Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon nedostupný

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Oznamili dodaní za 2 týdny z důvodu dovolené
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při odstoupení od smlouvy a vrácení zboží e-shop zboží nepřevzal a to se vrátilo zpět.

    Děkuji za negativní zkušenost a již nikdy více na tyto stránky nekliknu. A to doporučím i širokému okruhu svých dobrých známých. Nikdy se mi nestalo, aby vrácené, nevyhovující zboží obchod, nepřijal a vrátil zpět.

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Pane Polanský, mrzí nás Vaše rozhořčení a plně ho chápeme. Nám se také ještě nikdy nestalo, aby jsme zásilku nepřijali a vrátili zpět. Ze zákona máte právo na odstoupení od kupní smlouvy a to do 14dnů. Pokud chcete zboží vrátit, kontaktujte nás emailem: [email protected], určitě se domluvíme. O tom, že nám zboží vracíte jste nás neinformoval, tedy jsme žádnou zásilku nečekali a v době doručení jsme pravděpodobně nebyli na skladu.

  • Recenze byla smazána ve smyslu bodu 8.3.2 Podmínek používání nákupní galerie Heureka.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Protože mi byla vesta v malá vracela jsem zpět poštovné 150 poslali mi jinou a účtují si opět 150 poštovné takže ve výsledku 300 navic coz u jiných eshopul neexistuje takže příště raději nee

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Tento komentář se bohužel nezakládá na pravdě. Paní Koutníkové jsme vestu poslali zdarma!! Vybrala si dražší produkt o 109kč a zaplatila poště za platbu dobírkou 40kč, tj. navýšení 149kč. To, že první vestu musela poslat zpět, jelikož jí byla malá, bohužel není naše vina.

  • Nedoporučuje obchod

    materiál výrobku nic moc asi je to moje chyba že nakupuji přes internet nejlepší je v obchodě kde si můžu osahat kvalitu materálu

    Reakce obchodu katyshop.cz

    V tomto Vám dáváme za pravdu, nákup v obchodě je odlišný od nákupu přes internet. Pokud produkt nesplnil Vaše představy, mohla jste jej v zákonné lhůtě vrátit nebo vyměnit. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přišlo něco úplně jiného, než bylo objednáno.
    • Foto výrobku neodpovídá skutečnosti

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Pokud Vám byl zaslán jiný produkt než byl na fotu, mohl-a jste nás informovat emailem, zboží by jsme Vám rádi vyměnili, děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velikosti neodpovídají, materiál nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při obědnávce jsem posílala e-mail s tím,že za deset dnů mám ples a jestly mi šaty do té doby určitě příjdou.Přišla mi odpověď,ať se na to na sto procent spolehnu,že he budu mít do týdne.
    Dva dny před plesem mi přišel e-mail,s tím,že se paní spletla a šaty poslala někomu jinému,kdo šaty obědnal až po mě.Tak že jsem na ples neměla šaty.

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Omlouváme se, zde je opravdu chyba na naší straně, došlo k přehlédnutí pořadí objednávek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stejné zboží i se stejnou fotografií se nacházelo na číně,ale o dost levnější.

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Paní Malá ( [email protected]) hodnotí produkt, který ani neviděla, jelikož objednávku ,dříve než jí zásilka byla odeslána, zrušila. Dle nás se na čínu chodí do restaurace a ne na nákupy.. Rozhodně se nemohlo jednat o stejné šaty, ze stejného materiálu a ve stejné kvalitě. To paní bohužel nezjistí, jelikož šaty vůbec v rukou neměla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo pozdě.

    S takovou dodací lhůtou mohu objet 100 kamenných obchodů napříč republikou. Kde je pakta výhoda e-shopu?

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Paní Ratajová, šaty jste si objednala 7.1, nebyly skladem, ale na objednávku, s dobou dodání 10-14dní. Šaty byly doručovány 17.1., adresát nezastižen, uloženo, vyzvednuto 19.1...Pokud by jste si objednala zboží, které je skladem, měla by jste je do druhého dne, nejpozději den následující. Šaty na objednávku Vám byly doručovány 10.tý den od objednávky, tedy v termínu deklarovaných 10-14dní. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží je čínský šit, přišla úplně jiná barva a hlavně místo velikosti xl přišlo M. Když jsem volala na telefon uvedený na zásilce, byl nedostupný. Určitě v žádném případě nedoporučuji .

    Reakce obchodu katyshop.cz

    1. Tyto vesty za 799kč jsou vyrobeny v Číně, tak jak ostatně 90% zboží prodávaného v Evropě, přešívat cedulky a štítky a vydávat zboží za jiné značky a pak také prodávat za dvojnásobné ceny nebudeme. Navíc výrobce je uveden přímo na webu v popisu produktu.
    2. Paní Jarošová lže, barva je stejná jako na fotu, objednala si vel. M a obdržela velikost M, tak jak je uvedeno v objednávce.
    3.Telefon je běžně dostupný. Když jsme paní volali my, tak vestu vracet nechce, nechá ji dceři, prý ji za to tisícovka nestojí...
    Negativnímu hodnocení se nebráníme,ale musí se zakládat na pravdě. Za lživá hodnocení a pomluvy a záměrné poškozování je i na internetu člověk trestně zodpovědný.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží které jsem objednala bylo velmi nekvalitní, vůbec neodpovídalo vzhledu, který byl vyobrazen na stránkách e-shopu navíc bylo i velmi nekvalitně zhotovené.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží neodpovídá nabídce na obrázku,jak kvalitou a hlavně délkou

    pořádně si to rozmyslet,protože poštovné a odeslání platí kupující a vlastně nanic

