• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Veľký vyber pre napr autistické deti
    • Telefonicky spojiť sa nemozne
    • na mail odpovedia ale situáciu /problém neriesia
    • Tovar zaplatený poslaný prtsc aby sa urýchlilo poslanie obtyzden nato písali mail že nemajú platbu a až na môj ďalší mail či mi bude tovar doručený až potom reagovali a poslali
    • Môj posledný nakup
  • přišlo jiné zboží než jsem si objednala. Nedovolala jsem se na kontakt a nereagovali ani email, messenger

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Naprostý zmatek v objednávkách.
    • 2x mne enailem informovali, že některé zboží není skladem. Telefonicky jsem domluvila výměnu za skladovou položku a i přes to mi druhý den opět přišel email, že zboží nemají skkademI. Znovu jsem se s nimi telefonicky domluvila a bylo mi řečeno, že objednávka druhý den odejde. Přišlo mi i emailem potvrzeni, že dorazí celá objednávka ( v tomto případě 2 položky).
    • Jaké bylo mi překvapení, když jsem si po týdnu vyzvedla v zasilkovne pouze jednu položku z objednávky a druhá nedorazila. Ihned jsem jim volala, prý se mi ozvou. Napsali email s omluvou až druhý den odpoledne. A druhá položka , kterou jsem potřebovala tento víkend, mi doteď nedošla. Platila jsem předem. Příšerný obchod, již nikdy zde nenakoupim. Jinak jediné plus je Zasilkovna, která narozdil od tohoto obchodu zboží doručila 24 hodin od jejich odeslání.

    Nenakupujte zde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zasláno úplně jiné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Do dnešního dne firma Kidtown neodpověděla na můj email, týkající se reklamace dodaného zboží.

    • Zaplatila jsem převodem a zboží jsem ještě nepřišlo. Psala jsem email , a odpověď žádná . Boučková
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    komunikace mínus, reakce až po mém upozornění, kde je zboží které mám zaplacené

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice dlouho trvalo. V zakázce přišlo špatné zboží a komunikace ohledně výměny velice zdlouhavá.Emailem žádost o změnu zásilkovny, nereflektováno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednè stránky
    • Výběr zboží
    • Komunikace

    Jedna kostička sensory byla prasklá i přes neporušený obal při přebírání. Přes email jsem jim zaslala foto, které chtěli, na mail již přes měsíc neodpověděli. Telefonická komunikace taky marná, prý mám vydržet, že toho mají hodně. Dcera si přála stavebnici od Ježíška a bohužel, do té doby se to asi nevyřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vadí mi minimální komunikace. Po 15 dnech akorát vím, že je zásilka na cestě. Objednala jsem v rámci hromadné objednávky, peníze posílala převodem, ale aspoň bych ráda věděla, kde je problém. Teď už tedy ASI na straně Zásilkovny tedy.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mi nebylo doručeno, přes to že expedice byla přislíbena nejpozději 24.7 zaplaceno bylo 18.7. dopravce má info o zásilce, ale stále mu nebyla předána. Na otázky mi sice vždy odpoví, ale samotný obchod jaksi nefunguje, bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vyjádřili se rychle k reklamaci
    • přestože byla reklamace v pondělí 15.5.2018 uznána stále čekám na zbývající zboží

    Místo 2 ks výrobku mi přišel jen jeden. Obchod uznal reklamaci a přislíbil okamžitou nápravu. Pátý den od reklamace se stále nic neděje a nikde ani náznak, že by nedodané zboží bylo alespoň na cestě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace
    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ani po 10 dnech nedorazilo, volala jsem zatím dvakrát do obchodu, slečna byla vždy slušná a snažila se najít chybu....ale přeci jen 10 dní od objednání věcí co mají na skladu a zatím nic je dlouhá doba.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Do dnešního dne zboží nedorazilo. 3x jsem se v obchodě dotazovala a bylo mě přislíbeno, že objednávku hned pošlou. Chápu, že mohou nastat problémy s dodávkou výrobků, ale ocenila bych, kdyby obchod zákazníka informoval, třeba na svých stránkách. Kdybych se nezajímala sama, tak by se dodnes nikdo neozval.

  • zboží bylo skladem,tzn. ihned k odeslání, po 12 dnech zboží nebylo doručeno, stále čekám na výzvu k vyzvednutí

    • Zboží jsem objednala, zaplatila, GO pay brána platbu potvrdila a z obchodu zatím žádná reakce a ani zboží nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka přijata před 12 dny, dorazil info mail o tom, jak rychle bude vyřízena, od té doby "ticho po pěšině".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavé a originální hračky pro děti
    • uvádí cenu, která není pravdivá, aby Vás nalákali a pak Vám napíšou, že zboží již není na skladě.

    není nad marketingové strategie společnosti... ale zákazník je pro ně na posledním místě...