Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží mi nebylo dosud doručeno a to ani po 11 dnech. Zásilka se někde na cestě ztratila a pže byla zaplacena předem, tak to zřejmě už nikdo neřeší, takže jsem bez peněz i bez kávy
Reakce obchodu kava601.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení. Na Vaší objednávce bohužel došlo ke komplikaci až u přepravce, za kterého se znovu omlouváme. Problém nebyl určitě standardní a situace vyžadovala trpělivost o kterou jsme Vás žádali, jelikož jsme museli přesně zjistit, co se se zásilkou stalo. Dostali jsme od přepravce rozporuplné informace na základě kterých jsme nemohli v danou chvíli reagovat dle Vašich požadavků. V den Vaší objednávky jsme zásilku v pořádku vyexpedovali a týž den dopravci také předali. O podrobnostech jsme Vám zaslali e-mail společně s dobropisem a peníze jsme Vám refundovali v zákonné lhůtě 14 dnů od Vašeho sdělení, že zásilka stále nedorazila. Bohužel může se stát, že dojde k problému a doufejme, že jsme ho nakonec vyřešili jak nejlépe jsme mohli a mrzí nás, že veškerá negativa směřují pouze k nám, ačkoliv jsme se snažili situaci vyřešit tak rychle, jak rychle jsme získávali od přepravce informace.
Věřte, že nás Vaše nepříjemná zkušenost upřímně mrzí, obzvláště pokud to byla ta první.
Krásné dny
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
Ačkoliv bylo zboží "na skladě", druhý pracovní den mi bylo sděleno, že vlastně na skladě není a jestli chci čekat nebo zrušit objednávku. Objednávku jsem zrušil a obratem objednal jinde.
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Zboží skladem je pouze orientační údaj, který se neaktualizuje online s každou objednávkou, ale s nějakou časovou prodlevou. Pokud na objednávce vznikne problém, jako ve Vašem případě, snažíme zákazníka neprodleně kontaktovat a dohodnout se společně na nejvhodnějším řešení.
Vzhledem k tomu, že jste objednal ve 22:03 jsme Vás nekontaktovali ještě týž den, ale až následující den v pracovních hodinách.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
Hezký den
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
- Cena
- komunikace s obchodem
- nedodani obj. zboží
- čekání na vrácení peněz
Po kladné vyřízení reklamace peníze přišli az po urgenci. Obchod komunikoval, ale už objednávat nebudu. Zboží co maji "skladem" vůbec nepřišlo, po tel domluvě skladem není. Zklamání.
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
děkujeme za nákup a Vaši reakci. Chyba nastala primárně u našeho obchodního partnera (důvod jsme uvedli ) a my se za celou situaci ještě jednou omlouváme. Nabídli jsme Vám stejné zboží stejné značky s jinou příchutí což Vám nevyhovovalo a tak jsme se dohodli na vrácení hotovosti za nedodané zboží. K tomu došlo den před Vaší urgencí, bez zbytečných průtahů a v zákonné lhůtě 14 dní dlouho před jejím vypršením.
Pokud byste nám dala znovu příležitost přesvědčit Vás, že taková situace není u nás standardem, budeme jedině rádi!
S přáním hezkého zbytku dne
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
- Při objednání bylo zboží na skladě.Po zaplacení objednávku chtěli dodat za 14 dní.Proto jsem objednávku stornoval.Peníze přišli až za 4 dny.
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Znovu se omlouváme za problémy s objednávkou. Ve tomto případě došlo a občas dochází k tomu, že zboží je vyprodáno do objednávky před Vámi. Data se (bohužel pro obě strany) na webu neaktualizují on-line s každou objednávkou. Nabídli jsme Vám proto možnost počkat na nové zásoby, vybrat jinou kávu nebo vrácení peněz, kterou jste zvolil. Zákonná lhůta na vrácení peněz za nerealizovanou objednávku je 14 dní. Peníze jsme Vám vrátili ihned jak to bylo možné, daleko před vypršením této lhůty.
Je nám líto, ale jinak jsme vzniklou situaci řešit v danou chvíli nemohli. Nedostali jsme tak možnost přesvědčit Vás, že jsme velmi solidní e-shop, který se svými zákazníky komunikuje a v 99% objednávky odchází rychlostí blesku.
Pokud byste nám chtěl dát druhou šanci a skladovost si s novou objednávkou nejprve ověřit, rádi Vám sdělíme přesný a aktuální počet kusů jak telefonicky, e-mailem nebo v ,,dotazu k produktu,,.
Hezký den
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
- Nejde dobírka
Nejde dobírka
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
dobírku nyní nelze do odvolání provádět z důvodu ochrany přepravců a pracovníků výdejních míst. Mimo vyjímečný stav patří platba na dobírku k našim standardním službám.
S přáním hezkého dne
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zrna kávy Hausbrandt Caffé Espresso byla mastná, což znamená špatné skladovaní. Nevím kdo to špatně skladoval, ale každopádně obchod neměl by prodávat podobné vadné zboží.
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
Vaše nespokojenost nás upřímně mrzí, jelikož k uskladnění využíváme sklady první kategorie. Mastnostu zrn může způsobit třeba i přepražení kávy již u výrobce. Zatím s touto konkrétní kávou ale neevidujeme u zákazníků žádný podobný problém.
Vždy je tu šance zboží reklamovat nebo se jinak domluvit na nějakém adekvátním řešení. Takže pokud budete mít zájem situaci řešit přímo s námi, můžete se na nás bez obav obrátit. Pokud nevíme, že je nějaký problém, těžko ho dokážeme řešit k Vaší spokojenosti.
Hezký den
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
- Dodaná káva nebyla určena pro český trh, tzn. že káva která přišla je úplně jinak umletá a má jinou chuť než ta která se běžně prodává v českých kamenných obchodech. Nakoupil jsem naposledy.
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
děkujeme za podnět. Káva je přírodnina a jednotlivé šarže se tak mohou mírně lišit jak namletím tak chutí, ale ne nějak markantně. Vámi objednaná káva je dodána od běžného dlouhodobého dodavatele a s dostatečnou expirací a tak by chuť měla být minimálně podobná, nežli úplně jiná. Samozřejmě možnosti jsou různé. Někdy je šarže špatně celá, ale bohužel do balení nevidíme a je třeba to zhodnotit. Vzhledem k počtu kusů ve Vaší objednávce Vám nabízíme zbytek nevyhovující kávy vrátit. Reklamační adresu a pokyny najdete na našem webu.
Pevně věříme, že situaci společně vyřešíme a nebudete mí další důvody k nespokojenosti.
S přáním hezkého dne
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
Obchod nemá špatné ceny, ale vadí mi, že v zásilkovně nelze, údajně na žádost obchodu, zaplatit kartou, ale jen v hotovosti.
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
děkujeme za nákup a hodnocení. Na výdejním místě Vám podali mylnou informaci. Rozhodně se toto omezení neděje na žádost obchodníka. Nemáme k této žádosti žádný důvod. Problém je v převodu plateb mezi Zásilkovnou a externím skladem se kterým spolupracujeme. Jsou to dva různé subjekty, jejichž probíhající platební metody samozřejmě nemůžeme ovlivnit.
Hezký den
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
- Cena
- Káva sice není po expirační době, ale už je 10 měsíců stará. Koupeno z eshopu na kávu, právě z důvodu, že tohle si snad pohlídají. Příště raději koupím jinde.
Reakce obchodu kava601.cz
Vážený zákazníku,
děkujeme za nákup a za reakci. Vzhledem k tomu, že káva má expiraci 24 měsíců, je káva ještě zbývajících 14 měsíců plnohodnotnou kávou se zachováním svých vlastností, proto nepovažujeme 10 měsíců starou kávu za problém. Expirace si hlídáme a svým zákazníkům také kávu po expiraci nezasíláme! Čerstvou kávu v našem e-shopu je možno nalézt také v sekci čerstvá káva. Pokud jste nebyl s čímkoliv spokojen, máte jako kupující nárok k odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě.
