Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zatím jsem nic nedostal?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo automatické potvrzení a nic dalsiho
  • Nedoporučuje obchod

    S obchodem jsem již podruhé nespokojena, slibují 2-3 dny dodání do obchodu a čekám už týden, nejde se dovolat do obchodu. A při osobní návštěvě mi tvrdí, že se zboží teprve vyskladňuje!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednávce mi nikdo nedal vědět, co a jak s mým objednaným zbožím, až po mém dotazu, jak to s objednávkou vypadá, mi konečně bylo zděleno, že zboží je nedostupné. Kdyby mne upozornily dříve a né až na můj dotaz, mohl jsem si zboží objednat jinde. Dnes je již kalendář všude vyprodán a díky laksnímu přístupu tohoto e-shopu, jej nemám kde sehnat! Km.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Po vystátí fronty mi paní řekla, že objednané knihy k vyzvednutí jsou ,, vzadu,, šla jsem tedy stát do zadu,po převzetí jsem s nimi šla opět stát do první fronty,kde mi paní knihy podala nezabalené,na ani v papírové tašce... Příště bude rychlejší knihy objednat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušení objednávky zboží, které bylo skladem

    Zboží bylo v e-shopu skladem, nicméně po cca tydnu mi napsali, ze ho nenašli a objednávku mi stornovali. Peníze vrátili.
    Nicméně bych byla rada, kdyby takovou informaci oznámili dříve. Mohla jsem si zboží zajistit jinde. Možná kdyby nebylo před Vánocemi, odezva by byla rychlejší, tezko říct.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, obchod neodpovídá na zprávy, kdy zboží dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé doručení zboží
    • Byla mi doručena jiná varianta zboží, než jaká byla uvedena na obrázku, v popisu zboží nebylo upřesněno, že existuje více variant a že budou vybírány náhodně.

    Pravděpodobně by šlo nedorozumění jednoduše vyřešit výměnou, v našem případě šlo o dárek, který jsme v daný den potřebovali, a proto jsme si nezvolenou variantu ponechali.

  • Nedoporučuje obchod

    1.8.2023 jsem si u Vás objednal dvě knihy,č.obj.2023089056,následující den přisla odpověd,že zbží bylo odesláno,bohužel jsem objednané zboží neobdržel ale dotazník o spokojenosti už přišel,tak teda nevím co mám hodnotit.V.Černý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel email na hodnocení, ale zásilka zboží ještě nedorazila tak nevím

  • Nedoporučuje obchod

    • E knihu, kterou jsem si objednal a zaplatil, která mi došla do počítače nemohu číst a stáhnout do čtečky. Tak že jsem vyhodil 225Kč.

    Reakce obchodu Knihkupectví Daniela

    Dobrý den,
    bohužel nedokážeme ovlivnit to, že si neumíte nahrát funkční e-knihu do své čtečky ani po telefonické konzultaci.

    S pozdravem
    Knihkupectví Daniela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nedorazilo. Není prý na skladě. Nebyla jsem o tom informována. Až při vyzvednutí jsem se dozvěděla... No ono už není, nějak se to nedalo vědět....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace
    • zboží nedodáno
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží ještě nedorazilo, ani nemám žádné zprávy, kdy bude odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    • Již 3 týdny čekám na objednané zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnešního dne zakazka nedorazila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihkupectvi slibuje dodani do dvou dnu. Jiz tyden cekam a balik nikde a nikdo o baliku nevi. Ani na depu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené. Omylem jsem zřejmě objednal audio CD, které ani nemám kde přehrát. Odpověď na můj dotaz byla, že zboží poslali správně a poškozené zásilky že nevyměňují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod měl zboží skladem. Po týdnu na můj dotaz, kdy bude zboží dodáno, mi příšla strohá odpověď s informací, že moje objednávka byla stornována bez slova omluvy nebo zmínky o tom, kdy a jak vrátí peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo!