Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • produkt balí do malých krabic a zboží přišlo poškozené

    Nevím, jestli to má být nějaký špatný vtip, nebo je to u vás nějaký zavedený obyčej ale když jsem si rozbalil balíček od vás, nevěřil jsem vlastním očím.....krabice lega tam byla nacpaná tak že nešla ani pořádně vyndat a je pomačkaná na vícero stranách a místech, není se čemu divit, když krabice lega je stejně velká jako ta přepravní včetně bublinkové folie , navíc nejde o úplně levnou záležitost a jedná se o větší lego, objednal jsem si u vás poprvé a také naposledy , řekl jsem si že dám šanci jiné společnosti co na českém trhu obchoduje s Legem , ale měl jsem zůstat tam kde jsem objednával vždy před tím, máte se co učit od konkurence , minimálně co se balení zásilek týče je to oproti konkurenci nesrovnatelný rozdíl , jsem velmi zklamán.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neznám
    • Po deseti dnech od objednání mám stále pouze prvotní info, že objednávka se zpracovává. Jako kontakt pouze email.

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    moc se omlouváme za toto prodlení s doručením Vaší objednávky. Velice nás to mrzí. Bohužel náš hlavní dodavatel nám nedovezl zboží v termínu, jak avizoval. Poučíme se z toho a příště raději nebudeme umožňovat předobjednávky, protože to potom může dopadnou takto. Vidíme, že balíček již máte u sebe.

    Ještě jednou se omlouváme.

    S úctou



    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatim nemuzu o rict balicek jeste nedorazil jelikoz to je darek tak mam uz nervy

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    moc se omlouváme za toto prodlení s doručením Vaší objednávky. Velice nás to mrzí. Bohužel náš hlavní dodavatel nám nedovezl zboží v termínu, jak avizoval. Poučíme se z toho a příště raději nebudeme umožňovat předobjednávky, protože to potom může dopadnou takto. Vidíme, že balíček již máte u sebe.

    Ještě jednou se omlouváme.

    S úctou



    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doba dodání - ač mělo být skladem, zatím zboží za více jak týden nedorazilo, stejně tak nedorazila ani žádná informace o dodání. Pouze 2x přišel dotazník spokojenosti :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • veliký výběr zboží
    • zmatená komunikace
    • stav vyřizování zásilky lze zjistit jen po registraci

    Týden po objednávce žádná informace o jejím stavu. Rozhodla jsem se pro storno, což mi obchod potvrdil. O den později napsal dopravce, že přivezou zásilku, obchod potvrdil, že je připravená k expedici. Další info bylo, že ji nestihli stornovat, ať ji nepřebírám (až se jim vrátí, že mi pošlou peníze). Neskutečné zmatky!!! Raději jsem převzala zboží, než stejné zmatky s penězi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • špatná, zmatená a pomalá komunikace
    • dodané jiné zboží v nižší hodnotě
    • ani po týdnu stále nemám správné zboží

    Přišlo mi úplně jiné zboží než jsem objednala a ještě v nižší hodnotě než jsem hradila dobírku, obchod po týdnu nedodal správné, komunikace vážne i přesto, že ode mně všechno obdrželi :-( byl to dárek pro syna k narozenínám a situace je opravdu nepříjemná

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    přijměte moji velikou omluvu za naše pochybení. Upřímně nás to velice mrzí. Není naším záměrem posílat jiné položky než si zákazník objedná a naprosto si uvědomujeme, co tím způsobujeme :-(. Rád bych ještě zmínil, že se u nás rozhodně nemusíte bát, že bychom Vás chtěli jakkoliv poškodit. Pokud Vám vznikla jakákoliv škoda, tak mi prosím napište na [email protected], osobně se o to postarám. Naším cílem je, aby byl zákazník spokojený, poté budeme i my.

    S úctou



    Michal Zítko
    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    podle sledovaní zasilky ještě ani neodesláno

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za problémy s Vaší objednávkou. Zásilka se bohužel ztratila při předání dopravci. Museli jsem tedy odeslat nový balík, který Vám byl doručen. Každopádně se ještě jednou omlouváme za způsobené problémy.

    S úctou



    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Od 21.7 jsem objednala zboží, přišel pouze jeden dopis s potvrzením objednávky. Do 25.7 neměla absolutně žádné informace. Sama jsem 25. července napsala dopis o stavu mé objednávky a až poté mi přišla odpověď, že už je na prodejně. Jedná se o dětský výrobek a dítě se moc těšilo na jeho dotazy, v jakém stavu je objednávka a kdy bude v našich rukou - nedokázala jsem na nic odpovědět.

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za zdržení u Vaší objednávky. Chtěli bychom pouze podotknout, že 21.7. jste si objednal zboží ve 23:43, tudíž jste dostal pouze jeden potvrzovací e-mail o přijetí objednávky. V pondělí 24.7. se objednávky zpracovávají po víkendu a v úterý 25.7. se zaváží na prodejnu. V úterý by Vám samozřejmě přišlo avízo o připravení výrobku na prodejně k vyzvednutí. Omlouváme se, ale rychleji to bohužel neumíme, pouze v případech, kdy je zboží skladem na prodejně.

    S úctou



    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už měsíc čekám na vrácení peněz, po tom, co mi bylo řečeno, že zboží bude vyzvednuto a následně mi budou vráceny peníze
    • Nereagují na zprávy

    Dne 13.4. jsem si objednala LEGO bonsai, ještě téhož dne jsem po zaplacení prostřednictvím Apple pay odstoupila od smlouvy a objednávku zrušila s žádostí o vrácení peněz z důvodu nesprávného výběru produktu. Nato mi přišel potvrzující e-mail o stornování mé objednávky. Ten samý den mi přišel i e-mail o tom, že je objednávka připravena k odeslání. Dnes 17.4. mi byl balík doručen společností GLS až domů (přičemž jsem zvolila doručení na odběrné místo).
    Dne 20. dubna mě ujistili, že si pro lego (které jsem před doručením stornovala, a tedy jsem si ho neobjedanala) přijdou a peníze mi vrátí po obdržení balíku. To doposud neudělali, peníze mi nevrátili a nijak mě dále nekontaktovali. Peníze mi přitom měli být vráceny do dvou týdnů od stornování.. Pŕístup Kitstoru se mi vůbec nelíbí.
    Je 15. května a proto jsem se rozhodla pro nečinnost Kitstoru napsat recenzi i , možná alespoň zde docílím odpovědí a řešení mé situace..

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za tuto nepříjemnost. Chyba bohužel nastala na naší straně v komunikaci. Po prověření celé situace jsme Vám nechali vyplatit zpět peníze prostřednictvím platební brány, bylo Vám zasláno i potvrzení. Peníze můžete očekávat do 3 pracovních dní. Zákaznická linka Vás bude ještě kontaktovat, aby se domluvil svoz zásilky.

    Ještě jednou se omlouváme a pevně věříme, že bude již vše v pořádku.

    S úctou



    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I přes platbu ( potvrzenou odo obchodu ) 26.3. se mi ozvali teprve 31.3., že začínají zakázku zpracovávat. Pozdě doručený dárek je jako žádný dárek :(

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za zdržení při vyřizování a doručovaní Vaší objednávky, to se moc nepovedlo. Jenom bychom rádi ještě upřesnili, že Vaše platba bankovním převodem nám byla připsána na účet až 28.3., ale souhlasíme s Vámi, že balík měl u Vás být minimálně do konce týdne. Za to se ještě jednou moc omlouváme a naprosto si uvědomujeme vzniklou situaci :-(. Je to vždy velice nepříjemné, když dárek nedorazí. Proto jsme se rozhodli Vám poslat malý dárek jako omluvu, doufáme, že se bude líbit.