Přejeme příjemné vánoční svátky.
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
Ani po 14 dnech od zaplaceni zbozi nedoruceno.
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
děkujeme za reakci. Vaše objednávka byla uskutečněna v sobotu 30.11. na zboží s dostupností 14 dní. V pondělí 2.12. jsme Vás e-mailem ještě jednou o skladovosti informovali . Dne 9.12. jsme objednávku vyexpedovali a 10.12. byla uložena v Zásilkovně. Vyzvednuta byla dnes 13.12.
Vaše nespokojenost nás upřímně mrzí, nicméně lhůtu dostupnosti jsme dodrželi a zboží Vám v ní bylo dokonce i doručeno na výdejní místo.
Přejeme Vám hezké prožití vánočních svátků
Tým Káva 601 -
Nedoporučuje obchod
- Na eshopu jim ukazuje zboží skladem, po objednávce vám přijde email že zboží není skladem a bude za cca 3 týdny...
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi k Vašemu nákupu. Vámi popsaný problém se může stát díky několika skutečnostem. Vás se bohužel týká bod č.3 viz. níže. O skutečnosti jsme Vás během dvou hodin od přijetí objednávky informovali, hluboce se omluvili a ihned nabídli vrácení peněz, které Vám byly zaslány v počátku zákonné lhůty 14 dní zpět. Tři týdny byste čekal pouze pokud byste využil našeho návrhu, že zboží pro Vás speciálně objednáme. Bohužel dodavatel je zahraniční a zboží nám není schopen odeslat obratem. Této nabídky jste využít nechtěl. Tím jsme bohužel vyčerpali veškeré naše možnosti, jak v danou chvíli situaci řešit. Můžeme Vám garantovat, že v příští objednávce bychom Vám to jistě nějakým způsobem kompenzovali.
Důvody, kdy je zboží vidět skladem na rozdíl od skutečnosti:
1/ Zákazník vidí zboží skladem, ovšem zboží se vyprodá v rámci hodiny do objednávek před ním. Stav zboží se aktualizuje automaticky 1x za hodinu. Bohužel ne s každým nákupem.
2/Zákazník vidí zboží skladem, ale zboží je v rezervaci v některé objednávce, která čeká ještě na jiné zboží, platbu a následně na vyskladnění. Vždy zákazníka v rámci hodin o skutečnosti informujeme a domluvíme se na řešení situace.
3/Spolupracujeme s externím skladem a u položky, která je kusově v počtu jeden se může stát, že nekoresponduje náš účetní stav na kterém jsme na e-shopu závislí s tím, co opravdu ve skladu fyzicky je.
Uznáváme, že by k takovým situacím docházet nemělo, ale bohužel dojít může i přes to, že se je snažíme opravdu minimalizovat.
Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace s Vaším nákupem.
Hezký den
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
- Rychle doruceni
- Dobra komunikace
- Matouci popisek u kavy, nejednalo se o Delonghi pouze jako ...
- Prořízlý obal, nebylo zpusobeno dopravcem, zabaleno v poradku. Ten kdo balil musel jasne videt poškození.
Zbozi jsem nereklamovala, ale jiz zde neobjednam.
Reakce obchodu kava601.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi k nákupu u nás. Co se týče matoucího popisku u kávy Kimbo ( DeLonghi ) Espresso Classic 1 kg v popisu uvádíme, že je káva balena ve dvou provedeních a zasíláme zrovna to balení, které je v danou chvíli skladem. Obě balení obsahují tutéž kávu bez rozdílu.
Jsme firma, která se zákazníkem komunikuje velice pružně a v případě nejasností nás stačí kontaktovat telefonicky, e-mailem případně se doptat přímo u produktu na našich stránkách.
