na podání reklamace. Bohužel, Vaše reklamace byla zadána v odpoledních hodinách, když už naši kolegové z reklamačního oddělení nebyly k dispozici, což způsobilo, že jsme na ni mohli reagovat až následující den.

    Momentálně se náš tým v reklamačním oddělení aktivně zabývá Vaší reklamací a pracuje na řešení situace. Jakmile budeme mít další informace ohledně postupu, budete informován.

    Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které tato situace mohla způsobit. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uděláme maximum, abychom ji zajistili.

    Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost.

    S pozdravem a přáním krásného dne za tým Kokiska s.r.o.
    Jana

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Hlavně že posílají dotazy jak jsem spokojen se zbožím, které jsem do dnešního dne neobdržel a již o nšj nemám zájem

    Reakce obchodu Kokiskashop

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Nutné je však zmínit, že Vámi vybrané zboží bylo s dostupností týdne. To tedy znamená, že zboží bude za týden od objednání expedováno a poté má přepravce bude mít 1-2 pracovní dny na doručení.

    Děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost, zejména vzhledem k vlivu velikonočních svátků na proces doručení.

    Jsme tu pro Vás a chceme zajistit, abyste byl s našimi službami spokojen.

    S pozdravem a přáním krásného dne za tým Kokiska s.r.o.
    Jana

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ačkoli je sklad i výdejní místo v jednom městě tak ve čtvrtek jsem objednal a k vyzvednutí bylo až v úterý po obědě a ještě mi volali ať si to rychlé vyzvednu že to bude uložený jen do středy :-( Oproti jiné firmě s autodíly kde to večer objednám a ráno je to na prodejně k vyzvednutí tuto společnost nedoporučuji pokud něco potřebujete rychle

    Reakce obchodu Kokiskashop

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za komplikace.

    Vaše objednávka byla pozdržena kvůli přesunu na nové výdejní místo.

    Chceme Vás ujistit, že nám velmi záleží na Vaší spokojenosti a jsme si vědomi toho, že tento přesun mohl způsobit nepříjemnosti.

    Snažíme se co nejlépe zvládnout tuto změnu a zajistit, aby naše služby byly nadále kvalitní a spolehlivé. Omlouváme se za případné nepříjemnosti a věříme, že nám v budoucnu dáte příležitost napravit chybu.

    S pozdravem a přáním krásného dne za tým Kokiska s.r.o.
    Jana

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží jsem nedostal 4.1.2024 mě přišla že je to na cestě