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Nanic jsou kupující, kteří nečtou popis s přesnými mírami a nedívají se na fotky, na nichž je do detailu zachyceno konkrétní zboží. Pokud se Vám šaty ve vel.XL natáhnou do šířky, je logické, že se zkrátí jejich délka. Vrátili jsme Vám poštovné dle zákona, zaplatila jste si pouze zpáteční, tedy zde lžete! Pokud nechcete riskovat nákupy přes internet a platit si jedno poštovné, nakupujte v kamenných prodejnách , ušetříte 50kč za poštovné, proti času strávenému na cestě do Havl. Brodu i po obchodech.... Internetoví prodejci to jen uvítají.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost nákupu z domova
    • nevidím co nakupuju

    zboží nesedělo

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Opravdu nevíme, proč někteří zákazníci, kterým zboží nesedí, nesluší, a nebo prostě se mu nelíbí , hodnotí obchod negativně. Pokud chce zákazník zboží před nákupem vidět, pak nemůže sedět doma a nakupovat, ale pěkně zajít do obchodu. E-shop udělá vše co má a stejně dostane negativ..

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Šaty neodpovídaly popisu, ani fotce. Byly extrémně krátké (nejsem nijak vysoká, mám 169 cm) nekvalitní, navíc krajka byla roztržená. Cena rozhodně neodpovídala. Mrzí mě to, ale znovu zde nenakoupím a obchod bych nedoporučila. Je to poprvé,kdy jsem při nakupování po internetu nespokojená.

    Reakce obchodu katyshop.cz

    My opravdu nevíme, proč kupující, pokud není spokojen, zboží jednoduše nereklamuje a my mu vrátíme peníze. Pokud by byly tyto celokrajkové šaty za 489kč někde roztržené, za což se omlouváme, ale nejsme výrobci a ikdyž zboží kontrolujeme, špatný kousek se najde, vrátili bychom peníze za obojí poštovné, tedy by zákazník o nic nepřišel a mohl napsat, šaty byly špatné, ale obchod vrátil peníze, ale protože paní Orctová řeší nespokojenost přes hodnocení, nemůžeme nic dělat a její nespokojenost kompenzovat. KATYSHOP.

  • Nedoporučuje obchod

    • objednala jsem 11.2. a 18.2. jsem žádala info o stavu mé objednávky, bohužel mi dodnes nikdo nedal žádnou zprávu zda bude produkt skutečně dodán či ne. byl to první nákup a obávám se, že poslední

    Reakce obchodu katyshop.cz

    V tomto případě jsme opravdu na email. dotaz paní Zhoufové odpověděli se zpožděním. Omlouváme se a děkujeme za pochopení KATYSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží absolutně neodpovídalo obrázku, ani barva, ani velikost, ani materiál...katastrofa

    lze zboží reklamovat?

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Katastrofa jsou reakce některých našich kupujících, viz nyní Karolíne Al- Eraidiová.
    Opravdu začínáme mít pocit, že nízkými cenami přitahujeme zákazníky, kteří neví, že je potřeba komunikovat a
    pokud se jim zboží nelíbí a nejsou spokojeni, protože to se samozřejmě může stát každému, mají právo zboží vrátit a my jim
    vrátíme peníze. Stejné informace jsou uvedeny i v emailu s fakturou. Zboží i kvalita,
    obzvláště materiál - polyester ,dle nás i předešlých kupujících , kteří zakoupili tento produkt, plně odpovídá ceně 594kč za dlouhé šaty. Pokud paní
    očekávala lepší kvalitu, pak musí objednávat v jiné cenové relaci, nabízíme
    šaty také za 2000kč. ZÁVĚR: šaty lze samozřejmě vrátit. Ale šaty vráceny nebyly a opět se bohužel řeší nespokojenost přes hodnocení. KATYSHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhidy hlavně jen pro obchod samotný
    • Oblečení je krásně nafocené a přijde hadr spíchnutý začínající švadlenou na koleni. Za nekřesťanské peníze.

    Zlodějina

    Reakce obchodu katyshop.cz

    Výhody hlavně jen pro obchod samotný? O čem to píšete? Obdržela jste zboží s poštovným zdarma! O tom, pro koho je to výhoda si snad každý rozumný člověk udělá sám.
    Fotografie odpovídají vzhledu produktu. Kvalita zboží plně odpovídá ceně. Pokud jsou pro Vás nekřesťanské peníze 500Kč za svetr a 650Kč za sukni, máte možnost zboží do 14 dnů vrátit. Je ale vidět, že někteří kupující přemýšlí trochu jiným způsobem a raději budou obviňovat prodejce ze zlodějů, než aby si nechali vrátit peníze..