Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Na vašich stránkách píšete:
    Kromě estetičnosti nabízí řadu praktických výhod: kanál pro vedení kabeláže a možnost odsunutí horní části bez nutnosti demontáže v případě malování či tapetování.
    Bohužel mi přišla lišta se středním kanálem, bez možnosti "sundat horní část lišty při malování.
    Celá dodávka poputuje do sběrného dvoru.
    Díky

    Reakce obchodu Koberce K+K

    Dobrý den,

    lišta se odklonit pro účely malování dá, náš tým Vás bude během dnešního dne kontaktovat a vysvětlí Vám, jak postupovat. Pokud přesto nebudete s produktem spokojený, samozřejmě se dá zboží v zákonné lhůtě 14 dnů bez problémů vrátit.

    Tým Koberce K+K

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Už 5 pracovních dní probíhá příprava objednávky

    Objednávka stále nedorazila tak nemůžu hodnotit

    Reakce obchodu Koberce K+K

    Dobrý den,

    u Vámi vybraného kusového koberce je uvedeno, že bude odeslán do 15 pracovních dnů (https://www.kobercekk.cz/sortiment/kusove-koberce/61793-kusovy-koberec-funny-2101-pink-4058819106983.html), protože se jedná o zahraniční koberec na objednávku. Uvedená doba dodání tedy bude dodržena. Pokud Vám termín dodání nevyhovuje, je samozřejmě možné objednávku zrušit, ale byla by to škoda, protože jste si vybrala opravdu vkusný koberec.

    Tým Koberce K+K

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednáno více jak před týdnem. Zatím žádná informace o vyřízení.

    Reakce obchodu Koberce K+K

    Dobrý den,
    u kusového koberce který jste objednávala byla uvedena poznámka odesíláme do 7 pracovních dnů. Tato dodací doba určitě bude dodržena. Hezký den Jan Vala

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost dodání zboží
    • není možnost platit kartou
    • možnost vrátit zboží na místě odběru
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnešního dne stále objednávku připravují.

    Reakce obchodu Koberce K+K

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, bohužel PVC bylo na prodejně skladem, ale Vámi vybraný dekor lišt bohužel ne. Dopravce nám nebyl schopen lišty přivést během minulého týdne. Od 6.4. je objednána doprava na prodejnu v Děčíně, a ani po urgencí přepravce zásilku nevyzvednul. Velice se omlouváme a až bude zásilka na prodejně kompletní budete informován. Také bude pro Vás jako omluva nachystán malý dárek. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nedají vědět kdy bude objednané zboží dodané. Až po převzetí zásilky. Napíšou, že zásilka byla odeslána.

    Reakce obchodu Koberce K+K

    Dobrý den,
    bohužel systém rozesílání emailu o objednávkách byl přetížen a upozornění o stavu objednávek se opozdilo. Omlouváme se za vzniklé potíže. S Pozdravem Jan Vala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré zabalení proti ušpinění.

    Slíbeno rozřezání na 2kusy,dodáno vcelku.Kdybych nebyla ujištěna o této službě,ani bych ho nekupovala.

    Reakce obchodu Koberce K+K

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace, chyba byla na naší straně v centrálním skladu si nevšimly Vaší poznámky o rozříznutí koberce. Ještě jednou se omlouváme a pokud budete chtít příště uskutečnit další objednávku máte od nás slíbenou slevu 15%. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21.12. jsem uhradila nákupa a zboží stále nedorazilo...údajně z důvodu přetížené dopravy.

    Reakce obchodu Koberce K+K

    Dobrý den, velice se omlouváme za pozdní dodání zakázky. Na internetu jsme měli informaci o dodání zakázek objednaných přes eshop v průběhu Vánočních svátků. U zakázek uskutečněných po 15.12. jsme negarantovali doručení do Vánoc, s tím že jejich expedice může proběhnout mezi svátky a nebo až po 4.1.2021 dle vytížení doprav. Omlouváme se za vzniklé problémy. Je to pro nás ponaučení pro příští rok, aby jsme přehledněji informovali o průběhu zakázek v tomto období.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná zpráva, že by zboží bylo na skladě , nechápu

    Reakce obchodu Koberce K+K

    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat na podrobnosti k Vaší objednávce, dle mých informací jste byla telefonicky informována z naší prodejny v Milevsku o stavu Vaší zakázky a jejím zdržení na cestě z centrálního skladu. Rádi bychom měli podrobnější informace, abychom mohly odstarnit případné nedostatky. Hezký den Jan Vala