    S úctou



    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka bola doručená na fakturačnú adresu a nie na miesto doručenia. Veľmi zlá komunikácia počas procesu spracovania a odoslania objednávky. Lego bolo veľmi zle zabalená, počas prepravy sa v balení hýbalo a blomby na balení sú dosť pochybné. Určite už nikdy viac.

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    omlouvám se za vzniklé problémy. Bohužel zásilka nelze zaslat do Alzaboxu na dobírku, bohužel přepravce to má takto nastavené, proto jsme Vám objednávku poslali na fakturační adresu. Standardně každou zásilku balíme do nové kartonové krabice, u větších stavebnic do 5VVL. Plomby na stavebnici LEGO u velkých setů jsem standardní přímo z výroby. Ještě jednou se omlouváme, moc nás to mrzí.

    S úctou


    KITSTORE

  • Nevím, proč používáte dopravce, kteří pokazí celý dojem. K čemu mi je zboží u dopravce ve skladu, když jsem ho chtěl darovat, ale nemůžu, protože ani za týden není schopen dopravce doručit zboží po Praze!!!

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    velice se omlouváme za zdržení, celou věc ihned prověříme a navrhneme Vám řešení do e-mailu.

    Děkuji za trpělivost.

    S úctou



    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba dodání!

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za delší dodací dobu kvůli probíhajícím slevových akcím, ale nakonec Vám byl balík doručen 1.12. Moc nás to mrzí.

    S úctou



    KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přes urgence nebylo zboží dodáno

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za delší dodací dobu kvůli probíhajícím slevových akcím, ale nakonec Vám byl balík doručen 1.12. Moc nás to mrzí.

    S úctou



    KITSTORE

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem na dobírku za 2 hračky a po rozbalení zásilky přišla jen jedna.

    Reakce obchodu KITSTORE

    Vážený zákazníku,

    jen nám velice líto, že Vaše objednávka nebyla kompletní. Napsali jsme Vám e-mail s dalším postupem vyřešení situace, ve kterém sdělujeme, že Vám obratem odesíláme chybějící zboží spolu s malým dárkem. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace, tato chyba nás velice mrzí.

    S úctou


    Tým KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Uno de los productos comprados no era el que habis pedido.

    Pedi 2 productos y se equivocaron en uno de ellos

    Reakce obchodu KITSTORE

    Estimado cliente,

    Lamentamos mucho saber que su pedido número O21147 no estaba en orden. ¿Puede decirnos exactamente dónde se ha producido el error? Estaremos encantados de rectificar la situación y enviarle la mercancía correcta. Estaremos encantados de que nos envíe un correo electrónico a [email protected]. Muchas gracias.

    Sinceramente


    Equipo KITSTORE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena v e-shopu neodpovídala ceně na faktuře
    • Při dokončení objednávky byly v košíku 2 věci. Potvrzení do emailu obsahovalo jen 1

    Reakce obchodu KITSTORE

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vzniklá situace nás velice mrzí, ale bohužel chyba není úplně na naší stráně. Jak jsme Vám psali obratem do e-mailu, v přijaté objednávce byla pouze jedna položka, která samozřejmě odpovídala ceně na e-shopu (prosíme Vás, nepište nepravdivé informace v tom smyslu, že cena v e-shopu neodpovídá ceně na faktuře, když Vám ani žádná faktura nebyla vystavena).

    Je pravděpodobné, že se produkt vyprodal v momentě, kdy jste dokončovala objednávku, a proto nakonec byla v objednávce pouze jedna položka. Snažili jsem se Vám obratem nabídnou řešení a druhou položku přidat dodatečně do objednávky a dopravu Vám upravit za 0,- Kč, ale již jsme od Vás nedostali odpověď. Naše nabídka samozřejmě stále platí, v případě zájmu nám prosím dejte vědět. Přejeme hezký den.

    S úctou



    Váš tým KITSTORE