Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Kávu zatím nemám jen dotazník!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Po dokončení objednávky měly přijít informace o platbě. Nic nedošlo, když jsem zkoušela volat, tel. nedostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doposud jsem nedostal avízo k vyzvednutí kávy a už děkujete za odběr.
    podivné.

    S pozdravem
    Miroslav Votava

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • hezký výběr italské kávy
    • objednávky pres eshop v podstate nefungují

    Dvě obejdnávy ze dvou mi nebyly vyřízeny. Nikdy jsem nedostal informaci o stavu objednavky emailem ani sms. Poprve prostě zboží neměli a tak nechali objednavku vyhnít a podruhé se zatím nikdo neozval, takže očekávám stejný problém.
    Avšak když pijdete osobně tak Vám pán poradí aprodá kávu bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo, což je poněkud hloupé, když chtějí hodnocení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 20.9.2022 do dnešního dne - 27.9.2022 nedoručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jedno blení mělo datum spotřeby 07/2022!!!!!!!!!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantní prodavač, který se mi vysmál, když jsem se ptal, jestli je kakao v krabičce stejné jako stejná značka v plechovce. Prý: všechno je kakao. I holandské. I v Penny. Proč tedy u vás kupovat u vás Van Houten, že? :-)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Vyber a cena kavy
    • Zbozi co bylo na eshopu skladem, vubec nemeli

    Když jste soukromy zakaznik a kupujete 1kg kavy tak moc nadšení ze strany prodejce necekejte.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo špatně zabalené - plechové obaly byly poničené-zdeformované.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nezodpovědné zabalení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná kvalita kávy
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodávka zboží katastrofální. Na uvedené adrese zásilkovny jsem zboží neobdržel a byl jsem poslán na jiné místo. Minimálně půl hodiny jsem hledal správnou zásilkovnu. Možná je na vině DPD,o které jsem se již několikrát přesvědčil, že jsou její služby katastrofální.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ...neberou telefon,po zaslání balíku zpět s dopisem kam chci poslat peníze mne znovu kontaktují a chtějí napsat opět č.ú.,a u kávy mají napsáno,že jde do hořka a je kyselá,takže jsem daroval kilo bez jedné porce sousedům,kterým také nechutnala a poslali ji dále....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velice neochotny operator.
    Dopravce prijel drive nez mel podle sms zpravy a na miste nebyl nikdo kdo by zaplatil hotovosti ,ridic rekl ,ze to doveze na druhy den a misto toho objednavku obchod zrusil a jen napsal ,ze jsme objednavku nevyzvedli .
    Okamzite jsem volal do obchodu a tam to zvedl velice neprijemny a neochotny clovek ,ktery nemel vubec zajem tuhle situaci nejak resit.
    Myslim ,ze chyba je v dopravci,ale ten dela jmeno obchodu,takze by se mel kavovnik zamyslet koho pouziva jako konecneho dorucovatele .To ,ze je doprava zdarma prece neznamena ,ze servis by mel byt o to horsi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorucuje na Slovensko
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mimo zastávky MHD pro osobní odběr

    Reakce obchodu KÁVOVNÍK.CZ

    Dobrý den,

    přímo do našeho areálu Ponávka zajíždí dvě autobusové linky 64 a 67. Více informaci najdete také na webu areálu www.ponavka.eu

    S pozdravem kavovnik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O zadnych nevim
    • Objednano k osobnimu vyzvednuti a obchod mlci, pritom bylo vse skladem.

    Obchod ktery nema zajem prodavat je divnej, nikdo se ani neozval. Je to uz hodne dni. Protoze je objednavka zavazna stale cekam, ale za mesic uz se mnou pocitat nemuzou.

    Reakce obchodu KÁVOVNÍK.CZ

    Dobrý den pane Mirku,

    Vaše nespokojenost nás mrzí, nicméně naše prodejna v Brně je otevřena každý pracovní den a zboží je možné si vyzvednout ihned po zadaní objednávky. (Nakupovat lze u nás i bez internetové objednávky za shodne ceny samozřejmě) Emaily s potvrzením objednávky pak zasílá eshop automaticky.

    Zkusíme na systému upozornění s výrobcem eshopu zapracovat :( nejspíše nás Váš spam filtr hodil do koše.

    S pozdravem Martin Doležel, jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • - prislo jine zbozi nez jsem objednal
    • - po telefonicke reklamaci e-shop zmenil na svem webu fotografii obkednaneho zbozi
    • - po vymene mailove korespondence e-shop pristoupil na vraceni zbozi, tj. ze uhradi dopravu zpet.
    • - uhradu v cele vysi cca Kc 3100,- vratil e-shop po deseti dnech.
    • - e-shop se neomluvil, nevyjadril listost a neposkytl zadnou satisfakci
    • - s celou akci jsem ztratil spoustu casu (a nervu pri neprijemnem dohadovani)

    Nesolidni a neduveryhodny!

    Reakce obchodu KÁVOVNÍK.CZ

    Vážený pane,

    k Vašemu popisu pouze ve stručnosti uvádím nasledující:

    prislo jine zbozi nez jsem objednal / bohuzel zde neuvádíte pravdu

    po vymene mailove korespondence e-shop pristoupil na vraceni zbozi, tj. ze uhradi dopravu zpet. / Vrácení zboží včetně naší dopravy kurýrem DPD Vám byla nabídnuta ihned v první písemné odpovědi na Váš požadavek k vrácení zboží.

    úhradu v cele vysi cca Kc 3100,- vratil e-shop po deseti dnech. / bohuzel zde opět neuvádíte pravdu, celá částka Vám odešla na Váš účet ihned poté co jste nám dodal jeho pravdivé číslo.

    S pozdravem Doležel Martin, jednatel společnosti