Pokud byl problém s balením a nereklamovala jste svou objednávku, neměli jsme šanci k nápravě a o problémech se dozvídáme bohužel až prostřednictvím Vašeho hodnocení. Dle kamerového záznamu balení Vaší objednávky jsme při samotném balení neviděli žádné poškození. S tvrzením, že káva byla poškozena už při balení tedy nemůžeme souhlasit. Je možné a děje se to, že se tak stalo při přepravě zboží, kdy mohlo být s balíkem nepatřičně manipulováno a mohlo tak dojít k prasknutí obalu kávy, přičemž balík jako takový není poškozen. U některých balení kávy dokáže sáček prasknout tak, že vypadá jako proříznutý. V každém případě pokud bychom skutečnosti znali, mohli jsme ji společně vyřešit k oboustranné spokojenosti. I v případech, že si zákazník prořízne obal sám při rozbalovaní, jsme schopni přijít s uspokojivým řešením.
Hezký den
Tým Káva601 -
Nedoporučuje obchod
- Nedostala jsem totoznou kavu,ale uplne jinou.
- Neochotna pani na telefonicke lince.
Nikdy si z toho obchodu nic nekoupim. Dostala jsem chybne zbozi,ktere muzu poslat ale obe postovne mi budou uctovane. Jednani pani je nelidske.
Reakce obchodu kava601.cz
Vážená paní Veroniko,
objednala jste si zrnkovou kávu Lavazza Qualitá Oro a tu jste také dostala, nicméně obal kávy neodpovídal přesně obrázku, protože výrobce trochu pozměnil design obalu. Snažila jsem se Vám v našem více než půlhodinovém rozhovoru vysvětlit, že kávu jste dostala správnou, protože Lavazza víc druhů kávy s názvem "Qualita Oro" nevyrábí, což si můžete snadno ověřit na webových stránkách výrobce https://www.lavazza.com/en/coffee/coffee-beans.html. Další možností, kterou jsem Vám nabídla, je vrácení kávy ve 14denní lhůtě. Také jsem Vás informovala o tom, že dle platné legislativy Vám vrátíme přepravné za objednané zboží, zatímco přepravné za vrácení bude Vaším nákladem, takže zřejmě došlo k nějakému informačnímu šumu když píšete, že Vám budou účtované obě poštovné.
Vaše hodnocení nás upřímně mrzí, protože si nejsme vědomi žádného pochybení z naší strany. -
Nedoporučuje obchod
Telefon nikdo nezveda
-
Nedoporučuje obchod
sliby chyby.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlá reakce na zrušení objednávky a vrácení peněz
- Prodej zboží, které ve skutečnosti není skladem
-
Nedoporučuje obchod
- Konvičku G. A. T Moka konvice G.A.T. Pratika 6 šálků jsem objednala 3.12.2015. Zkušenosti nejsou vůbec dobré:
- - Po asi 10 dnech jsem zboží u firmy kava601 urgovala
- - Paní se mě snažila přesvědčit, ať si zboží seženu u dopravce GEIS, kterému byla zásilka odevzdána.
- - Zjistila jsem, že na faktuře je špatně okopírované tel. číslo - chyběla poslední číslovka.
- Paní pochopila, že chyba je na její straně a slíbila nápravu.
- - Opět se týden nic nedělo, opět jsem zboží urgovala
- - 23. 12.,konvička dorazila. Všechny předchozí peripetie bych byla ochotná odpustit, jenže:
- - Z NEPORUŠENÉHO VNĚJŠÍHO OBALU jsem vybalila ROZBITOU VNITŘNÍ KRABICI A V NÍ ZAPRÁŠENOU KONVIČKU V DOLNÍ ČÁSTI MÍRNĚ PODŘENOU
- - I přesto zboží vracet pravděpodobně nebudu, na další komunikaci mě přešla chuť.
- - Krásné Vánoce všem, pokud možno s jinou firmou než kava601.cz
- - Za mě jedno rozhodné NE
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrá komunikace.
- Okamžité vrácení peněz.
- Neaktuálnost stránek - zboží ve skutečnosti nebylo na skladě, i když bylo označené "skladem".
-
Nedoporučuje obchod
- Hlásají, že mají skladem. Pak volají,že bohužel.
-
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.