Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta.
    Po týdnu zboží nebylo stále doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zatím nepřišlo stále čekám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nedorazilo a již o něj nemám po takové prodlevě zájem. Jsem nemile zklamaná.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na zboží jsem čekala 6 dni a to je pro chovatele dlouhá doba.Jinak balík přišel v pořádku.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Podložka přišla včas, ale papírový obal byl zvlhlý, vzhledem k igelitovému přebalu nemohl navlhnout cestou. Vlastní podložka je ušpiněná, nejde umýt. Je pro pejsky, funguje, vracet nebudu, ale její stav nehodnotím úplně kladně.

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den,

    omlouváme se a sjednáme nápravu.

    s pozdravem,
    kockapes.com

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí výrobky, které nemají skladem, přestože jejich systém umožní objednat. Nabízí tak i vyýrobky, které již delší dobu nejsou k dispozici.

    Ztráta času, objednáte, pošlete peníze, pak Vám zavolají, že výrobek nemají, že jsem přehlédl poznámku na dotaz a vráti peníze. Ztráta času.

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den, pane Jiřičko,
    Ano Vámi zmíněná situace opravdu může nastat, když si zákazník nevšimne, že je zboží označeno "na dotaz" a ano jak píšete v těchto případech zákazníkům voláme a pro aktivně to s nimi řešíme většinou k jejich spokojenosti, ale vždycky se to nepovede.
    Přeji Vám 100% úspěšnost a spokojenost ve Vaší veterinarní praxi.
    Děkujeme za recenzi,
    S pozdravem,
    Jan Hlava
    kockapes.com

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi fakturu na zaplacení předem a po zaplacení mi sdělili, že zboží není ani již nebude.

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den, Dagmar,

    Máme to tak nastaveno, pokud si člověk objedná zboží které je na dotaz a chce platit převodem tak mu systém vystaví podklady pro zaplacení. Jak sama píšete o vzniklé situaci jsme vás informovali a řešili ji i s dodavatelem jestli je ještě schopen vestu dodat. bohužel nebyl tak jsme vám finanční prostředky poslali zpět. Nemáme zakázaný nakup do minusu. stojí to sice více času, někdy i negativní hodnocení, ale pokud si zákazník objedná zboží které je na dotaz, tak se většinou sehnat dá, takže každému zákazníkovi voláme a probereme s ním jaké jsou možnosti. Lidé oceňují, že se o ně staráme a hledáme cesty i vám jsme nabídli možnosti, které pro vás tedy nebyli přijatelné, ale s tím jestli bude vesta oranžová a nebo oranžová se vzorem se nic dělat nedalo.

    Tím bychom chtěli zároveň poděkovat všem našim zákazníkům za spolupráci v této nelehké době a popřát pevné zdraví.

    Mějte se krásně,
    Jan Hlava
    kockapes.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som si 2x12kg balenie granulí. Zaplatila kartou.O pár dní mi Kočkapes volali,že tovar už nemajú.Ponúkli mi nevýhodne iný tovar v menšom balení a za vyššiu cenu.Myslím,že predajca mi mal určite ponúknuť kompenzáciu.Peniaze mi na účet už vrátili.Keďže som platila zo slovenskej karty,vzhľadom na pohyblivý kurz Čk voči Euru som o pár Eur prišla.

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den,

    Nebudeme tady ztrácet drahocenné chvíle, takže jen krátké a stručné vysvětlení.
    1. Zboží bylo označeno jako vyprodané.
    2. objednáno bylo 25. 10. 20 17:45. volali jsme 26.10. 9:25 a 27.10. v 10:05 bylo spojení navázáno.
    3. Vzhledem k tomu, že bylo placeno přes GoPay, tak jsme provedli refundaci 27.10. v 10:12.( o moc rychleji to nejde )
    4. nabídli jsme nejadektvátnější možnou náhradu. Za to že značka udělala z 14kg pytlů, pytle 12kg prodejce nemůže, je to trend dnešní doby.

    děkujeme za recenze,

    S pozdravem,

    Jan Hlava

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávka přišla v pořádku,ale po vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní,jsem musela několikrát urgovat vrácení platby.Vím,že je ze zákona 14 dní,ale čekat do posledního dne a poslat peníze až po mém telefonátu,je trochu divné.Reakce na zprávy a email byla nulová :-(

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den,
    Z naší strany k žádnému pochybení nedošlo, platební úkony se zadávají postupně. když to shrneme, Zboží k vám bylo doručeno správné, ve správný čas a v pořádku, peníze vám byli vráceny taky v čas. Jedna rada na závěr, když si objednávám klec na papouška změřím si místo kam ji chci dát a tím získám představu jestli se mi tam vejde a jak je ta klec vlastně velká. Děkujeme za reakci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ač měli na svých stránkách zboží uvedeno "Skladem", tak mi následně volali, že zboží momentálně nemají.

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den,

    Ano máte pravdu, šampon opravdu nebyl skladem a informovali jsme vás téměř okamžitě.
    Víc jsme proto bohužel udělat nemohli a věřte nám, že kdybychom mohli tak rádi uděláme.

    Děláme co můžeme a tady je vidět, že výjimka potvrzuje pravidlo. Na 1 negativní recenzi máme
    22,16 pozitivních toto číslo chceme zvedat a vy nám s tím můžete pomoc.

    Děkujeme našim zákazníkům za recenze, jsou velmi důležité pro nás i pro naše nové zákazníky.

    Zde je celkové hodnocení e-shopu:
    https://www.kockapes.com/hodnoceni-obchodu/

    s pozdravem,
    Jan Hlava

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hračka zřejmě není vůbec cítit šantou, kočka vůbec nereaguje

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velice mrzí, ještě jsme takový podnět nezaznamenali. Myšku nám můžete poslat zpátky na naše náklady popř. kontaktovat náš obchod a my situaci s myší vyřešíme.

    s pozdravem,

    kockapes.com

  • Nabízejí zboží,které není skladem

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den,

    Omlouváme se za vzniklé potíže, pokud u nás budete, nakupovat je pro vás připravena sleva 100 Kč.
    Feed se aktualizuje několikrát denně, takže pokud se zboží doprodá nemusí tam být vždy aktuální info.

    S pozdravem,

    Jan Hlava

    • Bohužel zboží ještě nemám

    Bohozel jsem po týdnů musela sama zavolat co je z objednávkou bylo mi uděleno ze byl výpadek zboží ještě nemam

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den,

    Omlouváme se, zboží které jste objednala bylo dané na dotaz. zavolat jsme samozřejmě měli. a je přepravováno ČP zjišťuji kde je.

    s pozdravem,

    Jan Hlava

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi stále ještě nebylo dodáno!!!!!

    Reakce obchodu KOCKAPES.com

    Dobrý den,

    za vzniklé nepříjemnosti se omlouvám, byli jsme spolu telefonicky domluveni, bohužel dodání zboží se protáhlo ze strany dodavatele.

    s přáním krásného dne,

    Jan Hlava