Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si dne 2.1. zboží, které dle informace na webu mělo být na skladě. Následně mi přišel e-mail s informací, že firma provádí inventuru a začnou vyřizovat zakázky až po 9.1. s tím, že termín dodání je nejistý. Zakázku jsem tedy zrušil - naštěstí to šlo vcelku dobře.

    Reakce obchodu Keramika Hašek

    Dobrý den,
    ano jako každý rok je vzhledem k vánočním svátkům a novoročním inventurám kamenná prodejna a provoz e-shopu pozastaven. V roce 2023 byl provoz pozastaven od 22.12.2023 do 5.1.2024. Tuto informaci jsme zveřejnili v informačním proužku a článku na našem webu a také v automatickém e-mailu, který Vám byl ihned doručen po odeslání Vaší objednávky. Po 23 minutách od odeslání Vaší objednávky jste nám obratem zaslal požadavek na storno, které jsme samozřejmě ihned akceptovali. To, že nás nedoporučujete z důvodu, že nebyl e-shop kvůli oznámené odstávce ihned schopen doručit Vámi objednané dva balíky obkladu nás mrzí. Přelom roku je vždy mimořádná situace, kdy nejenom my, ale i výrobci, dodavatelé i dopravci realizují inventury a provoz celého procesu je omezen. Každopádně zboží z Vaší objednávky bylo skladem a doručení bychom zajistili 9.1.2024, tak jak jsme uváděli. Vždy si zakládáme na osobním přístupu a informovanosti zákazníka a naše snaha je dodržet ke spokojenosti zákazníka všechny uváděné dodací lhůty. Doporučujeme se držet hesla, připraveným štěstí přeje a příště objednat zboží s předstihem, aby jste se nemusel zlobit, že i přes oznámenou odstávku Vám nemůžeme zajistit individuální rychlé dodání, které jsme nikde neslibovali.

    S pozdravem
    Josef Hašek 776 798 929

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Počítala jsem s dodáním v původně přislíbeném dni 23. 2. 2022
    Den před tímto dnem mi bylo sděleno, že z důvodu opomnění mi dorazí listely až ve čtvrtek 24. 2. Poděkovala jsem s tím, že dodávku budu muset odmítnout a požádat o vrácení peněz, protože zakázku mi zedníci dokončili právě ve středu večer. Dnes ráno mi volal řidič, kterému jsem sdělila totéž.
    Prosím o vrácení peněz.

    Reakce obchodu Keramika Hašek

    Dobrý den,
    velice nás mrzí nastalá situace a recenze, kterou nám píšete. Mrzí nás to o to víc, protože o všem jste byla informována. Preferujeme osobní přístup a o všech podrobnostech objednávky vždy zákazníka telefonicky informujeme. Již při přijetí objednávky jsme Vás upozorňovali, že termín doručení se může ze strany dopravce opozdit maximálně o 24 hodin. Tato situace bohužel nastala a v úterý 22.2.2022 jsme Vás ihned telefonicky informovali, že následující den nedojde k dodání. Souhlasila jste s posunem a odsouhlasila doručení v náhradním termínu 24.2.2022 a ne jak píšete ve Vaší recenzi, že jste objednávku zrušila. Na základě tohoto odsouhlasení jsme potvrdili dopravní službě dodání v náhradním termínu a materiál se Vám snažili doručit. Bohužel jste zásilku nepřevzala a tím pádem byl druhý pokus zbytečný.

    S pozdravem.
    Josef Hašek 776 798 929

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují
    • Nemají skladem zboží
    • u každé položky na webu "obvykle skladem" - ale asi nemají skoro nic

    Reakce obchodu Keramika Hašek

    Dobrý den,
    velice nás mrzí komplikace, která nastala. Dvě položky ze tří objednaných jsme Vám s Vaším souhlasem drželi 14 dní zablokované. U třetí bylo dohodnuto, že počkáme až výrobce zahájí výrobu, která byla nahlášena prvotně na 9.7.2021. Bohužel jsme dnes od výrobce dostali informaci, že výroba byla posunuta na 10.8. což jsme Vám okamžitě telefonicky i e-mailem oznámili. Na základě tohoto jste zrušil objednávku na všechny položky i ty co skladem byli zablokované a připravené. U položky co chyběla bylo k dispozici pouze zbytkové množství a nové zásoby není možné naskladnit. O všem jste byl vždy informován, proto nechápeme Vaší reakci, že nekomunikujeme. Zákazníků si vážíme a vždy děláme maximum k jejich spokojenosti, ale některé věci prostě neovlivníme. Situace ve stavebnictví je momentálně mimořádná a bohužel mnoho materiálu není vyrobeno kvůli nedostatku surovin. S pozdravem. Josef Hašek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlažba došla znečištěná, kartony zcela poničené, pytle s lepidlem též roztrhané-

    Vzhledem k tomu, jak bylo zboží doručeno/ dlažba špinavá, kartony i pytle zcela porušené, svým známým bych nedoporučil.
    Doprava jako taková od dopravce byla zcela v pořádku.

    Reakce obchodu Keramika Hašek

    Dobrý den, uvedená komplikace nás velice mrzí. Vše se však dá řešit, stačilo zavolat a upřesnit situaci, abychom dostali šanci vše napravit. Zboží není delší dobu vyrobeno, přesto jsme ho sehnali na skladě jednoho z našich dodavatelů. Objednávka byla odeslána nejkratší a nejrychlejší cestou přímo z tohoto skladu. O stavu materiálu jsme bohužel neměli tušení. Každopádně jak jsme dnes upřesnili v telefonním rozhovoru, zboží jste mohl a stále můžete vrátit. Nabídku jste odmítl, že i přes špatný stav kartónů materiál použijete. Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Josef Hašek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Komunikace byla vstřícná, ale nebyli schopni garantovat dodávku v termínu, který jsem potřeboval. Objednávku jsem tedy zavčasu zrušil.

    Reakce obchodu Keramika Hašek

    Dobrý den, je nám líto, že jsme nebyli schopni garantovat dodávku tak, jak jste Vy potřeboval. Vzhledem k tomu, že jsme museli zboží převézt z centrálního skladu, bohužel dodání vycházelo o jeden pracovní den déle, což tedy bylo stále v termínu, do pěti pracovních dnů, který uvádíme na webu, viz odkaz https://www.keramikahasek.cz/o-nakupu/doprava-a-platba/

    S pozdravem, Josef Hašek

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.